Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ka cirque du soleil tot 50% korting zomer actie

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Harmse
Amerikafan

Ka cirque du soleil tot 50% korting zomer actie

Bericht door Harmse »

Je kunt nu tot 50% korting krijgen op ka van cirque du soleil.

Via https://reservations.mgmmirage.com/book ... 3!KA!50OFF

Als je gaat met kinderen kan je beste het volgende doen. (kinder tickets zijn namelijk goed koper dan de aanbieding) want bij de aanbieding kan je niet aangeven of het volwassen zijn of kinderen.
Je belt naar de ticket box van MGM geeft aan dat je kaartjes wilt voor KA met de zomer discount en je zegt dat er kinderen mee gaan.dan betaal je voor de kinderen de kinder prijs en voor de volwassenen krijg je de korting. Ging ook perongelijk want er was een storing waardoor ik niet via internet kon bestellen. Anders had ik dit niet geweten. Had ik nog altijd geld bespaart met de zomer actie maar nu is het toch iets meer.

Ons heeft dit $ 130 doller bespaart op de normale prijs.

Veel plezier :thumbup:
Redouan10
Amerikafan

Re: Ka cirque du soleil tot 50% korting zomer actie

Bericht door Redouan10 »

jammer ik verblijf van 25 tot en met 29 mei in las vegas, ik ben er net te vroeg!
TineL
Amerikafan

Bericht door TineL »

Blijkbaar zijn er op zondag en maandag in juli steeds geen tickets?
Is er op die dagen dan geen voorstelling van Ka?

Jammer, wij zijn er net die 2 dagen...
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Op zondag en maandag zijn er geen voorstellingen van KA.
Wellie
Amerika-ontdekker

Bericht door Wellie »

Ook wij willen gebruik maken van deze aanbieding. Via smartervegas lukt het niet om met de creditcard te betalen. Ik heb het 3 keer geprobeerd maar ontvang steeds een foumelding. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt met eerdere betalingen (hotels, Alcatraz, Groupon Blazing Saddles etc.). Hoe kan ik toch gebruik maken van deze aanbieding?
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Door ze op te bellen, heb ik vorig jaar ook gedaan en ging uitstekend
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Er zijn wel 6 shows van Cirque de Soleil die deze speciale zomerkorting hebben, als je maar 21 dagen van tevoren boekt.
http://www.cirquedusoleil.com/en/promo/ ... stination-

Helaas gaat het internet-reserveren van 5 van deze shows via het computersysteem van de Mirage en die herkent geen buitenlandse adressen.
Dit keeg ik als antwoord op een mailtje met de vraag waarom ik niet kon reserveren via het internet.
Mij werd aangeraden om te bellen en te zeggen dat ik van die zomerkorting gebruik wilde maken.

Dat ging prima, alleen wacht ik nu al anderhalve week op een bevestigingsmail dat me binnen 48 uur zou worden toegezonden.

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
tnc0503
Amerikafan

Bericht door tnc0503 »

Wat een goede tip, dank je! Tot welke leeftijd geldt het kindertarief? Ik heb twee kids van 13 en 16.
Ingrid64
Amerika-newbie

Bericht door Ingrid64 »

Ik lees net op de officiële website van KA Cirque du Soleil dat kinderkoting is van 5 tot 12 jaar.
Mijn kinderen zijn 13 en 15 jaar als wij in augustus in LV zijn. Ik heb ook geprobeerd via de link van smartervegas te boeken, maar kreeg ook steeds een foutmelding. Toch maar even bellen.

Ingrid
Ingrid64
Amerika-newbie

Bericht door Ingrid64 »

Ik heb net gebeld met de ticket office van het MGM en 4 kaarten voor KA geboekt voor 8 augustus met zomerdiscount.
Scheelt $334.00 met de reguliere prijs, dus wel de moeite waard. Bedankt voor de tip.

Ingrid
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Da's wel heeeel erg toevallig. Een uur geleden zit ik bij MGM tickets te zoeken voor KA, en bedenk ik me dat het wel een prijzig feestje is.
Ik ben in mei 2011 naar deze show geweest met een collega, en wil er in aug 2012 met de familie naar toe.
En nu zie ik dit bericht op het Amerika forum staan! Geweldig, ik ga snel boeken! Thx!!!!
Harmse
Amerikafan

Bericht door Harmse »

@ Ingrid sorry dat ik niet eerder kon reageren .maar zie dat het je al gelukt is.via internet gaat het niet.Zo als izognoeg al zei heeft dat te maken met de buitenlandse CC die wij hebben.

Maar via de tel is het dus ook gelukt en daar ben ik blij om. :thumbup:
Harmse
Amerikafan

Bericht door Harmse »

@izognoeg ik heb ook nog geen bevestiging maar bij mij is het ook nog geen 48 uur.wel heb ik een bevestigings nummer gekregen.
Nu heb ik eens even gekeken op de site van MGM en je kunt Onder op de site kijken bij your reservation als je daar op klikt kun je je reserveringsterminal nummer invoeren en je laatste vier cijfers van je CC nummer en dan krijg je als het goed is je reservering te zien.
Ik kan zelf nog niks zien maar probeer het over morgen nog eens.hier is de link van de site.

https://reservations.mgmmirage.com/book ... es&pid=001
Izognoeg
Amerikakenner

Bericht door Izognoeg »

Dankjewel voor de tip Harmse, ik heb het direct geprobeerd.
Helaas krijg ik de mededeling: 'This reservation cannot be looked up online.'
Ga er morgen weer een telefoontje aan wagen want op dit moment is het druk en zetten ze me in de wacht met een stukje muziek...

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
tnc0503
Amerikafan

Bericht door tnc0503 »

Na veel moeite is het mij ook gelukt om kaartjes te reserveren voor KA, voor 17 juli. Maar die 50% korting kreeg ik niet! De dame aan de telefoon zei dat er alleen een zomeractie was met 25% korting en niet met 50%. Ik heb toch de kaartjes maar gekocht, het scheelt toch $220 dollar op de reguliere prijs voor 4 tickets categorie A, dus zeer de moeite waard!! Nogmaals bedankt voor de tip!
Claudia
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Bij mij duurde de emailbevestiging ook meer dan 24 uur. En het was inderdaad geen 50% korting, maar de tickets waren 60 ipv 99 dollar (voor type C seating). Is toc bijna $160 minder. Kan je weer lekker van uit eten in Las Vegas.
Ik heb in mei nog 99$ betaald, dus wij zijn erg in ons nopjes met deze aanbieding.
Izognoeg
Amerikakenner

Bericht door Izognoeg »

Twee weken en drie mailtjes verder was er dus nog steeds geen bevestiging.
Toch maar weer even gebeld en na het vermelden van het confirmation nummer, dat me toen telefonisch was doorgegeven, kon Sarah alles zien op haar scherm.
Ze vond het wel vreemd, want die bevestiging was al verschillende keren verzonden volgens hun systeem...
Terwijl we het gezellig keuvelend over het tijdsverschil hadden, verzond zij nogmaals de bevestiging.
En ja hoor... Nu heb ik 'm...

Is toch een pak van m'n hart, terwijl het helemaal niet zo belangrijk schijnt te zijn.
Als je dat nummer maar weet, je paspoort laat zien en de credit card waarmee de bestelling gedaan is, krijg je echt de tickets wel.

Groetjes,
Paul
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer