Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

usahostels.com

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
corgore
Amerika-ontdekker

usahostels.com

Bericht door corgore »

Hallo!

Mijn reis (alleen) naar Californie in oktober gaat langs drie grote steden (SF, LA, LV). Nu wilde ik omdat ik student ben en dus met een klein budget reis overnachtingen gaan boeken bij hostels. Ik kwam hierbij uiteindelijk uit bij usahostels (http://www.usahostels.com). Deze leken mij redelijk goedkoop en geschikt om mensen te leren ontmoeten.
Klopt dit?
En zijn er hier mensen met ervaringen met deze keten van hostels?
Of weet er hier misschien iemand een alternatief dat goedkoper is?
alvast bedankt!

gr,

Martijn
renaat
Amerika-ontdekker

Bericht door renaat »

hallo

in 2003 sliepen wij in de usahostels van LA-LAS VEGAS en SAN DIEGO.
het mag gezegd worden : ze zijn fantastisch!

Dit jaar slapen we terug in het usahostel van LA. Voor 4 dagen betaal ik iets van 120 dollar wat heel goedkoop is.

eens je daar bent moet je achter niks kijken. zij organiseren iedere dag uitstappen waar altijd mee meekan. BV : een bezoek aan universal, beverlyhills tours, six flags,....

indien je nog vragen hebt, stel ze gerust

groeten

renaat
renaat
Amerika-ontdekker

Bericht door renaat »

renaat schreef:hallo

Dit jaar slapen we terug in het usahostel van LA. Voor 4 dagen betaal ik iets van 120 dollar wat heel goedkoop is.

eens je daar bent moet je achter niks kijken. zij organiseren iedere dag uitstappen waar altijd mee meekan. BV : een bezoek aan universal, beverlyhills tours, six flags,....

je vraag om mensen te ontmoeten : wij hebben er daar heel veel ontmoet, er zijn er zelfs vrienden daarvan geworden waarmee we nog altijd contact hebben.

groeten

renaat
corgore
Amerika-ontdekker

Bericht door corgore »

renaat schreef:hallo

groeten

renaat
Bedankt renaat!

Het lijken mij inderdaad wel geschikte/goedkope verblijfplaatsen in de steden :)
Khoor het wel als er nog meer mensen hun ervaringen willen delen..

Groetjes,

Martijn
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Wij vonden wel altijd iets via http://hotel-guides.us/

Verder houden we van Best Western, via hun site geraak je ook wel overal aan een hotel en de prijzen vallen goed mee.

Erik
corgore
Amerika-ontdekker

Bericht door corgore »

Renaat (of iemand anders), zou je mij ook wat kunnen vertellen over de betalingswijze/inboekprocedure van deze hostels?

En wat voor mensen er verblijven? Veel Amerikanen of juist niet..?

En is het persoonlijk beetje vriendelijk, open-minded, meedenkend zeg maar?

Heel erg bedankt alvast!

Groetjes
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer