Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Extra personen bij boeking Smartervegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Floratine
Amerika-newbie

Extra personen bij boeking Smartervegas

Bericht door Floratine »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, maar ik heb al aardig wat topics gelezen. Hartelijk dank alvast voor al jullie goede adviezen!

Er is één vraag waar ik mee zit en waar ik via de zoekfunctie nog geen recent en duidelijk antwoord op heb kunnen vinden:
Vorige week heb ik hotel Flamingo geboekt bij Smartervegas (11-13 mei). Wij gaan met vier personen en ik vraag mij af of de 'additional person charge' al in de eindprijs is meegenomen.

Ik heb hierover al een mail gestuurd naar het hotel, maar ik krijg er geen duidelijk antwoord op. Hopelijk kunnen jullie me helpen! Alvast bedankt :thumbup:

Groetjes, Floratine
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Extra personen bij boeking Smartervegas

Bericht door Harry »

Dat ligt eraan wat je opgegeven hebt bij je boeking, als je niets opgegeven hebt heb je een prijs voor 2 personen betaald en komt er nog wat bij voor de extra personen. Als je geboekt hebt voor 4 personen dan komt er niets meer bij.
Floratine
Amerika-newbie

Re: Extra personen bij boeking Smartervegas

Bericht door Floratine »

Dankjewel voor je reactie! Ik heb 4 personen opgegeven bij boeking, dus dan is het in orde.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer