Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bijwonen sportwedstrijd
bijwonen sportwedstrijd
Mijn man wil graag een sportwedstrijd bezoeken, maakt eerlijk gezegd niet zo heel veel uit welke, gewoon een met veel spektakel.
We komen aan in Denver en gaan via ABQ,Tuscon en Yuma naar San Diego/LA
Zelf lijkt mij SD het best maar ik kom er niet uit wie,wat waar. Dus wie helpt me op weg!!!!!!!!
We komen aan in Denver en gaan via ABQ,Tuscon en Yuma naar San Diego/LA
Zelf lijkt mij SD het best maar ik kom er niet uit wie,wat waar. Dus wie helpt me op weg!!!!!!!!
Re: bijwonen sportwedstrijd
Welke periode reis je? Welke sport heeft je voorkeur, lijkt je het leukst? Hoeveel wil je ongeveer kwijt zijn? Wil je naar de "hoofdleagues" of vind je een divisie daaronder ook prima?
"We willen naar een sportwedstrijd" is een beetje te algemeen om advies te geven.
In de regel, honkbal (MLB) wordt van april tot oktober gespeeld. Basketbal (NBA), ijshockey (NHL) en American Football (NFL) juist in de wintermaanden. Kaartjes kun je het beste aanschaffen via de site van de ploeg, Ticketmaster of Stubhub.
"We willen naar een sportwedstrijd" is een beetje te algemeen om advies te geven.
In de regel, honkbal (MLB) wordt van april tot oktober gespeeld. Basketbal (NBA), ijshockey (NHL) en American Football (NFL) juist in de wintermaanden. Kaartjes kun je het beste aanschaffen via de site van de ploeg, Ticketmaster of Stubhub.
we vertrekken op 17 mei naar Denver en 7 juni vanuit LA weer naar huis.
Mijzelf lijkt honkbal het leukst. In ieder geval geen ijshocky en American Football valt ook al af lees ik uit je antwoord.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee van de prijzen dus ook niet welke divisie.
Mijzelf lijkt honkbal het leukst. In ieder geval geen ijshocky en American Football valt ook al af lees ik uit je antwoord.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee van de prijzen dus ook niet welke divisie.
Dat zal inderdaad een honkbalwedstrijd worden in mei, je kunt ook een staartje van basketbal finales meepakken, maar dan zul je serieus je portemonnee moeten trekken.
Voor het schema van de honkbal competitie kun je hier kijken. Klik op een gewenste datum en dan kun je verder door het schema lopen. Let wel even op dat de thuisspelende ploeg als tweede genoemd wordt.
In bijvoorbeeld Denver, San Diego en LA wordt honkbal op het hoogste niveau gespeeld (in LA zelfs twee ploegen). San Diego heeft een erg mooi stadion midden in de stad. Kaartjes voor de reguliere wedstrijden heb je al vanaf 25 dollar (afhankelijk van naar welke teams je gaat).
Voor het schema van de honkbal competitie kun je hier kijken. Klik op een gewenste datum en dan kun je verder door het schema lopen. Let wel even op dat de thuisspelende ploeg als tweede genoemd wordt.
In bijvoorbeeld Denver, San Diego en LA wordt honkbal op het hoogste niveau gespeeld (in LA zelfs twee ploegen). San Diego heeft een erg mooi stadion midden in de stad. Kaartjes voor de reguliere wedstrijden heb je al vanaf 25 dollar (afhankelijk van naar welke teams je gaat).
Wij gingen kijken naar de LA Angels in Anaheim ( honkbal) en vonden dit een super ervaring! Kaartjes kochten we gewoon zelf op de website van de club.
De duur van de match verschilt van wedstrijd tot wedstrijd en staat dus niet vast. Als je geluk hebt en het is wat spannend, ben je dus enkele uurtjes zoet:)
De duur van de match verschilt van wedstrijd tot wedstrijd en staat dus niet vast. Als je geluk hebt en het is wat spannend, ben je dus enkele uurtjes zoet:)
Dank je wel Tosca, ik was al aan het zoeken geslagen en ik zag ook dat de prijzen wel meevielen.
Nog een vraagje: is het nodig nu al kaartjes te boeken of kan dat nog wel even wachten.
Nog een vraagje: is het nodig nu al kaartjes te boeken of kan dat nog wel even wachten.
Dat is aan jullie, wanneer je flexibel wilt blijven kun je vaak nog vlak voor de wedstrijd of zelfs aan de kassa van het stadion een ticket kopen.
Wanneer je naar een specifieke wedstrijd wilt, of er spelen twee grote teams tegen elkaar is het vaak handig om al een kaartje te kopen.
Je zou een lijstje kunnen maken van alles wedstrijden die in de steden zijn als jullie er zijn en dan ter plaatse kijken wat het handigste uitkomt, wanneer het je om de beleving gaat, maakt een specifieke wedstrijd niet zoveel uit?
Wanneer je naar een specifieke wedstrijd wilt, of er spelen twee grote teams tegen elkaar is het vaak handig om al een kaartje te kopen.
Je zou een lijstje kunnen maken van alles wedstrijden die in de steden zijn als jullie er zijn en dan ter plaatse kijken wat het handigste uitkomt, wanneer het je om de beleving gaat, maakt een specifieke wedstrijd niet zoveel uit?
Wij gaan 7 mei naar een honkbal wedstrijd in San Diego van de San Diego Padres.
Kaartjes via internet gekocht en uitgeprint. Waren 20 dollar per stuk, wel doordeweeks. In het weekend zijn volgens mij de meeste wedstrijden duurder!

Kaartjes via internet gekocht en uitgeprint. Waren 20 dollar per stuk, wel doordeweeks. In het weekend zijn volgens mij de meeste wedstrijden duurder!
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ongeloofelijk. Wij komen op 4 oktober aan in NYC (tot 9 okt) en de laatste wedstrijd in de MLB is op 3 oktober. Zoals het er nu naar uitziet is er ook geen ijshockey en NBA. Dan blijft er niet veel meer over
Of iemand toch nog leuke tips?
Hopen dat er een NFL wedstrijd is dan maar...

Hopen dat er een NFL wedstrijd is dan maar...

Als de New York Yankees en New York Mets de playoffs halen dan kan je nog MLB zien. De Yankees gaan normaal gesproken de playoffs halen, van de Mets moet ik dat nog zien. Hou bij playoffs rekening met duurdere kaartjes die lastiger te krijgen zijn.
In de eerste week van oktober begint het nieuwe NHL seizoen. Echter, er is momenteel geen overeenstemming tussen spelers en clubs over een nieuwe arbeidsovereenkomst. Dus het is onzeker of de NHL daadwerkelijk van start gaat en wanneer!
De NBA start normaal gesproken eind oktober maar er zijn vanaf begin oktober oefenwedstrijden. Kaarten zijn dan goedkoper en makkelijker te krijgen.
De NFL is in oktober in volle gang. Je kan naar de New York Giants en de New York Jets.
In de eerste week van oktober begint het nieuwe NHL seizoen. Echter, er is momenteel geen overeenstemming tussen spelers en clubs over een nieuwe arbeidsovereenkomst. Dus het is onzeker of de NHL daadwerkelijk van start gaat en wanneer!
De NBA start normaal gesproken eind oktober maar er zijn vanaf begin oktober oefenwedstrijden. Kaarten zijn dan goedkoper en makkelijker te krijgen.
De NFL is in oktober in volle gang. Je kan naar de New York Giants en de New York Jets.
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk hier heb ik wat aan! Super! Ik begreep alleen dat het seizoen voor de NFL nog niet is bekendgemaakt, dus of er wedstrijden zijn is nog maar de vraag....

Ook wij zouden graag tips hebben over (betaalbare) sportwedstrijden. Ik zag opbeen site dat de la lakers in meide playoffs gaan spelen. Wanneer worden de data definitief. Ben een leek!
Verder zitten we ook nog in new york. Heeft imand een tip voor goede, betaalbare plekken in ht stadion? Lijkt mij leuk om de sfeer daar te proven, maar wil niet d hoofdprijs betalen. Doe ik liever voor bbal! Is het veilig om 'avonds vanuit de Bronx na een wedstrijd terug te gaan naar times square?
Bij voorbaat dank!
Verder zitten we ook nog in new york. Heeft imand een tip voor goede, betaalbare plekken in ht stadion? Lijkt mij leuk om de sfeer daar te proven, maar wil niet d hoofdprijs betalen. Doe ik liever voor bbal! Is het veilig om 'avonds vanuit de Bronx na een wedstrijd terug te gaan naar times square?
Bij voorbaat dank!

Playoffs data van de NBA worden na het reguliere seizoen bekend gemaakt. Dat zal over een tot anderhalve week bekend worden.
In New York kan je na aflloop van een Yankees wedstrijd veilig per metro naar manhattan reizen, ongeacht het tijdstip.
In New York kan je na aflloop van een Yankees wedstrijd veilig per metro naar manhattan reizen, ongeacht het tijdstip.
Wij hebben vorige week kaartjes gekocht voor een honkbalwedstrijd in LA (een thuiswedstrijd van de Los Angeles Angels) via Stubhub (zie http://www.StubHub.com). We kregen heel snel de e-tickets gemaild dus helemaal goed, hieronder de prijzen. Ik hoop dat je wat hebt aan deze info!
Seattle Mariners at Los Angeles Angels (Promo: Big Bang Friday) at Angel Stadium, Anaheim, CA
Fri, 08/10/2012, 7:05 p.m. PST
Price per ticket: $32.00
Quantity: x 4
Subtotal: $128.00
Service fee: + $12.80
Delivery services: + $5.45
Order total: $146.25
Seattle Mariners at Los Angeles Angels (Promo: Big Bang Friday) at Angel Stadium, Anaheim, CA
Fri, 08/10/2012, 7:05 p.m. PST
Price per ticket: $32.00
Quantity: x 4
Subtotal: $128.00
Service fee: + $12.80
Delivery services: + $5.45
Order total: $146.25
Bedankt allemaal! Ik hou de site van de LA Lakers in de gaten en ga kaartjes boeken voor de NY Yankees!
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
WOW ik zit even te kijken, maar de kaartjes voor de NFL (7 oct NY Giants) zijn echt gigantisch duur! Ik kan ze alleen via Stubhub vinden, en die beginnen bij 110$ per STUK en dan heb je echt slechte plaatsen.
Zijn ze altijd zo duur of moet ik gewoon nog even wachten?!
Zijn ze altijd zo duur of moet ik gewoon nog even wachten?!

- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niemand met NFL ervaringen? 

Bereid je maar voor op een verlies dan, de Padres zijn niet echt geweldigTonnie27 schreef:Wij gaan 7 mei naar een honkbal wedstrijd in San Diego van de San Diego Padres.![]()

Kaarten voor de NFL zijn gewoon duur. Wij hebben drie jaar geleden gekeken voor kaarten voor de Giants en de goedkoopste kaarten waren toen (uit mijn hoofd) 80 of 90 dollar voor de goedkoopste plaatsen via het officiele kanaal.RNA schreef:Niemand met NFL ervaringen?
De sport is erg populair en er zijn maar weinig wedstrijden in een seizoen. Ook college football is al erg prijzig!
Ik zie op Stubhub kaartjes voor de LA Dodgers op 4th of July voor maar 8 $ met vuurwerk erna....het overwegen waard:)
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht