Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
West-Amerika met een baby van 1 jaar... Een aanrader!!!
West-Amerika met een baby van 1 jaar... Een aanrader!!!
Beste mensen,
Momenteel zit ik met vrouw en dochter ( van 13 maanden) in zion. We hebben er 2 weken vakantie opzitten, nog 10 dagen te gaan en voor ons is dit een absolute meevaller.
Als mensen met jonge kinderen twijfelen mogen ze ons steeds contacteren en geven we graag meer tips en uitleg.
De reisblog van onze kleine spruit vind je op http://opreismetmarie.wordpress.com
Groeten
Jp, lies en Marie
Momenteel zit ik met vrouw en dochter ( van 13 maanden) in zion. We hebben er 2 weken vakantie opzitten, nog 10 dagen te gaan en voor ons is dit een absolute meevaller.
Als mensen met jonge kinderen twijfelen mogen ze ons steeds contacteren en geven we graag meer tips en uitleg.
De reisblog van onze kleine spruit vind je op http://opreismetmarie.wordpress.com
Groeten
Jp, lies en Marie
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: West-Amerika met een baby van 1 jaar... Een aanrader!!!
Allereerst welkom op ons AA-forum. Ik dacht even dat je Angels Landing gedaan had met het kind in de draagzak, maar vrouwlief is teruggegaan met de peuter las ik....
Veel plezier nog verder!

Veel plezier nog verder!
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Groot gelijk zou ik zo zeggen ! Wel knap dat jullie je georganiseerd krijgen kwestie van het eten voor Marie. Fruitpap, groentenpap, en dergelijke op die leeftijd, het lijkt mij niet zo evident en een extra belasting op de zowiezo al vermoeiende reis. Het is wel gemakkelijker als ze iets ouder zijn, en gewoon kunnen meeëten. Tenzij je een moeilijke eter hebt zoals wij dan ... Wij hebben in juli met onze zoon van 7 rondreis 3 weken westkust gedaan en aansluitend 3 dagen New York, en op zijn 5.5 jaar rondreis 3 weken Florida. Hij is natuurlijk al groot genoeg om alles tegen uit te leggen. Dat is wel een voordeel vind ik. In New York was het wel moeilijker om hem geboeid te houden.
Doe zo voort en geniet nog van jullie laatste 10 dagen. Greetz vnvmouse
Doe zo voort en geniet nog van jullie laatste 10 dagen. Greetz vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Wat een mooie en schattige foto's!
Wij hebben gewacht tot onze kinderen ouder waren en het meer bewust mee konden maken, de 1e keer was de jongste 10. Maar zo te zien heeft de kleine zich goed vermaakt, en jullie ook!
Wij hebben gewacht tot onze kinderen ouder waren en het meer bewust mee konden maken, de 1e keer was de jongste 10. Maar zo te zien heeft de kleine zich goed vermaakt, en jullie ook!
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik denk dat je dan wel even iets op je website moet aanpassen: Ik ben Marie, geboren op 1 september 2011... Ze lijkt me nogal groot voor een baby'tje van 1.5 maand oud 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Wat goed om te lezen!
Wij zijn ook echte amerika fans (in de afgelopen 8 jaar 6x 4 weken geweest) en intussen 7 maanden zwanger van ons eerste kindje.
Kijk er natuurlijk enorm naar uit, maar moet er niet aan denken nu een jaartje of 7 niet te kunnen gaan.
Jullie verhaal geeft me wat dat betreft wat meer moed! Bedankt!
Wij zijn ook echte amerika fans (in de afgelopen 8 jaar 6x 4 weken geweest) en intussen 7 maanden zwanger van ons eerste kindje.
Kijk er natuurlijk enorm naar uit, maar moet er niet aan denken nu een jaartje of 7 niet te kunnen gaan.
Jullie verhaal geeft me wat dat betreft wat meer moed! Bedankt!
-
- Amerika-expert
Huh? Jaartje of 7 niet naar Amerika omdat je kinderen krijgt? Lol, er wonen hier ook families hoor! Wij wonen in Utah en omdat zoveel gezinnen erg arm zijn is hiken heel populair als uitje voor de hele familie. Kleintjes gaan in de drager, oudere kinderen soms aan een tuigje voor de veiligheid en hoppekee, op stap.
Amerika is een veel makkelijker land met kleine kinderen dan Nederland. De meeste winkels en restaurants enzo zijn hier heel familie-vriendelijk. Zelfs 'luxe restaurants' die geen kleurplaten of crayons hebben doen vreselijk hun best om een maaltijd leuk en lekker te maken voor het hele restaurant.
Enige nadeel aan reizen met kidneren is dat vliegen meer werk en meer stress is. Zelfs met kinderen die makkelijk reizen (zoals onze oudste, die stapt net zo rustig in het vliegveld als in een bus) is het gewoon meer werk, je moet meer in de gaten houden, moet meer regelen, enz. maar ja, ik vind vliegen sowieso vreselijk
Amerika is een veel makkelijker land met kleine kinderen dan Nederland. De meeste winkels en restaurants enzo zijn hier heel familie-vriendelijk. Zelfs 'luxe restaurants' die geen kleurplaten of crayons hebben doen vreselijk hun best om een maaltijd leuk en lekker te maken voor het hele restaurant.
Enige nadeel aan reizen met kidneren is dat vliegen meer werk en meer stress is. Zelfs met kinderen die makkelijk reizen (zoals onze oudste, die stapt net zo rustig in het vliegveld als in een bus) is het gewoon meer werk, je moet meer in de gaten houden, moet meer regelen, enz. maar ja, ik vind vliegen sowieso vreselijk

Terwijl ik dit lees zitten we in Bryce met onze dochters van 14 maanden en 3.5 jaar en er al 3 weken roadtrip opzitten en ik kan alleen maar zeggen het is Genieten met een grote G
Ook voor de meiden, het is als gezin heerlijk om te reizen moet ik zeggen, alle tijd en aandacht voor elkaar en dat alles in een geweldige omgeving. Voor ons fijn te leren dat er reis-leven is na het krijgen van 2 kinderen
Als er mensen zijn die vragen hebben, een pm mag altijd! Dan gaan we nu maar een vuurtje bouwen met de oudste!

Als er mensen zijn die vragen hebben, een pm mag altijd! Dan gaan we nu maar een vuurtje bouwen met de oudste!
- hanneke_vv
- Amerika-ontdekker
Onze dochter is nu 10 maanden en ik zou heel graag komend jaar ook 'gewoon' naar amerika (westen) gaan. Mijn man is er nog niet over uit, die wil liever wachten tot 'de kinderen' (idd, meervoud) wat ouder zijn. Ik ga hem jullie blog laten lezen!
2004 camperreis Oost Amerika
2006 West Amerika per Mustang Cabrio
2007 14 dagen New York
2008 Florida
2009 camperreis West Amerika
2010 7 dagen New York
2013 New York
2017 Florida
2025 West Amerika
2006 West Amerika per Mustang Cabrio
2007 14 dagen New York
2008 Florida
2009 camperreis West Amerika
2010 7 dagen New York
2013 New York
2017 Florida
2025 West Amerika
Wij hebben deze zomer ook met onze zoon van bijna 1,5 rondgetoerd. Ik kon op voorhand niet veel positieve berichten vinden, meer anti-daar-heeft-je-kind-toch-niks-aan-ga-toch-kamperen-in-Frankrijk-berichten. Rugdrager kopen/huren en gewoon doen zou ik zeggen! Fijn om te lezen dat anderen ook zo enthousiast zijn! Je moet wel bestand zijn tegen een hoop "Oh My GOD, is that a baby on your back... that's sooooo cute" 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
En die opmerking komt zo goed als altijd van mensen die NIET de ervaring hebben met een kindje van 1 oid een verre reis te maken, maar jou wel vertellen dat je een groot risico neemtPhoenix schreef:Ik kon op voorhand niet veel positieve berichten vinden, meer anti-daar-heeft-je-kind-toch-niks-aan-ga-toch-kamperen-in-Frankrijk-berichten.

Gr, Gerben
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1814 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-