Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Memorial Day: zijn de hotels en motels dan vol? (28 mei 2012
-
- Amerika-ontdekker
Memorial Day: zijn de hotels en motels dan vol? (28 mei 2012
Hallo allemaal,
Tijdens onze reis door Amerika is het ook memorial dag op maandag 28 mei. Nu zouden wij zondag (27-5) op maandag (28-5) ergens overnachten tussen de grand canyon en palm springs. dit wilde we niet van te voren boeken omdat we ter plaatse zouden kijken waar we gaan overnachten. Nu blijkt het precies memorial day te zijn. Heeft iemand ervaring met deze dag en zijn de hotels en motels dan vol?
Alvast bedankt.
Tijdens onze reis door Amerika is het ook memorial dag op maandag 28 mei. Nu zouden wij zondag (27-5) op maandag (28-5) ergens overnachten tussen de grand canyon en palm springs. dit wilde we niet van te voren boeken omdat we ter plaatse zouden kijken waar we gaan overnachten. Nu blijkt het precies memorial day te zijn. Heeft iemand ervaring met deze dag en zijn de hotels en motels dan vol?
Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door markro op 20 feb 2012, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
-
- Amerika-expert
Re: memorial day
Hier in ons kleine stadje in Utah is Memorial Day vooral belangrijk omdat het een lang weekend is en dus een mooi excuus om te gaan kamperen met vrienden/familie. Denk dat het dus wel drukker zal zijn in hotels en motels. Helemaal in de buurt van de parken enzo. Misschien kan je contact opnemen met een paar hotels/motels en vragen of ze in die tijd volgeboekt denken te zijn?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij zijn met Memorial Day Weekend idd wel eens in een derderangs C-motel terecht gekomen omdat er verder nergens plek was. Overal waar we kwamen kregen we te horen dat tussen Las Vegas en Bryce alles vol was. Uiteindelijk hadden we de keuze tussen dit motel en in de auto slapen. Toch maar voor het motel gekozen maar ik kan niet zeggen dat ik echt veel beter heb geslapen dan ik misschien in de auto zou doen.
Op grond van deze ervaring zal ik altijd in feestweekenden in de VS mijn hotels van tevoren vastleggen.
Op grond van deze ervaring zal ik altijd in feestweekenden in de VS mijn hotels van tevoren vastleggen.
-
- Amerika-ontdekker
bedankt voor de info! als ik dat zo hoor moeten we toch maar boeken dan
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Memorial Day: zijn de hotels en motels dan vol? (28 mei
Ik weet niet of je al iets bij de GC hebt vastgelegd, maar dat zou ik dan zo snel mogelijk doen, zie http://www.xanterra.com voor de mogelijkheden in het park. Of probeer Tusayan. Zal lastig worden in het weekend.
Waarom wil je eigenlijk een overnachting tussen de GC en Palm Springs? Wat wil je allemaal gaan doen onderweg? Heb je 1 nacht bij de GC? Misschien leuk om dan nog een tweede nacht daar te doen, dan hoef je niet elke keer weer je spullen in te pakken. Een nacht in WIlliams is ook een mogelijkheid, dan heb je ook wat meer tijd voor het park.
Marianne
Waarom wil je eigenlijk een overnachting tussen de GC en Palm Springs? Wat wil je allemaal gaan doen onderweg? Heb je 1 nacht bij de GC? Misschien leuk om dan nog een tweede nacht daar te doen, dan hoef je niet elke keer weer je spullen in te pakken. Een nacht in WIlliams is ook een mogelijkheid, dan heb je ook wat meer tijd voor het park.
Marianne
Wij hadden deze dag gepland voor Universal Studios. Is dat niet verstandig op deze dag?
Zijn de Amerikanen dan ook vrij?
Zijn de Amerikanen dan ook vrij?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ja, iedereen is vrij en gaat massaal op pad is onze ervaring.
Hmm geen goede dag voor Universal dus.
Ik kan het omdraaien met de dinsdag. Dan zouden we eigenlijk dingen doen in Los Angeles zoals bv hollywood sign, rodeo drive, Walk of Fame, Beverly Hills, Santa Monica Pier.
Maar daar zal het ook stuk drukker zijn dan normaal.
Dinsdag de 29e is wel weer gewoon een werkdag?
Ik kan het omdraaien met de dinsdag. Dan zouden we eigenlijk dingen doen in Los Angeles zoals bv hollywood sign, rodeo drive, Walk of Fame, Beverly Hills, Santa Monica Pier.
Maar daar zal het ook stuk drukker zijn dan normaal.
Dinsdag de 29e is wel weer gewoon een werkdag?
-
- Amerika-ontdekker
Wij wilden een overnachting doen tussen de GC en Palm Springs omdat we het anders een te lange rit vonden worden (ca. 7 uur)
Wij dachten eraan te gaan overnachten in Kingman of Laughlin.
Wij dachten eraan te gaan overnachten in Kingman of Laughlin.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Iets dichter bij de GC kan ook, zoals Williams. Zeker als je maar 1 nacht in de GC hebt (ik heb niet begrepen hoe lang je er zit en waar je zit) is het wel fijn om in de ochtend ook nog wat tijd te hebben in het park.
@ZenP: die dinsdag is een gewone werkdag. ALs je het weekend of op Memorial day naar Universal gaat zou ik voor front of Line passen gaan; dat scheelt je heel erg veel tijd.
Marianne
@ZenP: die dinsdag is een gewone werkdag. ALs je het weekend of op Memorial day naar Universal gaat zou ik voor front of Line passen gaan; dat scheelt je heel erg veel tijd.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
@Marianne,
Wij zijn inderdaad maar 1 nacht in de GC, volgens mij had ik dit nog niet vermeld. In principe blijven we ook echt maar 1 nacht omdat we het dus echt te ver rijden vinden vanaf de GC naar Palm Springs. Maaar bedankt voor de tip van Williams!
Wij zijn inderdaad maar 1 nacht in de GC, volgens mij had ik dit nog niet vermeld. In principe blijven we ook echt maar 1 nacht omdat we het dus echt te ver rijden vinden vanaf de GC naar Palm Springs. Maaar bedankt voor de tip van Williams!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2175 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-
- 2 Reacties