Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Outlet shoppen in het Zuidwesten
- catharina
- Amerika-ontdekker
Outlet shoppen in het Zuidwesten
Hallo,
Waar vind ik de beste plekken voor outletshopping op onze route
(LA - Grand Canyon - Las Vegas - San Francisco)?
groeten,
Karin
Waar vind ik de beste plekken voor outletshopping op onze route
(LA - Grand Canyon - Las Vegas - San Francisco)?
groeten,
Karin

-
- Amerikafan
Een outlet is zo'n verzameling winkels die restant partijen merkartikelen verkopen. Deze artikelen zijn dan van het vorig seizoen of hebben een lichte schade. Hier in Nederland heb je ze ook: Bataviastad, Outlet Roermond bijvoorbeeld.Cyber-Alien schreef:in Los Angeles zijn er toch ook paar "beroemde"?
Echt even stomme vraag... wat bedoelt men precies met "outlet"... ik weet dat het grote warenhuizen zijn, maar "outlet"....
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
Kijk eens op de website van premium outlets.
Dat is een grote keten van outlet malls.
Dit is een lijst van al hun vestigingen.
http://www.premiumoutlets.com/centers/index.asp
Je kan je ook inschrijven als VIP. krijg je couponnetjes die alles nog goedkoper maken.
Een premium in California heb ik nog niet bezocht (doen we zeker dit jaar), maar wel die in Florida : en het was beslist de moeite.
Dat is een grote keten van outlet malls.
Dit is een lijst van al hun vestigingen.
http://www.premiumoutlets.com/centers/index.asp
Je kan je ook inschrijven als VIP. krijg je couponnetjes die alles nog goedkoper maken.
Een premium in California heb ik nog niet bezocht (doen we zeker dit jaar), maar wel die in Florida : en het was beslist de moeite.
Re: Outlet shoppen in het Zuidwesten
Beste Karin,
Ben pas in Las Vegas geweest verleden week en ben in de outletstores ten zuiden van Las Vegas geweest,je komt van de strip gereden naar het zuiden via Mandalay bay en dan heb je enkele verkeerslichten,en rijd je door tot je de 215 over rijdt op het volgende kruispunt zie je hem aam de rechterzijde liggen.Je vindt er reebok,nike,adidas,calvin klein,quiksilver,converse,en nog vele andere merken ook vele schoenwinkels.
De moeite om er enkele uurkes voor uit te trekken,maar best pas je de kleding daar de Amerikaanse maten niet altijd overeenstemmen met de Europese.
Groetjes,Rudi
Ben pas in Las Vegas geweest verleden week en ben in de outletstores ten zuiden van Las Vegas geweest,je komt van de strip gereden naar het zuiden via Mandalay bay en dan heb je enkele verkeerslichten,en rijd je door tot je de 215 over rijdt op het volgende kruispunt zie je hem aam de rechterzijde liggen.Je vindt er reebok,nike,adidas,calvin klein,quiksilver,converse,en nog vele andere merken ook vele schoenwinkels.
De moeite om er enkele uurkes voor uit te trekken,maar best pas je de kleding daar de Amerikaanse maten niet altijd overeenstemmen met de Europese.
Groetjes,Rudi
- bluewolf
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
outlets
ik ben pas geweest, 2 - 12 juni. Ik ben bij de outlets bij Camarillo geweest.MEGA de MEGA groot daarzo. echt een groot rond met winkels van veel bekende merken,en alles daartussen is parkeerplaats.mensen reden gewoon echt met de auto van de ene winkel naar de andere kant om daar naar een winkel te gaan.okee dat vond ik overdreven maar het gebeurde wel.Erg mooie spullen.Heb er een mooi paar Nautica schoenen gehaald voor 70 dollar inc tax.Zeker een aanrader om heen te gaan zeg ik. Van Diesel en levi`s tot wedgewood serviezen. 

Ben nu in tientallen Outlets geweest en vaak valt het tegen qua aanbod en prijzen. Geef mij maar een goede Mall met Abercrombie, Hollister en American Eagle, daarnaast leuke winkels als Hot Topic. Spencers, allemaal merken die niet te vinden zijn in Outlets. Outlets zijn vaak dure merken en veel sportmerken. Malls zijn ook gezelliger
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
a4plus schreef:Ben nu in tientallen Outlets geweest en vaak valt het tegen qua aanbod en prijzen.

Wij gaan dit jaar dus niet naar Amerika, en zijn kort geleden 2 weken op vakantie geweest in Europa. We hebben een leuke vakantie gehad, maar wat we erg hebben gemist: de outlets! Super aanbod, geweldige prijzen! We kopen altijd groot in als we in Amerika zijn......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 849 Weergaves
-
Laatste bericht door A&A
-
- 66 Reacties