Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
HELLUP! San Francisco ervaringen gevraagd..
HELLUP! San Francisco ervaringen gevraagd..
Graag zou ik jullie advies willen vragen, we vertrekken 18/7 naar SF. (we= mijn man, kind en ikzelf en mijn ouders)
Ik het Chelsea Motor Inn gereserveerd op Lombardstreet. Dat lijkt ons een prima hotel en gratis parkeren.
Nu probeer ik nog via Priceline een hotel op Union Sq/Nob Hill. of Fishermans Wharf te krijgen, maar vooralsnog lukt dit niet...
Mijn vraag is of jullie denken dat ons budget van $100,- voor een minimaal 3* hotel te weinig is?
En mijn andere vraag is hoe jullie ervaringen zijn met hotels in bijv. Japan Town. Is dit qua afstand naar Union Sq. nog te wandelen? Of vergis ik me uberhaupt in de loopafstanden? En hoe zit het bijv met het Financial District?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik het Chelsea Motor Inn gereserveerd op Lombardstreet. Dat lijkt ons een prima hotel en gratis parkeren.
Nu probeer ik nog via Priceline een hotel op Union Sq/Nob Hill. of Fishermans Wharf te krijgen, maar vooralsnog lukt dit niet...
Mijn vraag is of jullie denken dat ons budget van $100,- voor een minimaal 3* hotel te weinig is?
En mijn andere vraag is hoe jullie ervaringen zijn met hotels in bijv. Japan Town. Is dit qua afstand naar Union Sq. nog te wandelen? Of vergis ik me uberhaupt in de loopafstanden? En hoe zit het bijv met het Financial District?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
http://keynerszuidwestusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: HELLUP! San Francisco ervaringen gevraagd..
San Francisco is best een prijzige stad. Overnachtingen in de stad zijn niet goedkoop en 100$ per dag was in het voorseizoen al flink zoeken. Loopafstanden zijn afhankelijk van waar je zit best te doen. Lombardstr - fishermanswharf een kleine 20m, maar als je vanaf van ness ave richting water loopt heb je altijd wel wat te zien. Downtown met cable car/tram of ander OV doen. Is goed geregeld daar!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien even je titel aanpassen, want ik begrijp dat het je vooral om hotel-ervaringen gaat?
Vind je de Motor Inn te duur, of zoek je nog iets voor andere nachten? Hou er rekening mee dat als je iets via Priceline boekt er nog parkeerkosten bij komen en dat kan wel 30 dollar per dag zijn.
Ook kun je met priceline niet het aantal bedden per kamer opgeven, is dat geen bezwaar?
Marianne
Vind je de Motor Inn te duur, of zoek je nog iets voor andere nachten? Hou er rekening mee dat als je iets via Priceline boekt er nog parkeerkosten bij komen en dat kan wel 30 dollar per dag zijn.
Ook kun je met priceline niet het aantal bedden per kamer opgeven, is dat geen bezwaar?
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lombardstr is nogal lang, dus het kan ook véél meer zijn.PSVwally schreef: Lombardstr - fishermanswharf een kleine 20m,

Marianne
Re: HELLUP! San Francisco Hotel?Buurt ervaringen gevraagd..
Het Chelsea Motor Inn is prima, voor een prima prijs. Maar liever zitten we iets meer bij Union Sq of FW. Dus mijn vraag was of jullie denken dat dit via Priceline haalbaar is voor $100?Misschien even je titel aanpassen, want ik begrijp dat het je vooral om hotel-ervaringen gaat?
Mijn volgende vraag is, of er andere wijken (Financial, Japan Town etc) zijn die nog prima op loopafstand zijn van Union Sq? En wat jullie ervaringen hiermee zijn qua hotels etc.
Ik begrijp dat er inderdaad nog parkeerkosten bij komen, maar dat heb ik al meegerekend in ons budget

http://keynerszuidwestusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
En het stomme is ook nog dat het chelsea motor inn redelijk in het midden ligt, bij marina street. En dan is het met de benenwagen toch een flink eind overal naartoe. Ik zat even met die crooked road in mn hoofd.... Er ligt daar volgens mij wel een winkelcentrum en er rijden ook bussen. In April waren ze aan die kant van Lombardstr flink aan de weg bezig trouwens. Ik denk niet dat je 'in' SF veel goedkoper kunt zitten op dit moment. Ik heb voor 2 nachten in april via priceline incl tax en $10 parkeerkosten $204 betaald voor het travellodge op lombardstr.
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Een tip, GAA NEVER TE NOOIT NIET in het hotel Renoir slapen...
Het ligt in de verkeerde buurt, en je kunt net zo goed in alcatraz gaan slapen, ze pretenderen een 4 steren hotel te zijn... en dat zijn ze dus niet, ook geen ontbeid, of internet en zo nog veel meer fratsen...
Tot overmaat van ramp ligt het ook nog eens in de verkeerde buurt...
Het ligt in de verkeerde buurt, en je kunt net zo goed in alcatraz gaan slapen, ze pretenderen een 4 steren hotel te zijn... en dat zijn ze dus niet, ook geen ontbeid, of internet en zo nog veel meer fratsen...
Tot overmaat van ramp ligt het ook nog eens in de verkeerde buurt...
If you can dream it...
@markgoestoamerica: wat vervelend dat jullie in een slecht hotel terecht kwamen. Had je dit via Priceline gewonnen of zelf geboekt?
(Voor ons valt dit hotel sowieso af, het ligt in het gebied "Civic Center" en heeft op Priceline een 1* kwalificatie.)
(Voor ons valt dit hotel sowieso af, het ligt in het gebied "Civic Center" en heeft op Priceline een 1* kwalificatie.)
In april heb ik via priceline The Harbor Court Hotel gewonnen voor een weekend in september.
Het is een 3* sterren hotel in de buurt Financial District - Embarcadero.
Ik heb dit hotel gewonnen voor 140$. Er komen echter nog wel parkeerkosten bij. Heb een parkeergarage gevonden voor 75$ (zaterdag t/m dinsdag) Hotel bied het aan om het voor 42$ per dag te doen.
Edit: Handige site parkeren San Francisco
Het is een 3* sterren hotel in de buurt Financial District - Embarcadero.
Ik heb dit hotel gewonnen voor 140$. Er komen echter nog wel parkeerkosten bij. Heb een parkeergarage gevonden voor 75$ (zaterdag t/m dinsdag) Hotel bied het aan om het voor 42$ per dag te doen.
Edit: Handige site parkeren San Francisco
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Geboekt via ons reisbureau waarbijj we altijd boeken...Mikdaf schreef:@markgoestoamerica: wat vervelend dat jullie in een slecht hotel terecht kwamen. Had je dit via Priceline gewonnen of zelf geboekt?
We hebben het doorgegeven, en we hebben van D-Reizen hun welgemeende excuses aangeboden, een deel terugbetaald en uit hun programma geschrapt.
Soms ga je blindelings af opp het aantal sterren dat ze pretenderen te hebben... Volgende keer ga ik ook maar eens rondvragen opp dit forum als ik naar een stad ga waar ik nog geen ervaring heb.
If you can dream it...
@Hinko: superhandige site van dat parkeren, bedankt!
Wanneer was dat? Ik heb namelijk in februari/maart met ze om tafel gezeten en via hun kwam ik ook bij dat hotel Renoir uitmarkgoestoamerica schreef:
Geboekt via ons reisbureau waarbijj we altijd boeken...
We hebben het doorgegeven, en we hebben van D-Reizen hun welgemeende excuses aangeboden, een deel terugbetaald en uit hun programma geschrapt.
Soms ga je blindelings af opp het aantal sterren dat ze pretenderen te hebben... Volgende keer ga ik ook maar eens rondvragen opp dit forum als ik naar een stad ga waar ik nog geen ervaring heb.

Vond op expedia een super 8, die was goedkoper dus die hebben we geboekt..
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
De reis naar SFO was vorig jaar December, dat ze het uit het programma hebben gehaald hoorde ik in april toen ik de Disney cruise boekte
.

If you can dream it...
Ahh oke, nou ik ben in elk geval heel blij dat we daar niet zitten!Op Tripadvisor zijn ze er ook niet al te positief over
Moraal van het verhaal: nooit iemand anders je hotel laten regelen. Altijd zelf doen en vooraf zoveel mogelijk recensies lezen op meerdere sites.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3378 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties