Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Liveverslag Vana: 20 juli t/m 18 augustus Zuid en Noordwest
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Liveverslag Vana: 20 juli t/m 18 augustus Zuid en Noordwest
Hallo allemaal,
Ook wij gaan proberen een verslag bij te houden tijdens onze reis.
Ik kan niet beloven dat er elke dag een update komt (tenslotte hebben we vakantie) maar ik ga mijn best doen.
Dus wie zin heeft om ons te volgen, kijk op:
http://backtotheusa.web-log.nl/
Groetjes Marjon
Ook wij gaan proberen een verslag bij te houden tijdens onze reis.
Ik kan niet beloven dat er elke dag een update komt (tenslotte hebben we vakantie) maar ik ga mijn best doen.
Dus wie zin heeft om ons te volgen, kijk op:
http://backtotheusa.web-log.nl/
Groetjes Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 02 jul 2006, 17:06, 2 keer totaal gewijzigd.
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Natuurlijk ga ik jullie ook volgen, Marjon!
Fijne reis...
Gr., Henriëtte
Fijne reis...
Gr., Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik ook! Alvast heel veel plezier!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Ingrid, wij verblijven in Best Western Canyonlands Inn.
Jullie gaan geloof ik kamperen hè?
Nemen jullie de laptop mee, dan kunnen we elkaar misschien ergens ontmoeten?
Ik weet nog niet wat we de 26e gaan doen, misschien gaan we 's middags naar http://butchcassidyskingworldwaterpark.com/.
Marjon
Jullie gaan geloof ik kamperen hè?
Nemen jullie de laptop mee, dan kunnen we elkaar misschien ergens ontmoeten?
Ik weet nog niet wat we de 26e gaan doen, misschien gaan we 's middags naar http://butchcassidyskingworldwaterpark.com/.
Marjon
Ja onze planning is om te gaan kamperen maar wie weet snakken we tegen die tijd wel weer een keer naar een lekker bed en douche. De laptop gaat in ieder geval mee vanwege onze internet-verslaving en ik heb ook het goede voornemen om een weblog bij te houden voor het thuisfront.
Ik heb ook nog geen idee wat er op de planning staat voor die dag, maar ik zal dat hotel dan zeker effe checke...
Ik heb ook nog geen idee wat er op de planning staat voor die dag, maar ik zal dat hotel dan zeker effe checke...

- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hallo Vana,
Leuk dat ook jullie een verslag bij gaan houden en ik ga het ook zeker lezen elke dag.
En inderdaad alleen doen waneer het uit komt je hebt tenslotte vakantie.
Groetjes ess
Leuk dat ook jullie een verslag bij gaan houden en ik ga het ook zeker lezen elke dag.
En inderdaad alleen doen waneer het uit komt je hebt tenslotte vakantie.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt allemaal.
Het gaat vast wel lukken.
We hebben alleen nog zoveel stress in de 18 dagen voor we vertrekken.
De aannemer is nog bij ons bezig i.v.m de brand, we moeten de verdere schadeafhandeling nog regelen en we moeten ook binnen een week de kamer van mijn moeder in het bejaardentehuis nog even leegmaken (ze is naar een verpleegtehuis verhuisd)
Bovendien horen allebei mijn kinderen volgende week of ze over zijn. Dat is heel spannend want het kan nog alle kanten op gaan (ook de verkeerde
)
Dus duim allemaal even heel hard mee, misschien helpt het
Marjon
Het gaat vast wel lukken.
We hebben alleen nog zoveel stress in de 18 dagen voor we vertrekken.
De aannemer is nog bij ons bezig i.v.m de brand, we moeten de verdere schadeafhandeling nog regelen en we moeten ook binnen een week de kamer van mijn moeder in het bejaardentehuis nog even leegmaken (ze is naar een verpleegtehuis verhuisd)
Bovendien horen allebei mijn kinderen volgende week of ze over zijn. Dat is heel spannend want het kan nog alle kanten op gaan (ook de verkeerde

Dus duim allemaal even heel hard mee, misschien helpt het

Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik duim voor je en jullie mogen ook voor mij nog ff ... Pff, ik zit met een kind wat zeker niet over gaat en wat deze week nog kennis moet maken op een nieuwe school. De andere twijfelt ineens over de richting die hij moet volgen én over een stage in Amerika volgend schooljaar, die wij in deze vakantie zouden bespreken. Maar ja, een vriendinnetje ... het lijkt erop dat niets anders meer belangrijk is.
Daarnaast heeft mijn moeder een flat op het oog en wil ze die waarschijnlijk kopen, maar ja, onderhandelen en alle regelarij die erbij komt ... dochter. En ik ben enig kind, dus ... mag ik dat deze week nog even zien te fixen.
Wij vertrekken zondag ...
Dus Marjon, ik zet je in je favorieten en hoop dat we er allebei een beetje leuk doorrollen.
Gr,
Monique
Daarnaast heeft mijn moeder een flat op het oog en wil ze die waarschijnlijk kopen, maar ja, onderhandelen en alle regelarij die erbij komt ... dochter. En ik ben enig kind, dus ... mag ik dat deze week nog even zien te fixen.
Wij vertrekken zondag ...
Dus Marjon, ik zet je in je favorieten en hoop dat we er allebei een beetje leuk doorrollen.
Gr,
Monique
Gelukkig, ik ben niet de enige...
Die lummel van mij had er ook een potje van gemaakt. Hopelijk was ik er nog net op tijd achter en kon ik de internet-stekker er uit halen (= uiteindelijk het modem mee naar mijn werk!) maar daardoor heb ik hier wel een paar maanden in een hel geleefd met een afkickende junk om me heen.
Donderdag hoort hij of het ergens goed voor is geweest.
Heb je voor de vakantie wel alles klaar of moet je daar ook nog een hoop voor doen, Marjon? Sterkte in ieder geval en probeer in de VS niet aan thuis te denken. Misschien tot in Moab.

Die lummel van mij had er ook een potje van gemaakt. Hopelijk was ik er nog net op tijd achter en kon ik de internet-stekker er uit halen (= uiteindelijk het modem mee naar mijn werk!) maar daardoor heb ik hier wel een paar maanden in een hel geleefd met een afkickende junk om me heen.
Donderdag hoort hij of het ergens goed voor is geweest.
Heb je voor de vakantie wel alles klaar of moet je daar ook nog een hoop voor doen, Marjon? Sterkte in ieder geval en probeer in de VS niet aan thuis te denken. Misschien tot in Moab.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat een puberperikelen allemaal...... Ik zal voor jullie allemaal duimen! En ik hoop dat jullie allemaal binnenkort met een gerust gevoel op vakantie kunnen.
Sterkte!
Sterkte!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Pubers, zucht ...Gelukkig, ik ben niet de enige...
Vandaag heb ik een gesprek op de nieuwe school van mijn dochter (komt van 2 gymnasium en trekt het daar niet). Ze gaat naar een scholengemeenschap en wordt geplaatst in .... Tja, dat is het probleem: onderzoek van jeugdpsychiatrie naar mogelijke vormen van autisme speelt daarin een rol. Afgelopen donderdag zouden we een eindadvies krijgen en uitslagen van de hele testperiode, maar natuurlijk was er weer iemand verhinderd. Nu maar kijken wat we vandaag nog boven tafel krijgen.
Grrrr, heb je zelf alles op een rijtje, moet je weer wachten op anderen. Daar kan ik dus zó slecht tegen.
Maar vooruit, volgende week rond deze tijd zitten wij in LA!
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt allemaal voor het duimen.
Mijn zoon Nick zit in 5 Gymnasium. Hij is al een keer blijven zitten ( in de 4e) en als dat nu weer gebeurt zal hij van school af moeten. En wat dan? ..... Ik zou het echt niet weten :dunno: Hij zal toch ergens nog een diploma moeten halen, anders heeft hij 6 jaar Gymnasium voor niets gedaan.
Mijn dochter Joyce zit in 3 Gymnasium . Ze heeft voor de vakken van het profiel dat ze kiest (C&M)allemaal goede cijfers maar voor de vakken die ze laat vallen staat ze niet goed ( Natuurkunde, Grieks, Scheikunde)
Stress, stress, stress.
En wat de vakantie betreft Ingrid; Ik heb nog helemaal niets klaar. Het enige wat ik af heb is het programma en het weblog.
Maar ik probeer me niet te druk te maken. Over 17 dagen zitten we in het vliegtuig :dance:
Marjon
Mijn zoon Nick zit in 5 Gymnasium. Hij is al een keer blijven zitten ( in de 4e) en als dat nu weer gebeurt zal hij van school af moeten. En wat dan? ..... Ik zou het echt niet weten :dunno: Hij zal toch ergens nog een diploma moeten halen, anders heeft hij 6 jaar Gymnasium voor niets gedaan.
Mijn dochter Joyce zit in 3 Gymnasium . Ze heeft voor de vakken van het profiel dat ze kiest (C&M)allemaal goede cijfers maar voor de vakken die ze laat vallen staat ze niet goed ( Natuurkunde, Grieks, Scheikunde)
Stress, stress, stress.
En wat de vakantie betreft Ingrid; Ik heb nog helemaal niets klaar. Het enige wat ik af heb is het programma en het weblog.
Maar ik probeer me niet te druk te maken. Over 17 dagen zitten we in het vliegtuig :dance:
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1526 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-