Inmiddels zitten we in een geweldig fijne b&b in rockville te genieten van 3 dagen zion. Vandaag angels landing gedaan. Ging ons makkelijker af dan 4 jaar geleden. Alhoewel ik het laatste stuk met de kettingen maar half heb gedaan. Zie ons verslag.
Wel nog even een vraag. Zijn de narrows echt heel leuk voor te doen met de kinderen 18 en 15 ? Of toch morgen een andere wandeling doen?
jokaluma schreef:Wel nog even een vraag. Zijn de narrows echt heel leuk voor te doen met de kinderen 18 en 15 ? Of toch morgen een andere wandeling doen?
Ik ken de wensen van je kinderen niet maar op die leeftijd lijkt mij dit een leuke en uitdagende wandeling door het water voor ze. Zelf ben ik zo'n 1,5 mijl stroomopwaards gelopen tot een splitsing. Prachtige locatie!
Succes met de wandeling, hopelijk staat het water niet te hoog. Indien het warm weer is zou ik 'm zo vroeg mogelijk starten ivm schaduw.
Vandaag geweest! Mooie ervaring maar jullie kunnen later in verslag lezen wat niet zo leuk was......anders moet ik het verhaal dubbel schrijven.
Hier mijn vraag nav onze situatie nu. Morgen korte rit naar kanab omdat we graag buckskins gulch willen wandelen. Wat zijn ook mooie alternatieven omgeving kanab? Ik zag de pink sand dunes maar heb geen idee wat nog meer. Mag best ook wel een wandeling zijn maar we weten dus niet of zoonlief dit gaat trekken....ik heb me in deze omgeving niet verder verdiept. Misschien ee mooie tocht naar kanab via een omweg?
Bedankt voor de tip, had deze inmiddels ook al uitgeplozen maar volgens de b&b eigenaren is deze weg nog in zeer slechte staat vooral omdat we een minivan hebben. Heb toch nog even een vraagje gesteld in het topic.....ben wel al Little hollywoodland moviesetmuseum tegengekomen in kanab met museum e.d. Misschien dat combineren met de sand dunes?
Misschien is Best Friends Sanctuary iets voor jullie? Wij zijn er zelf niet geweest, maar wat ik heb begrepen uit andere verslagen is het de moeite waard om te bezoeken.
Ik vind niet direct de rest van je planning terug, maar eventueel richting Page rijden voor Toadstool Hoodoo en Paria Movie set? Of richting Kaibab plateau?
Hoi,
Onze planning staat bij de eerste post,na kanab gaan we naar north rim lodge, dus kaibab komt nog. Daarna las vegas, beetje raar gepland maar is niet anders. Ik denk dat we eruit zijn! Bedankt voor het meedenken!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.