In eerste plaats wil ik jullie ontzettend bedanken voor jullie hulp in het afgelopen half jaar. Dit forum geeft zo ongelooflijk veel inzicht in wat er allemaal te doen is in het Zuidwesten... voor mijn gevoel hadden we wel een paar mooie 'points' gemist als we dit forum niet hadden gekend.
Maar... toch heb ik nog een aantal vragen. Ik hoop dat jullie daar nog even op in willen gaan en het heeft met name met afstand en wat er op die betreffende routes is te zien, te maken.
1. Van Yosemite naar Death Valley is een behoorlijk eind rijden. Is dit te ver op één dag of is er eigenlijk weinig te zien en is het goed om deze route in één keer te rijden?
2. wij willen van Moab, via Monument Valley naar Page rijden op één dag. Is dit te doen op een dag, en zo ja, missen we niet teveel op dit stuk?
3. Wij willen van Sedona in één keer rijden naar Joshua Tree NP. Zelfde vraag. Is dit te doen op een dag, en zo ja, missen we niet teveel onderweg?
4. Wij willen na bezoek aan Grand Canyon verder rijden naar Red Lake. Is hier wat te doen in deze stad, of adviseren jullie wat anders in Arizona?
Ik denk (