Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wedding chapel ervaring las vegas
-
- Amerika-ontdekker
wedding chapel ervaring las vegas
Hallo,
heb al even heerlijk rondgekeken op het forum en internet.
reis is inmiddels rond.. wat we willen doen en zien is redelijk duidelijk.
en dan trouwen in las vegas..
heb al gevraagd om getuigen etcetc. maar dacht.. wie weet hebben hier meer mensen wat aan.
wie heeft er ervaring met wedding chapels. wat ging vlot en vriendelijk. of wat heb je gezien wat je wel mooi vond.
dus algemene info mag.
en dan voor mij persoonlijk. wat ik graag zou willem:
- intiem bruiloftje, liefst buiten
- foto's door profesional
- video van de ceremonie
- inclusief getuige
- limosine lijkt me vet, maar is niet vereiste
dat was het eigenlijk.. maar om deze combi te krijgen.. is het vaak weer met van alles erbij.
heb al even heerlijk rondgekeken op het forum en internet.
reis is inmiddels rond.. wat we willen doen en zien is redelijk duidelijk.
en dan trouwen in las vegas..
heb al gevraagd om getuigen etcetc. maar dacht.. wie weet hebben hier meer mensen wat aan.
wie heeft er ervaring met wedding chapels. wat ging vlot en vriendelijk. of wat heb je gezien wat je wel mooi vond.
dus algemene info mag.
en dan voor mij persoonlijk. wat ik graag zou willem:
- intiem bruiloftje, liefst buiten
- foto's door profesional
- video van de ceremonie
- inclusief getuige
- limosine lijkt me vet, maar is niet vereiste
dat was het eigenlijk.. maar om deze combi te krijgen.. is het vaak weer met van alles erbij.
Re: wedding chapel ervaring las vegas
Wij zijn getrouwd in de Chapel of Flowers.
Ik vond het personeel daar enorm vriendelijk en behulpzaam. Eenmaal daar zijn er 3 kapellen op hetzelfde terrein waaruit je kan kiezen; modern, klassiek en nog iets (?)
We werden met een Limo opgehaald in ons hotel, super fotograaf, geweldige dominee, kortom een super dag!
Overigens kun je bij de chapel of flowers bij mooi weer ook buiten in het prieel trouwen.
Succes met de voorbereidingen!
Ik vond het personeel daar enorm vriendelijk en behulpzaam. Eenmaal daar zijn er 3 kapellen op hetzelfde terrein waaruit je kan kiezen; modern, klassiek en nog iets (?)
We werden met een Limo opgehaald in ons hotel, super fotograaf, geweldige dominee, kortom een super dag!
Overigens kun je bij de chapel of flowers bij mooi weer ook buiten in het prieel trouwen.
Succes met de voorbereidingen!
-
- Amerika-ontdekker
Re: wedding chapel ervaring las vegas
bedankt voor de tip.
ik heb nu 2 uitgekozen, en daar zit die van jullie ook bij
little chapel of the flowers
en the little white wedding chapel
ik hou de bedragen online gewoon aan. dan een dag van te voren boeken en hopen dat het goedkoper kan.
ik wil graag digitale foto´s.. maar dat moet ik dan maar vragen
ik heb nu 2 uitgekozen, en daar zit die van jullie ook bij
little chapel of the flowers
en the little white wedding chapel
ik hou de bedragen online gewoon aan. dan een dag van te voren boeken en hopen dat het goedkoper kan.
ik wil graag digitale foto´s.. maar dat moet ik dan maar vragen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2519 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-