Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Paar reistips
-
- Amerika-ontdekker
Paar reistips
Wij hebben 4 weken rondgereisd. Even voor de mensen die nog gaan:
Voor $60,- hebben we een simkaartje gekocht bij T-mobile en je kunt dan een maand lang onbeperkt bellen naar vaste nummers in Europa en binnen Amerika.
Neem een verlengsnoertje mee met b.v. een blokje voor 3 stekkers. Vaak zitten de stopcontacten op onmogelijke plaatsen.Je kunt dan lekker op bed op de computer en ondertussen camera, mobiele tel. enz. opladen.
Voor $10,- zag ik bij een grote Walmart een sandwichmaker. Kun je lekker even een geroosterd broodje of tosti maken op je kamer als je geen zin hebt in vet ontbijt.
We hebben steeds bij supermarkten klantenkaarten gevraagd. Vaak ca. $5,- korting op de boodschappen.
Hearst Castle van tevoren reserveren. Wij waren er om 8.15 uur en toen zat het al vol. Konden pas 's middags, maar geen tijd voor.
Voor $60,- hebben we een simkaartje gekocht bij T-mobile en je kunt dan een maand lang onbeperkt bellen naar vaste nummers in Europa en binnen Amerika.
Neem een verlengsnoertje mee met b.v. een blokje voor 3 stekkers. Vaak zitten de stopcontacten op onmogelijke plaatsen.Je kunt dan lekker op bed op de computer en ondertussen camera, mobiele tel. enz. opladen.
Voor $10,- zag ik bij een grote Walmart een sandwichmaker. Kun je lekker even een geroosterd broodje of tosti maken op je kamer als je geen zin hebt in vet ontbijt.
We hebben steeds bij supermarkten klantenkaarten gevraagd. Vaak ca. $5,- korting op de boodschappen.
Hearst Castle van tevoren reserveren. Wij waren er om 8.15 uur en toen zat het al vol. Konden pas 's middags, maar geen tijd voor.
Re: Paar reistips
Aah, leuk om te weten van de sim-kaart. Heb de tip meteen genoteerd!
Bedankt!
Bedankt!

Ja bedankt voor de tips:)! Erg handig om te weten! Zo'n simkaart lijkt mij ook wel handig...
Ik neem aan dat jullie ook een cooler gekocht hebben.
Kun je die simkaart overal krijgen?
tosti-geval is wel 'n handige tip idd!
om goedkoper te bellen heb ik dit jaar skype op m'n telefoon gezet, degene waarmee ik het meest aan de telefoon hang heeft namelijk alleen 'n mobiel nummer, dus dan kost het op 'n amerikaanse sim nog veel geld, ook als ik vanaf 'n NL mobiel gebeld word
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1433 Weergaves
-
Laatste bericht door Joepiej
-
- 4 Reacties