Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Koa Kampgrounds

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Lindake
Amerika-ontdekker

Koa Kampgrounds

Bericht door Lindake »

Hoi,

Ffe nog een vraagje,
Wie kan er mij vertellen tot hoe laat je kunt "inchecken" op de Koa Kampgrounds....???? ( Of in ieder geval de RV Campings.. )

Alvast bedankt,

Gr.Linda
Gast

Bericht door Gast »

Meestal tot 22.00 uur en de meesten hebben daarna een z.g. night check in-kast, die staat buiten en daar moet je je gegevens invullen en daar staan de vrije plekken in.
Je gaat lekker op een zo'n vrije plek staan en de volgende ochtend regel je de rest als ze weer open zijn.
Dat zijn onze ervaringen, ik weet natuurlijk niet of het overal zo is maar ik denk het wel.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Gypsygirl schreef:Meestal tot 22.00 uur en de meesten hebben daarna een z.g. night check in-kast, die staat buiten en daar moet je je gegevens invullen en daar staan de vrije plekken in.
Je gaat lekker op een zo'n vrije plek staan en de volgende ochtend regel je de rest als ze weer open zijn.
Dat zijn onze ervaringen, ik weet natuurlijk niet of het overal zo is maar ik denk het wel.
In grote lijnen wel, wat je ook wel tegenkomt is een dropbox waar je een envelope (die je in de night check-in kast vind) met het verschuldigde bedrag moet doen.
Bij de night box staat vaak op een plattegrond aangegeven welke plekken er nog vrij zijn of er hangt een lijst met de site# die nog vrij zijn.
Kijk op de campground zelf wel even of je uitgekozen site nog echt vrij is, helaas wordt het door ander late aankomers wel eens vergeten om aan te tekenen dat ze een site bezet hebben.
Zeker als je in het donker aankomt is het verstandig om eerst even te voet te gaan kijken.
Je voorkomt zo moeilijke situaties waar je niet meer uit komt.
Je kan kijken of er geen opstakels op je uitgekozen site staan (voorkomt schade aan je voertuig)
Ook voor de andere mensen op de campground is het wel aangenaam dat men niet heen en weer rijdt :wink:
Rob
gigatech
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door gigatech »

Uit ervaring kan ik zeggen dat het een beetje van de koa waar je bent afhangt. We hebben tijdens onze rondreis van 5 weken bijna alleen op koa's gestaan.
Bij de ene gaat de receptie al dicht om 20:00 uur en bij de andere pas om 23:00 uur, maar zoals hierboven al vermeld kan je zelf via de night check-in 24-uur per dag inchecken.
Officieel is het bij de night-check-in de bedoeling dat je een plek zoekt en via een formuliertje alle info afgeeft incl. de centen. (in een envelop in een check-in box.) maar meestal is dat niet nodig gewoon ergens gaan staan en de volgende ochtend alles bij de receptie gaan regelen.
Wij hebben bij de koa's alleen maar vriendelijke zeer behulpzame mensen aangetroffen.
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer