Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

dilemma strandhotel

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Evelien.
Amerikakenner

dilemma strandhotel

Bericht door Evelien. »

Als afsluiter van onze vakantie willen we graag 2 nachten in een luxueus strandhotel verblijven in de buurt van los angeles.
We hebben Santa monica op het oog maar het probleem is dat al die hotels zowat onbetaalbaar zijn. En priceline is ook nog geen succes tot nu toe..

Nu vroeg ik mij af of iemand een hotel weet of een andere plaats dat een aanrader is.

Waarom hadden we santa monica op het oog? Ligt niet ver van hollywood en met de pier enzo leek er ons savonds ook wat te beleven...

Nu was ik daarstraks nog wat aan het google en kwam ik uit op het hilton hotel in Huntington beach, dit is nog niet overdreven duur. Maar ik zit wat verveeld met de ligging..
Volgens google maps is het toch al een uur rijden vanuit hollywood of santa monica. En eig vind ik ook niet veel informatie over wat er te beleven is savonds/overdag. Overdag is nog geen ramp want die dag willen we platte rust houden dus hebben we niet veel meer nodig dan strand en een zwembad :D Maar het is altijd fijn om savonds een gezellig dorpje te hebben of wat restaurantjes of een belevenis.. Is het ook een veilige buurt om savonds zomaar rond te wandelen? '(Is Santa monica dit trouwens? )

Nu dus, als iemand een goede tip/hotel/strandplaats weet, laat maar van je horen, alle hulp is welkom :)

Onze planning voor die dagen (kan misschien handig zijn):

cambria - anaheim
anaheim - ? (deze dag gaan we een pretaprk bezoeken, omdat we er nog steeds niet uit zijn welk, boeken we ook ngo geen overnachting, dat zien we op de moment zelf)
? - strandhotel (bezoek hollywood en andere bezienswaardigheden van los angeles, afhankelijk van waar we uiteindelijk slapen ook venice/santa monica bezoeken)
strandhotel = dagje platte rust
strandhotel - LAX (naar huis )
Afbeelding
Evelien.
Amerikakenner

Re: dilemma strandhotel

Bericht door Evelien. »

niemand die hier iets kan zeggen?
Afbeelding
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je had in een ander topic al de tip gehad van het sea shore motel. En tja, als je luxe wilt aan het strand, dan betaal je daarvoor in Santa Monica.
Wij zaten in 2008 in de Inn at Marina del Rey, zie hier ons verslag. Prima hotel met ruime kamers, en een zwembad, ongeveer 1 km van het strand. Ze verhuurden fietsen en het was erg leuk om op de fiets naar Venice Beach en Santa Monica te gaan.
Ik ga er in september weer naar toe en heb via expedia geboekt (171 dollar incl tax).
Maar als je echt iets luxueus wilt hebben dan moet je iets anders zoeken. En meer betalen.
Heb je de reviews op de AA site al eens bekeken?

Marianne
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

die ziet er ook niet slecht uit.. Maar eigenlijk als ik naar de prijs kijk, als we een beetje bijleggen zitten we aan hetzelfde bedrag als de andere hotels.. vor onze periode komt het ook al uit op 420 $

De reviews heb ik ook al gelezen!
Afbeelding
Anna68
Amerika-ontdekker

Bericht door Anna68 »

Hyatt Santa Barbara, voorheen Mar Monte....leuk hotel!
2005:Carmel-Las Vegas-Miami-Bahama's
2008:Tucson-Las Vegas-New York
2011:San Franscisco-Monterey-Santa Barbara-Los Angeles-Las Vegas
2013:Phoenix-Los Angeles-Sequoia NP-Las Vegas
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Anna68 schreef:Hyatt Santa Barbara, voorheen Mar Monte....leuk hotel!
Het gaat om LA, niet om Santa Barbara.

Wij zaten in Redondo Beach, maar ik vond de afstand tot alles reuze meevallen. Maar je hebt wel overal de auto voor nodig wanneer je daar zit :)
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

de auto gaan we waarsch toch altijd nodig hebben , gelijk waar we zitten..
in welk hotel zat je in redondo beach? Is die buurt wat oke?
Afbeelding
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Waarom zoek je niet in Long Beach, Manhattan Beach, Redondo Beach of Huntinton beach? Dit is allemaal net ten zuiden van LAX.
A&PnaarUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door A&PnaarUSA »

na heel lang zoeken, wikken, wegen en dubben, hebben wij besloten dan maar wat meer te betalen (voor 3 dagen strandhotel in Santa Monica).
Het wordt de duurste hotelovernachting van onze hele reis, maar daarvoor zitten we wel (hopelijk!!!) eerste rang.
Wij hebben geboekt bij Ocean View Hotel, een kamer met zeezicht. (555Euro totaal)
Wat ik je wil zeggen is dus: als je echt persé dichtbij het strand wil overnachten in Santa Monica, zul je daar veel voor moeten betalen.
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

Dat het duur gaat wordne heb ik me inmiddels bij neergelegd.
De andere plaatsjes heb ik ook al opgezocht en ben tot de vaststelling gekome dat huntington beach precies meer betaalbaar is. Maarja.. dan zit je met de ligging. Een uur rijden van hollywood en santa monica enzo. Handig is het niet. MAW we zijn er nog niet uit!

Iemand ervaring met the waterfront hotel in huntington of het hyatt regency huntington beach ?
Afbeelding
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Shit zeg, zit ik net die tips over Manhattan Beach en Redondo Beach in een ander topic te geven, is er nóg een topic met precies dezelfde vragen en vraagstellers. :roll:

Kan dat niet samengevoegd worden?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer