Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mill Canyon Dinosaur Trail
Mill Canyon Dinosaur Trail
Iemand ervaring met de Mill Canyon Dinosaur Trail tegen Moab? http://www.discovermoab.com/pdf/Mill%20 ... 0Trail.pdf
Ik ben nogal gefascineerd door Dino's maar kon het Dinosaur National Monument niet meer inpassen in ons nu al drukke schema. Daarom ben ik nu op zoek naar een plaats waar ik enkele fossielen zou kunnen zien dicht bij onze route (Las Vegas, Grand Canyon, Monument Valley, Page, Moab, Capitol Reef, Bryce, Valley Of Fire, Las Vegas).
Heeft iemand ervaring met bovenstaande trail? Is het de moeite? Of ken iemand anders nog andere plaatsjes op deze route?
Alvast bedankt!
Ik ben nogal gefascineerd door Dino's maar kon het Dinosaur National Monument niet meer inpassen in ons nu al drukke schema. Daarom ben ik nu op zoek naar een plaats waar ik enkele fossielen zou kunnen zien dicht bij onze route (Las Vegas, Grand Canyon, Monument Valley, Page, Moab, Capitol Reef, Bryce, Valley Of Fire, Las Vegas).
Heeft iemand ervaring met bovenstaande trail? Is het de moeite? Of ken iemand anders nog andere plaatsjes op deze route?
Alvast bedankt!
Re: Mill Canyon Dinosaur Trail
vlak voordat je Page binnenrijdt nog op de grens in Utah kwamen wij uit bij een gebouw langs de weg waar een bord wees naar: dinosaur exhibit. Er liggen enkele fossielen en de man die dit gebouw beheert heeft zelf een skelet gevonden daar naar t schijnt.
leuk om te zien!
leuk om te zien!
In St.George is de uitstekend Johnson Farm http://www.dinosite.org/
Op weg van GC naar MV kom je door Tuba City. Vlak voor Tuba City off 160 is een dinosaur side. maak wel een prijsafspraak daar.
Op weg van GC naar MV kom je door Tuba City. Vlak voor Tuba City off 160 is een dinosaur side. maak wel een prijsafspraak daar.
Bedankt voor de reacties! Ik passeer langs beiden!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht