Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Help: Hotel Death Valley
Help: Hotel Death Valley
Hulp gevraagd!
Eind deze maand vertrek ik voor een grote reis naar America waarbij ik onder andere heb gepland om ook Death Valley te gaan bezoeken van 17 tot 19 oktober bevind ik mij daar.
Ik kom vanuit Vegas en ik ben op zoek naar een hotel vanwaaruit ik het gebied kan ontdekken.
Nu heb ik zitten kijken naar Furnace Creek en Stovepipe Wells en die hotels zijn aardig prijzig voor een budget reiziger als ik. Is het eventueel een optie om in een hotel buiten DV te gaan zitten (Pahrump) of ben ik dan veel tijd kwijt met heen en weer reizen? Ik zat er aan te denken om zowel een kamer te boeken in Furnace creek en dan de volgende dag naar Stovepipe Wells te gaan maar zijn alle interessante plaatsen ook makkelijk te bereiken vanuit Stovepipe Wells?
En zou iemand een ideaal reisschema kunnen geven voor DV? Ik vertrek vanuit Las Vegas op de 17de richting DV en ik wil op de 19de vanuit DV richting LA vertrekken.
Heel erg bedankt.
Eind deze maand vertrek ik voor een grote reis naar America waarbij ik onder andere heb gepland om ook Death Valley te gaan bezoeken van 17 tot 19 oktober bevind ik mij daar.
Ik kom vanuit Vegas en ik ben op zoek naar een hotel vanwaaruit ik het gebied kan ontdekken.
Nu heb ik zitten kijken naar Furnace Creek en Stovepipe Wells en die hotels zijn aardig prijzig voor een budget reiziger als ik. Is het eventueel een optie om in een hotel buiten DV te gaan zitten (Pahrump) of ben ik dan veel tijd kwijt met heen en weer reizen? Ik zat er aan te denken om zowel een kamer te boeken in Furnace creek en dan de volgende dag naar Stovepipe Wells te gaan maar zijn alle interessante plaatsen ook makkelijk te bereiken vanuit Stovepipe Wells?
En zou iemand een ideaal reisschema kunnen geven voor DV? Ik vertrek vanuit Las Vegas op de 17de richting DV en ik wil op de 19de vanuit DV richting LA vertrekken.
Heel erg bedankt.
Laatst gewijzigd door Erik|USA op 20 sep 2011, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- pelsmaker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Help: Hotel Death Valley
De prijzen van net buiten Death Valley weet ik niet. Maar ik heb een paar dagen geleden in Stovepipe Wells geslapen en dat was de smerigste kamer waar ik ooit een voet heb binnengezet. Had het zo laat niet geweest was ik nog ergens anders naartoe gereden.

ik heb reeds twee keer in SPW geslapen, telkens tot onze volledige tevredenheid. In 2008 en nu in juni 2011 was dat.
Met onze kamer was niets mis mee.
Stovepipe Wells ligt natuurlijk wat verder af van de bekende dingen als Badwater, Zabriskie point, Artist Drive, enz ...
maar het ligt er dus aan wat je precies allemaal wil bezoeken? Aan de SPW zijde liggen ook de sanddunes, Mosaic Canyon en je bent dichter aan de westzijde van het park, met Aguereberry point, Charcoal Kilns, enz ...
De afslag naar Ubehebe crater en Scotty's Castle is het ongeveer even ver vanaf SPW en Furnance Creek (ligt ietje dichter bij SPW)
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerika-expert
Hetzelfde hier, had ook een belachelijk vieze oude kamer, maar goed......location....pelsmaker schreef:De prijzen van net buiten Death Valley weet ik niet. Maar ik heb een paar dagen geleden in Stovepipe Wells geslapen en dat was de smerigste kamer waar ik ooit een voet heb binnengezet. Had het zo laat niet geweest was ik nog ergens anders naartoe gereden.
hebben jullie daar foto's van? Ik ben wel eens benieuwd naar die vieze kamers eigenlijk.
Wat was er dan precies zo vies? de vloer? het beddengoed? de badkamer?
Bij ons zat er een mini schorpioen in het bad, maar hé je zit wel in het midden van de woestijn, dus ik stoor me daar totaal niet aan.
Bij ons zat er een mini schorpioen in het bad, maar hé je zit wel in het midden van de woestijn, dus ik stoor me daar totaal niet aan.
Grts, Bart
- pelsmaker
- Amerikafan
Foto's heb ik er niet van. Het tapijt had een vuile rand van 10 centimeter rond alles (rond de muren, bed, meubels enzo) De doodgeklpte beesten hingen nog tegen de muren en boven het bed. Dat er beesten zitten is normaal, maar de overledenen mogen wel weggehaald worden. Ik zag dan ook nog de schoenafdrukken op de muren van de gevechten van de vorige. Vuile plekken op kussens en lakens. Het enigste pluspunt was dat ik zo dicht tegen de lounge zat dat ik wifi op de kamer had.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hm, meningen hier wat verdeeld. Je stelt je er op in dat het een stapje terug is (zeker na bijv Vegas), maar verder hadden we geen klachten. En ja, paar 'huisdieren' in de kamer is bijna een gegeven; maar daar heb je dus je schoenen voor
Geen idee wat ik daar onder mn zolen heb vastgeplakt, maar het waren geen gewone muggen..
Het lijkt er bijna op dat er verschil zit in kwaliteit vd kamers. Wij hadden iig zo'n sandduneview room en die was ok. Neem wel een paar oordoppen mee voor die airco...

Het lijkt er bijna op dat er verschil zit in kwaliteit vd kamers. Wij hadden iig zo'n sandduneview room en die was ok. Neem wel een paar oordoppen mee voor die airco...
Gr, Gerben
-
- Amerikakenner
Wij hadden in augustus 2 kamers in FC, en daar hingen geen levende of dode diertjes tegen de muur. Die kamers waren perfect in orde, en airco werkte voortreffelijk. Mooi zwembad. Geboekt via 'OTEL', dat bleek goedkoper dan rechtstreeks bij FC boeken.Gerben Steeg schreef:En ja, paar 'huisdieren' in de kamer is bijna een gegeven
Hey,
Wij hebben gisteren in FC overnacht, en dit was echt perfect. Vriendelijke mensen, en erg propere kamers. Geen beestjes te bespeuren, en alles proper onderhouden.
Groetjes!
Wij hebben gisteren in FC overnacht, en dit was echt perfect. Vriendelijke mensen, en erg propere kamers. Geen beestjes te bespeuren, en alles proper onderhouden.
Groetjes!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
wij hebben zowel vorige als deze zomer overnacht in Furnace Creek. Heel mooie propere kamer en badkamer(wel luidruchtige airco) Nergens geen ongedierte, alleen dit jaar de coyote die rondliep en vorige zomer de roadrunner. Tip voor TS : er is hier onlangs een vraag geweest om allerlei info te vragen over Death Valley. Misschien in dat topic eens gaan neuzen ?
http://www.allesamerika.com/death-valle ... -park.htmldesperate housewive schreef:Tip voor TS : er is hier onlangs een vraag geweest om allerlei info te vragen over Death Valley. Misschien in dat topic eens gaan neuzen ?
en http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=36235
Grts, Bart
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn dit jaar in Furnace Creek geweest en dit was heel erg goed voor elkaar. Heerlijke koele en erg schone kamers. Vriendelijk personeel. Enige minpuntje is dat het eten wel erg duur is. Wij hebben uiteindelijk een patatje gedaan omdat een steak gewoon $45 pp was!
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Wij hebben ook in juni in FC gelogeerd in een cabin.
Vond het een van de hoogtepunten van de vakantie.
Cabin vond ik erg leuk en ook schoon met een ijskast op de kamer.
Voor de cabin twee schommelstoelen, waar we s' avonds naar de sterrenhemel konden kijken.
We hebben in het cafe gegeten, was ook goed te doen.
En heel belangrijk, je zit vlakbij alle mooie punten.
Het is geen Las Vegas, maar wij vonden dit leuker. Prijs is aan de hoge kant, maar dat weet je.
Vond het een van de hoogtepunten van de vakantie.
Cabin vond ik erg leuk en ook schoon met een ijskast op de kamer.
Voor de cabin twee schommelstoelen, waar we s' avonds naar de sterrenhemel konden kijken.
We hebben in het cafe gegeten, was ook goed te doen.
En heel belangrijk, je zit vlakbij alle mooie punten.
Het is geen Las Vegas, maar wij vonden dit leuker. Prijs is aan de hoge kant, maar dat weet je.
-
- Amerika-expert
Ik weetook dat wemidden in de woestijn zaten, locatie, locatie, het maakte gewoon op ons een smoeselige indruk, een beetje verouderd...we zijn weer terug naar de receptie gelopen en hebben een upgrade genomen naar een grotere kamer...die was iets beter. Het zwembad was ook heerlijk.Dude schreef:hebben jullie daar foto's van? Ik ben wel eens benieuwd naar die vieze kamers eigenlijk.
Sorry geen foto,'s. Ik weet wel dat ik helemaal aan de westkant zat aan het eind van het blok....
Wij hebben één keer in het roadrunner gebouw gezeten (dunesview) en één keer in het panamint gebouw (hangt vast aan de lobby, maar wij zaten aan de westzijde dus aan de andere kant van de office).
Ikzelf ben nogal snel tevreden wat betreft een hotelkamer zolang de basics maar proper zijn en dat was in ons geval wel zo.
Geen vieze plekken op het linnen dus (want anders zou ik ook wel reclameren).
Zolang het bed en de badkamer maar proper zijn is het goed voor ons.
Hier en daar hing er inderdaad een dood beestje tegen de muur maar wij hebben er ook enkele dood gedaan. Ik verwacht dan ook niet dat de staff elke dag of week de kamer opnieuw zou verven.
Conclusie: ik zou er zo weer boeken, ik vind het een heerlijke plek!
nog even de foto van de schorpioen voor de geinteresseerde

Ikzelf ben nogal snel tevreden wat betreft een hotelkamer zolang de basics maar proper zijn en dat was in ons geval wel zo.
Geen vieze plekken op het linnen dus (want anders zou ik ook wel reclameren).
Zolang het bed en de badkamer maar proper zijn is het goed voor ons.
Hier en daar hing er inderdaad een dood beestje tegen de muur maar wij hebben er ook enkele dood gedaan. Ik verwacht dan ook niet dat de staff elke dag of week de kamer opnieuw zou verven.
Conclusie: ik zou er zo weer boeken, ik vind het een heerlijke plek!
nog even de foto van de schorpioen voor de geinteresseerde

Grts, Bart
Allen heel erg bedankt, ik heb besloten om mijn hotel te boeken in Stovepipe Wells. En heb via Otel een mooie korting kunnen regelen. Bedankt voor deze tip.
Ik had de ander threat al gevonden in het forum en ook al gedeeltelijk gelezen. Erg nuttig.
Topic mag dicht tenzij jullie nog meer foto's willen delen van de kamer en wildlife.
Mocht ik nog beestjes vinden in het hotel dan zal ik hier ook een mooie foto van plaatsen
Ik had de ander threat al gevonden in het forum en ook al gedeeltelijk gelezen. Erg nuttig.
Topic mag dicht tenzij jullie nog meer foto's willen delen van de kamer en wildlife.
Mocht ik nog beestjes vinden in het hotel dan zal ik hier ook een mooie foto van plaatsen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht