Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel net buiten San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

hotel net buiten San Francisco

Bericht door lovely_laura »

Van 13 tot 15 Juni 2012 zijn wij 3 dagen en 2 nachten in San Francisco. Nu ben ik druk bezig met het zoeken van een hotel maar ik vind alle hotels op de leuke locaties daar wel heel erg duur!!! (2 volwassenen en 2 kinderen).
Ik kan me van de vorige trip nog herinneren dat we onze auto bij iedere bezienswaardigheid goed konden parkeren en op de fiets de stad verkennen vinden we ook wel leuk dus we hoeven niet persee te overnachten in de stad zelf. Alleen vraag ik me af waar je leuk en vooral betaalbaar een hotel kan vinden buiten de grote stad. Ik weet zo goed als niks van de steden rond San Francisco dus alle hulp is welkom!! :thumbup:
Groetjes Laura
Hockey
Amerika-expert

Re: hotel net buiten San Francisco

Bericht door Hockey »

lovely_laura schreef:Ik kan me van de vorige trip nog herinneren dat we onze auto bij iedere bezienswaardigheid goed konden parkeren
Waar ben je vorige keer geweest? Parkeren in SF is duur.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Probeer San Bruno, vlakbij de luchthaven en prima OV met San Francisco.
lovely_laura
Amerikakenner

Waar ben je vorige keer geweest? Parkeren in SF is duur.
Dat wist ik niet. Vorige keer hebben wij gewoon geparkeerd in de buurt van fishermans warf en kan me niet meer herinneren wat we moesten betalen als we uberhaupt wel betaald hebben :oops: Maar parkeren is dus heel duur?
lovely_laura
Amerikakenner

@mtl San bruno zou kunnen.

Iemand ervaring met sausalito en omgeving of oakland en omgeving? Dat ligt op rijafstand maar niet direct in het San Francisco gebied.

Groetjes Laura
Wellie
Amerika-ontdekker

Bericht door Wellie »

Wij hebben op advies van het forum het "Town House Motel" in de Lombardstreet gereserveerd. Dit is op loopafstand van Fishermann's Wharf. Wij (2 volwassenen + 2 kinderen 21 en 17 jaar) betalen in juli 2012 € 223,- euro voor 2 nachten incl. ontbijt en gratis parkeren.
dirkD
Amerika-ontdekker

Bericht door dirkD »

Wij zaten in april dit jaar met hetzelfde gevoel, en via dit forum kregen we de tip voor de Columbus Motor Inn (http://columbusmotorinn.com), vlakbij Fishermans Wharf ..
Ik denk dat we 90 dollar / nacht betaald hebben voor onze kamer (2 personen) op dat ogenblik, en parking is gratis..

Ik ken natuurlijk jullie budget niet (ik zie dat jullie met een gezin van 4 zijn) , maar wilde het toch even delen, just in case het iets voor jullie zou blijken te zijn.
Wij waren achteraf immers enorm blij dat we die tip hadden gekregen :thumbup:
Afbeelding
Steve & Patty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Steve & Patty »

Wij slapen dit jaar in San Mateo (net ten zuiden van SFO Int'l airport).

Voor vier personen kost het daar in het Holiday Inn 3-ster 150 euro (inclusief tax) voor twee nachten.
Het is dan wel 25 minuutjes rijden naar Fishermans Wharff...

Wil je 'on the spot' zitten dan is dat wat dirkD aanraadt wel leuk lijkt me voor 190 euro (inclusief tax) voor twee nachten, heb je ook gelijk de auto mooi gratis staan.
2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
lovely_laura
Amerikakenner

bedankt!!!

Voor de townhouse motel moet ik even contact met ze opnemen want er staan op de site alleen prijzen tot 31 januari dus ff mailen.

Ik heb op de site van het columbus moter inn gekeken maar de goedkoopste kamer in Juni is 165 dollar per nacht dus blijkbaar hebben jullie veel mazzel gehad! :thumbup:

Groetjes Laura
vtveen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door vtveen »

Wij hebben geslapen in Travelodge Presidio (gemiddeld $ 100 per nacht); rustige buurt, gratis parkeren en ontbijt, hoewel dat wel heel basic was.
Met de bus naar Fisherman's Wharf in een kwartiertje om te fietsen en de stad verder te bekijken.

jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Steve & Patty
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Steve & Patty »

lovely_laura schreef:bedankt!!!

Ik heb op de site van het columbus moter inn gekeken maar de goedkoopste kamer in Juni is 165 dollar per nacht dus blijkbaar hebben jullie veel mazzel gehad! :thumbup:

Groetjes Laura
Die vanafprijzen ook...
2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

Wij hebben dit jaar in het Buena vista motor inn geslapen,deze staat ook in Lombard street en ook is hier het parkeren gratis en een gratis ontbijt.
Volgens mij waren we $86 kwijt per nacht met z'n tweetjes,maar we hadden wel vrij vroeg al geboekt omdat als de datum nadert de prijzen omhoog gaan.
Albert.
Wellie
Amerika-ontdekker

Bericht door Wellie »

Ik zag bij booking.com voor die periode het Town House Motel staan voor € 242,-. Is dus ook al duurder geworden :x
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

travellodge presidio, ik heb daar in 2008 geslapen en er was gratis parkeren, niets bijzonders verder, maar een rustige buurt en toch wel redelijk centraal...... een wandeling in de buurt is niet gevaarlijk.....
ook niet zo duur geloof ik.....ah ik zie dat vtveen m ook al heeft aangeraden, en zijn ervaring zijn recenter.....
lovely_laura
Amerikakenner

de travelodge precidio ziet er redelijk uit en met gratis parkeren en ontbijt komen we op 125 dollar per nacht. Dit lijkt wel erg goedkoop en als ik verder in de straat kijk is er wel meer in dezelfde prijs waardoor ik wel een beetje twijfel of de buurt wel goed is. Bij tripadvisor staat dit hotel op nr 40 dus dat is ook heel goed. Ik wist niet dat er zulke goedkope hotels waren op die locatie...... Moeilijk moeilijk moeiljk
vtveen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door vtveen »

Het grote voordeel van Travelodge Presidio is dat het aan een volstrekt rustig gedeelte van Lombard Street ligt.
Wij vonden het een hele rustige nette buurt, vlakbij Presidio en op korte afstand van het water en de Golden Gate Bridge.

'Om de hoek' liggen een paar restaurantjes (bistro en pub), niet de goedkoopste, maar wel goed, de buurman is een hele eenvoudige en goedkope pizzeria. Vlakbij veel meer keus langs Chestnut Street, waar het 'barst' van de winkels en horeca.

Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

Travelodge presidio ligt niet aan de drukke straat ,zelfs al is het aan lombard street...een kleine zijweg, terwijl de rest van de weg richting golden gate bridge afbuigt....een goede keus tenzij je van 4 of 5 sterren accomodaties houdt :thumbup: ik zou niet aan de rest van lombard street gaan zitten die is drukker...........
Arjan101
Amerikafan

Bericht door Arjan101 »

Ben zelf ook opzoek naar leuke hotels/motels in SF (Volgend jaar september)
Heb de volgende Motels/Hotels op mijn lijstje staan:

- Travelodge The Presidio (zie berichten boven)
- Coventry Motor Inn
- Redwood Inn
- Buena Vista Motor Inn

Priceline zat ik ook aan te denken, maar ben bang dat ik dan nog aardig veel dollars neer moet leggen.
Iemand voorkeuren?
lovely_laura
Amerikakenner

Een groot nadeel van priceline in San Francisco vind ik dat je niet van te voren weet of je hotel gratis parkeren heeft dus er kunnen nog aardig wat kosten bij komen.
Arjan101
Amerikafan

Bericht door Arjan101 »

Klopt, al heb ik maar 1 avond een auto in SF.
De eerste dagen probeer ik alles met het OV te doen.

Wat is het makkelijkste vanaf het vliegveld?
Taxi, bus, eventuele andere opties om bij het hotel te komen?

Volgens mij zitten Redwood Inn/Buena Vista/Travellodge wel aardig bij elkaar..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer