Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Firetree inn
Firetree inn
Hallo!
Voor onze reis door het zuidwesten van Amerika van 9 t/m 30 mei 2012 ben ik hard aan het zoeken naar hotels rondom Monument Valley (nacht van 17 op 18 mei). Gouldings Lodge geeft via de website aan dat ze volgeboekt zijn (hou het nog wel even in de gaten voor als er annuleringen zijn). Als alternatieven vind ik op internet het hotel The View en de hogan (soort traditionele woning) Firetree Inn.
Prijstechnisch staat de Firetree Inn me meer aan, maar ik kan (behalve Tripadvisor) niet heel veel vinden over deze accomodatie...
Mijn vragen:
- Heeft een van jullie ervaringen met de Fire Tree Inn en wil die met mij delen?
- Als jullie moeten kiezen tussen de Firetree Inn en The View, welke zou het dan worden?
Alvast bedankt!
Groet,
Jantina
Voor onze reis door het zuidwesten van Amerika van 9 t/m 30 mei 2012 ben ik hard aan het zoeken naar hotels rondom Monument Valley (nacht van 17 op 18 mei). Gouldings Lodge geeft via de website aan dat ze volgeboekt zijn (hou het nog wel even in de gaten voor als er annuleringen zijn). Als alternatieven vind ik op internet het hotel The View en de hogan (soort traditionele woning) Firetree Inn.
Prijstechnisch staat de Firetree Inn me meer aan, maar ik kan (behalve Tripadvisor) niet heel veel vinden over deze accomodatie...
Mijn vragen:
- Heeft een van jullie ervaringen met de Fire Tree Inn en wil die met mij delen?
- Als jullie moeten kiezen tussen de Firetree Inn en The View, welke zou het dan worden?
Alvast bedankt!
Groet,
Jantina
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Firetree inn
Ik was me toevallig ook aan het orrienteren op het grensgebied utah - arizona. Het ziet er wel heel apart uit iig. Ik denk dat de keuze meer ligt tussen het feit of je wat meer een campeertype of n hotelmens bent. Ik vind het qua prijs $215 dollar niet goedkoper dan the view trouwens (ligt eraan wanneer je gaat natuurlijk) en je zit wat meer op jezelf, in de natuur en hebt geen last van de buren. Ik heb alleen altijd een beetje mn twijfel bij dit soort websites die iets aan moeten prijzen....
Wij hebben iig gekozen voor 'the view' hotel.
Wij hebben iig gekozen voor 'the view' hotel.
Dank voor je reactie!
Wij zoeken een plekje voor de nacht 17 op 18 mei en we zijn met 5 personen.
Voor The View kom ik dan volgens mij op een bedrag van $ 540 (incl. taxes) en voor de Firetree inn is het $ 336.
Vanwege dat prijsverschil is het wel lonend om eens te horen wat de ervaringen met beide accomodaties zijn...
Wij zoeken een plekje voor de nacht 17 op 18 mei en we zijn met 5 personen.
Voor The View kom ik dan volgens mij op een bedrag van $ 540 (incl. taxes) en voor de Firetree inn is het $ 336.
Vanwege dat prijsverschil is het wel lonend om eens te horen wat de ervaringen met beide accomodaties zijn...

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Even doorrijden..... Valley of THE Gods bed and breakfast......prachtig, echt ,natuur, alleen op de wereld gevoel.....
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Als je niet teveel wilt betalen kun je ook overnachten in Mexican Hat. Dat ligt niet zo ver van Monument Valley.
Wij hebben overnacht in de San Juan Inn, een eenvoudig hotel maar het kost voor een vierpersoonskamer maar $98 per nacht. Voor ons verslag zie hier
Wij hebben overnacht in de San Juan Inn, een eenvoudig hotel maar het kost voor een vierpersoonskamer maar $98 per nacht. Voor ons verslag zie hier
Wij hebben in 2008 ook in Mexican Hat overnacht in de http://www.hatrockinn.com
dorpje stelt niks voor maar het motel was prima, wij vonden het tenminste erg leuk
dorpje stelt niks voor maar het motel was prima, wij vonden het tenminste erg leuk
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
San Juan inn heb ik ook overnacht, was prima !
Dank voor jullie reacties!
We zijn er nog niet helemaal uit, maar we nemen jullie suggesties absoluut mee in onze afwegingen!!
We zijn er nog niet helemaal uit, maar we nemen jullie suggesties absoluut mee in onze afwegingen!!

Wij hebben 2 jaar geleden in The View overnacht. Was zeker niet slecht, prachtig uitzicht (speciaal vroeg opgestaan om de zonsopgang te zien)
Voor de rest niets bijzonders hoor. Wij hadden het allemaal snel gezien, en dan is er voor de rest niets te beleven hoor. Enkel een waanzinnig slecht restaurant en je kan er nergens alcoholische dranken krijgen.
Een bar is er niet in het hotel en de dichtstbijzijnde drankgelegenheid was 2 uur rijden...
Voor de rest niets bijzonders hoor. Wij hadden het allemaal snel gezien, en dan is er voor de rest niets te beleven hoor. Enkel een waanzinnig slecht restaurant en je kan er nergens alcoholische dranken krijgen.
Een bar is er niet in het hotel en de dichtstbijzijnde drankgelegenheid was 2 uur rijden...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben in The View geslapen en vonden het de hoge prijs zeker waard. Wij wisten vantevoren dat er geen alcohol geschonken werd, omdat we ons hadden ingelezen. Wij kunnen wel een avondje zonder alcohol...