Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reis zuidwest
reis zuidwest
Hallo,
ik ben van plan in oktober naar het zuidwesten te reizen. Weet iemand hoe het staat met campings? Ik wil wel graag in de parken zelf camperen. Moet je dat reserveren??
Groetjes
Jozien
ik ben van plan in oktober naar het zuidwesten te reizen. Weet iemand hoe het staat met campings? Ik wil wel graag in de parken zelf camperen. Moet je dat reserveren??
Groetjes
Jozien
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
In oktober hoef je niet de reserveren of je moet in het weekend in Yosemite of de Grand Canyon zitten en zelfs dan kan je wel een plekje vinden.
Hou er wel rekening mee dat het dan al flink koud kan zijn in de hoger gelegen parken, zelfs een sneeuwbui is mogelijk.
In de Grand Canyon hadden wij in september al nachtvorst.
Rob
Hou er wel rekening mee dat het dan al flink koud kan zijn in de hoger gelegen parken, zelfs een sneeuwbui is mogelijk.
In de Grand Canyon hadden wij in september al nachtvorst.
Rob
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Moet geen probleem zijnJozien schreef:we dachten aan
Arches, Kleine campground zorg dat je vreog bij de ingang van het park bent daar kan je een plek vast leggen
Mon. Valley, Mooi maar erg primitief er is een heel mooie Private CG vlak bij (Goulding RV Resort)
Bryce, Geen probleem 2 CG binnen het park (let op ligt erg hoog kan koud zijn)
Zion, Plek zat, Watchman CG heeft ook een deel electra hook-up
Grand Canyon, Desert View bij de oost ingang is kleiner, in de Village zijn er twee waarvan 1 alleen voor campers is met full hook-up, North Rim is een stuk kouder
Yosemite. genoeg CG's zowel in de Valley als langs Tioga Road.
Oktober zal wel lukken, denken jullie??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1884 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-