Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bezienswaardigheden rondom Dallas
Bezienswaardigheden rondom Dallas
Hey Allemaal!
Ik wil al zo'n 7 jaar naar Amerika toe, maar ben altijd te jong of blut geweest, maar nu komt het er dan eindelijk van over twee weken, ik ga naar Amerika!!
Ik blijf daar zo'n twee maanden bij een vriend (heb een hele vriendengroep zitten daar) en dat is dus in Denton, een plaatsje nabij Dallas.
Nou zat ik me af te vragen of er nog dingen daar in de buurt zijn waarvan jullie hebben, dat moet je doen! Dus alles wat met de auto te rijden is (ook leuke weekendjes weg enzo) zijn welkom.
Ik blijf er van 10 November t/m 28 Januari, misschien handig om rekening mee te houden ivm temperaturen enzovoorts.
Groetjes,
Kelly
Ik wil al zo'n 7 jaar naar Amerika toe, maar ben altijd te jong of blut geweest, maar nu komt het er dan eindelijk van over twee weken, ik ga naar Amerika!!
Ik blijf daar zo'n twee maanden bij een vriend (heb een hele vriendengroep zitten daar) en dat is dus in Denton, een plaatsje nabij Dallas.
Nou zat ik me af te vragen of er nog dingen daar in de buurt zijn waarvan jullie hebben, dat moet je doen! Dus alles wat met de auto te rijden is (ook leuke weekendjes weg enzo) zijn welkom.
Ik blijf er van 10 November t/m 28 Januari, misschien handig om rekening mee te houden ivm temperaturen enzovoorts.
Groetjes,
Kelly
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Bezienswaardigheden rondom Dallas
Ik vond het 6th Floor Museum en Grassy Knol ongelooflijk indrukwekkend. Zeker als je de hele conspiracy theorie rond John F. Kennedy nog niet gelooft zul je hier wel overtuigd raken. Heel die plaats waar het gebeurd is ademt historie uit, moeilijk uit te leggen.
Wat je vooral NIET moet doen: De ranch van de TV serie Dallas bezoeken. Zonde van je tijd en geld. Wat mij betreft een echte tourist trap.
Wat je vooral NIET moet doen: De ranch van de TV serie Dallas bezoeken. Zonde van je tijd en geld. Wat mij betreft een echte tourist trap.
- recidivist
- Amerikafan
Re: Bezienswaardigheden rondom Dallas
Het is een stukje rijden (40 mile) maar denk eens aan Fort Worth:
Op vrijdag en zaterdag is er in Fort Worth bij de Stockyards een rodeoshow (bullriding, rodeo, kortom echte showcowboys). Vonden wij een leuk avondje uit. Restaurantjes en barretjes genoeg in de omgeving dus een leuke avond van te maken.
http://www.fortworthstockyards.org/
Op youtube staan wel wat video's met wat je kan verwachten.
Mocht je meer van muziek houden dan is het bezoeken van Billy Bob's Honky Tonk ook een aanrader (beetje afhankelijk natuurlijk wie er optreed, maar zeker de moeite waard)
Op vrijdag en zaterdag is er in Fort Worth bij de Stockyards een rodeoshow (bullriding, rodeo, kortom echte showcowboys). Vonden wij een leuk avondje uit. Restaurantjes en barretjes genoeg in de omgeving dus een leuke avond van te maken.
http://www.fortworthstockyards.org/
Op youtube staan wel wat video's met wat je kan verwachten.
Mocht je meer van muziek houden dan is het bezoeken van Billy Bob's Honky Tonk ook een aanrader (beetje afhankelijk natuurlijk wie er optreed, maar zeker de moeite waard)
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1274 Weergaves
-
Laatste bericht door groennom
-
- 6 Reacties