Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
samenstelling soutern california city pass 2007?
samenstelling soutern california city pass 2007?
Even een vraagje,
Wie weet de samenstelling van de soutern california city pass 2007.
De samenstelling zou voor ons erg gunstig zijn maar aangezien wij pas volgend jaar gaan,
Ik hoop dat het zo blijft weet iemand waar ik het kan vinden als het uberhaupt al bekend is.
Wie weet de samenstelling van de soutern california city pass 2007.
De samenstelling zou voor ons erg gunstig zijn maar aangezien wij pas volgend jaar gaan,
Ik hoop dat het zo blijft weet iemand waar ik het kan vinden als het uberhaupt al bekend is.
-
- Amerika-expert
Suggested brochure copy for the 2007 Southern California CityPass
(use April 1, 2007 through March 31, 2008)
Southern California CityPass includes tickets to 5 major attractions! Including a 3-Day Park Hopper® to Disneyland® park and Disney's California Adventure™ park, 1-day admission to Universal Studios Hollywood, SeaWorld and San Diego Zoo OR San Diego Zoo's Wild Animal Park.
jacques
Southern California CityPass includes tickets to 5 major attractions! Including a 3-Day Park Hopper® to Disneyland® park and Disney's California Adventure™ park, 1-day admission to Universal Studios Hollywood, SeaWorld and San Diego Zoo OR San Diego Zoo's Wild Animal Park.
jacques
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Op de site staat nergens dat je je Citypass kan upgraden. Je kan het altijd proberen bij Guest Relations ter plaatse.
Dit voordeel heb je ook trouwens:
The 3-Day Disneyland® Resort Park Hopper® BONUS Ticket includes admission to both Disney parks on the same day; One Early Admission into a Disney park 1 hour prior to the scheduled park opening time (contact Disneyland for blackout details); and a $10 ESPN Zone® Arena Game Card (ESPN Zone located in Downtown Disney).
Dit voordeel heb je ook trouwens:
The 3-Day Disneyland® Resort Park Hopper® BONUS Ticket includes admission to both Disney parks on the same day; One Early Admission into a Disney park 1 hour prior to the scheduled park opening time (contact Disneyland for blackout details); and a $10 ESPN Zone® Arena Game Card (ESPN Zone located in Downtown Disney).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
oke dat is dan wel weer handig dat je uurtje eerder naar binnen mag Dan hoef je niet te wachten en heb je meer kans om rustig binnen te komen,
alleen heb ik gelezen dat voor universials en disneyland een fast pass of front on line kaartjes heel handig zijn en als ik al zo'n soutern pas heb en ik even goed appart kaartjes moet kopen hiervoor dan is het natuurlijk ook weer niet goedkoper want dan betaal in p[rincipe dubbel..volgens mij,
Het lijkt mij logisch dat je dan voor een extra bedrag een upgrade krijgt maar kan het ook niet vinden.
Sorry voor mijn gebrek aan punten en hoofdletters
alleen heb ik gelezen dat voor universials en disneyland een fast pass of front on line kaartjes heel handig zijn en als ik al zo'n soutern pas heb en ik even goed appart kaartjes moet kopen hiervoor dan is het natuurlijk ook weer niet goedkoper want dan betaal in p[rincipe dubbel..volgens mij,
Het lijkt mij logisch dat je dan voor een extra bedrag een upgrade krijgt maar kan het ook niet vinden.

Wij willen naar Universal, San Diego Zoo, Seaworld en Disneyland. Omgerekend naar euro's per persoon (voor een dollar heb ik 0,70 eurocent geteld) kom ik op het volgende uit:jta schreef:Suggested brochure copy for the 2007 Southern California CityPass
jacques
SCCP = 164,50
Universal = 45,50
Zoo = 23,00
Seaworld = 40,00
Disneyland = 46,00 -----> totaal 154,50.
Ik kan me toch niet voorstellen dat de parken apart goedkoper zijn dan een SCCP, dus waarschijnlijk zie ik het verkeerd. Wie kan dit beter uitrekenen dan ik?
Groetjes,
Donny
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je vergeet dat voor Disneyland/California Adventure de pas voor 3 dagen geldig is (gecombineerd voor beide Disney parken).
Koop je dat los, dan ben je 179 dollar kwijt.
Dus (ik houd het maar even in dollars, voor de vergelijking maakt dat niet uit):
Disneyland/Disney's California Adventure = 179,00
Universal Studios Hollywood = 61,00
SeaWorld Adventure Park = 56,00
San Diego Zoo = 33,00
Totaal = 329,00
CityPass = 235,00
Marianne
Koop je dat los, dan ben je 179 dollar kwijt.
Dus (ik houd het maar even in dollars, voor de vergelijking maakt dat niet uit):
Disneyland/Disney's California Adventure = 179,00
Universal Studios Hollywood = 61,00
SeaWorld Adventure Park = 56,00
San Diego Zoo = 33,00
Totaal = 329,00
CityPass = 235,00
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Fast Pass bij Disneyland kost niets extra's. Je kunt bij sommige (populaire) attracties met je nomale toegangspasje een fast pass halen; je krijgt dan voor een bepaald tijdstip een kaartje waarmee je langs de fast lane van die attractie naar binnen kunt. Je moet dus de rest van je bezoek daar wel zo plannen dat je op het goede moment weer bij die attractie bent.mamma schreef:alleen heb ik gelezen dat voor universials en disneyland een fast pass of front on line kaartjes heel handig zijn en als ik al zo'n soutern pas heb en ik even goed appart kaartjes moet kopen hiervoor dan is het natuurlijk ook weer niet goedkoper want dan betaal in p[rincipe dubbel..volgens mij,
Wat de Front of Line pass bij Universal Studios betreft; dit kost wel extra en ik weet niet of je apart kunt bijboeken. Als je het ter plekke doet loop je ook het risico dat ze niet meer beschikbaar zijn.
Wel zie ik op de site van Universal dat je voorrang kunt krijgen bij de studio tour als je die City Pass via hun site aanschaft. Zie http://www.universalstudioshollywood.co ... _2007.html
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1875 Weergaves
-
Laatste bericht door Petra/VS
-