Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ticket kopen Alcatraz

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Redouan10
Amerikafan

Re: Ticket kopen Alcatraz

Bericht door Redouan10 »

hebben ze in de ochtend geen presentaties of gidsen?
MacN
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MacN »

Jawel die zijn er overdag ook, maar sommige worden alleen maar in de avonduren gedaan.
Kijk eens op http://www.alcatrazcruises.com en dan bij compare tours. Daar staat het verschil tussen de dag en avondtour uitgelegd.
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

Ja ok ik ga gelijk kijken!
Bibu
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Bibu »

Ik heb even een vraagje over Alcatraz. Wij komen op 11 juni om 12.00 uur aan in San Francisco (vanuit Nederland) en vertrekken op 14 juni naar Yosemite. Nou zag ik dat er op 12 en 13 juni geen avondtour is op Alcatraz. Wel op 11 juni, maar dat lijkt me niet zo heel fijn, na een lange reisdag. Maakt het verder nog uit welk tijdstip je neemt (behalve de avondtour dus).
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door pumi1000 »

Ik heb ze toevallig ook vrijdag gekocht en gekozen om 's midags te gaan. Tour duurt ongeveer 2,5 uur staat op website.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik ben er vandaag geweest en er zijn grote delen van het eiland afgesloten ivm het broedseizoen vd vogels. Het is ook en birdsanctuary nl. Koud, mistig, op de ochtendtour iig. De audiotour is op zn nederlands en soms klinkt de vertaling mss wat vreemd, maar neem er wel je tijd voor. Best leerzaam zelfs. Ben nog een een minuut opgesloten geweest in een isoleercel. Klein, nat en enorm donker....niet voor te stellen hoe het moest zijn om er maanden door te brengen. Ook voor vandaag waren de kaarten allemaal op trouwens. Zorg dat je iig een trui of vest meeneemt, want het waait er altijd
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Mijn vriendin en ik gaan in augustus naar SF en willen dan uiteraard ook naar Alcatraz. Heeft het zin om de avondtour te nemen als we die zouden nemen mede om een mooi beeld op de stad "by night" te hebben? Bedenk me ineens dat het in augustus in bv Nederland niet voor tien uur 's avonds donker is.....weet iemand hoelaat de zon ondergaat in SF?
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door meijdj »

Wij deden vorig jaar zomer de avond tour en tijdens je verblijf op Alcatraz wordt het dan donker.
In augustus gaat de zon rond 20:00 onder (http://www.timeanddate.com/worldclock/a ... =-11&day=1) en 's avonds gaat er een boot terug om 20:40 en een om 21:25
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Of je de city by night ziet is niet te bepalen. De baaien aan de pacific kunnen heel mistig zijn en een paar km verder kan er geen wolk aan de hemel staan. Moet je wat geluk bij hebben
Bicky1984
Amerikafan

Bericht door Bicky1984 »

Net de middagtour van 1:10 pm geboekt voor 17 juli.Spannend!
Noortje89
Amerika-ontdekker

Bericht door Noortje89 »

Ik haak even aan op dit topic!

Voor eind augustus willen we graag tickets reserveren, maar we twijfelen tussen een vroege boot en de avondtour.
Is het zo dat als je een vroege boot neemt, je zo lang kan blijven als je wil?
Ik hou er erg van om rustig aan te doen en het lijkt me leuk een beetje rond te dwalen over het eiland.
Dat is gelijk mijn punt met de avondtour: heb je daar genoeg tijd om naast alle gidstours (wat me erg leuk lijkt!)
zelf rustig rond te lopen? Of is er niet zoveel te zien en doen los van de tour?

Alvast bedankt!
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

Wij waren er vorig jaar begin augustus en konden tijdens de avondtour niet meer over het eiland dwalen. Als je aankomt ga je gelijk met een gids mee, die vertelt wat en begeleidt je naar het beginpunt van de audiotour. Als je die rustig afluistert en loopt, heb je daarna nog wel tijd om door de gebouwen te lopen, en wat mee te pikken van de andere activiteiten, maar je kunt niet echt meer over het eiland lopen, want dan is het donker. Dit vond ik het enige jammere van de avondtour. Verder super!!
Esprit
Amerikafan

Bericht door Esprit »

Noortje, wij hadden in 2009 de allereerste boot naar Alcatraz en het was daar heerlijk rustig. We hebben de tour gelopen (met koptelefoontje) zonder dat iemand ons in de weg liep, ook foto's kunnen maken van lege gangen! Aan het eind van de tour merkten we dat het al een heel stuk drukker was geworden, buiten nog even genoten van het uitzicht en op tijd de boot weer terug genomen. Zodat we nog een hele dag hadden in San Francisco. Ik kan iedereen aanraden om zo vroeg mogelijk naar Alcatraz te gaan!

Overigens lijkt de avondtour mij wel bijzonder, donker geeft een heel andere sfeer natuurlijk!
Noortje89
Amerika-ontdekker

Bericht door Noortje89 »

Dank voor de reacties! We hebben net de Early Bird geboekt,
@Esprit het lijkt me inderdaad fijn dat het dan nog rustig is en je alle tijd hebt!
Heb er zin in :D
ingepolly
Amerika-newbie

Bericht door ingepolly »

Hallo, we hebben ook tickets voor Alcatraz online gekocht. Weet iemand van jullie of dit inclusief de overtocht per boot is. En als we 11 uur AM op de tickets hebben staan, is dat dan de tijd dat de boot vertrekt of dat onze tour op Alcatraz begint? Hoe lang duurt de boottocht?

Benieuwd of iemand opheldering kan geven! Alvast bedankt!
TineL
Amerikafan

Bericht door TineL »

Als je op voorhand een tour boekt, krijg je dan een soort ontvangstbevestiging die je moet afprinten en ergens inruilen voor echte tickets?
Ze sturen ze toch niet op hoop ik? :shock:

En kan iemand me dan ineens vertellen hoe dat zit met het reserveren van tickets voor Lower Antelope Canyon?
Ook gewoon online met een bevestiging die je kan printen?
Enasni
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Enasni »

Als je de tickets online besteld, krijg je e-tickets. Dus gewoon uitprinten en meenemen...dan hoef je ook niks meer in te wisselen. Deze tickets laat je gewoon zien als je de boot op wilt.

De kaartjes die je koopt zijn inclusief overtocht. De tijd die je reserveert is de tijd waarop de boot vertrekt naar Alcatraz. Bootochtje zelf duurt 10 a 15 minuten...niet zo heel lang dus :)
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
TineL
Amerikafan

Bericht door TineL »

Bedankt voor de duidelijke info!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer