Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lekkere desserts?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Lekkere desserts?

Bericht door Lilo »

Hallo,

Waar in Vegas kan je superlekkere desserts eten, liefst op de Strip? Ik denk dan aan allerlei gebakjes, taartjes, ijs, chocolade, muffins, cupcakes,...
Ik ben een echte suikerliefhebber. Een paar jaar geleden hadden ze in de Flamingo heerlijke napoleons (soort tompouce met slagroom en aardbeien). Dat vond ik geweldig!
Jammer genoeg verkopen ze die daar niet meer en heb ze sedertdien nergens meer gezien.

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Helena32
Amerika-ontdekker

Re: Lekkere desserts?

Bericht door Helena32 »

Misschien is dit wat voor je.

http://www.sugarfactory.com/restaurant

Deze zit in het Paris Las Vegas Hotel op de strip.

Groetjes,

Helena
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

De Jean Phillipe pattiserie in Aria en Bellagio, je weet niet wat je ziet en proeft, wel dikke portemonnee meenemen.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Babycakes in M resort, Jean Phillipe Pattisserie in Aria en voor de lekkerste donuts in town:

http://www.yelp.com/biz/ronalds-donuts-las-vegas
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Tip van forumlid Matosh:
Alleen desserts of vooraf gegaan aan een maaltijd? Er is namelijk een buffet in Vegas op de strip in City Center (Aria). Het is mijn favorite #1 place to go when I want quality. Het is wel prijzig, namelijk zo rond de $35 per persoon, maar het is waard elke dollar. Alle desserts zijn vers gemaakt en je kunt eten zoveel je wilt.
Hier de link: http://www.arialasvegas.com/dining/the-buffet.aspx
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Grappig dat smaken zo kunnen verschillen, ik vond het Aria buffet juist helemaal niet zo speciaal. Ja, het is leuk dat je kreeft krijgt, maar verder vond ik eigenlijk te duur voor wat je krijgt. En ik vond het geheel ook een beetje sfeerloos aandoen. Mijn favorieten (en ik heb lang niet overal gegeten!): het Bellagio buffet en het Paris buffet. Te vermijden: het buffet in het Planet Hollywood, dat vond ik echt niks speciaals. (Al dit is natuurlijk heel persoonlijk, want ik weet dat er genoeg mensen zijn die het eten van het Planet Hollywood buffet juist heel lekker vonden.)
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Het toetje bij de Outback, Chocolat thunder from down under vonden wij erg lekker, een soortgelijke hebben ze ook bij Applebees en Chili's. Wil je weten welk toetje lekker is, of juist waar je lekkere toetjes kan eten in LV?
Lilo
Amerika-expert

Bericht door Lilo »

ina schreef:Het toetje bij de Outback, Chocolat thunder from down under vonden wij erg lekker, een soortgelijke hebben ze ook bij Applebees en Chili's. Wil je weten welk toetje lekker is, of juist waar je lekkere toetjes kan eten in LV?
Dankjewel mensen. Ik ga het eens opzoeken.
Eigenlijk ben ik vooral op zoek naar waar ik lekkere dessertjes kan kopen/eten. Welk dessertje echt lekker is, mag natuurlijk ook altijd.
Chocolat thunder from down under heb ik al op de kaart zien staan, maar ik krijg meestal niet veel meer binnen na een maaltijd bij Outback Steakhouse.
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar iets/ergens waar ik alleen een dessert kan eten zonder een volledig maal. Die Jean Phillippe patisserie ga ik zeker eens bekijken en die sugarfactory ook.

Lilo
ermers1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ermers1973 »

Cheese Cake Factory, Caesars Palace.
Je kijkt daar je ogen uit,
daarbij smaakt het verrukkelijk
Lilo
Amerika-expert

Bericht door Lilo »

Wow, die Jean Philippe patisserie ziet er inderdaad geweldig uit. Daar wil ik er zeker enkele van proberen!
Cheesecake factory ken ik wel, maar zijn we nog nooit geweest. Staat eigenlijk al lang op ons lijstje van ketens waar we eens willen gaan eten, komt hopelijk eindelijk eens aan de beurt.

Lilo
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer