Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stuntprijzen Las Vegas
Re: Stuntprijzen Las Vegas
Het is heel moeilijk om te zeggen wat een mooie prijs is. Er is in Vegas niet echt een standaard mooie prijs, juist omdat prijzen zo verschrikkelijk kunnen fluctueren. In het weekend (vr/za) zijn de prijzen sowieso veel hoger dan doordeweeks, dus probeer altijd buiten het weekend te boeken.
Voor deze hotels zou voor mij een prijs van 75-95 dollar (exclusief resort fee) doordeweeks een normale prijs zijn, alles wat daaronder zit zou voor mij een mooie prijs zijn. Verder moet je er rekening mee houden dat de locatie erg belangrijk is in Vegas, zeker als je geen eigen vervoer hebt. In jouw selectie liggen Mirage en MGM veel centraler op de Strip dan Mandalay Bay. Als je veel te voet wil doen of niet teveel wilt uitgeven aan transport, dan is het raadzaam om een hotel te kiezen dat centraal gelegen ligt.
Mijn advies mbt het boeken zou zijn:
1. Als je een mooie prijs ziet voor een hotel dat je aanspreekt: meteen boeken! (mits volledig refundable, dus kijk goed naar de voorwaarden)
2. Houd deze geboekte prijs goed in de gaten door de hotelsite dagelijks in de gaten te houden. Mocht de prijs dalen, bel dan direct naar de afdeling reservations en laat de prijs aanpassen naar de nieuwe, lagere prijs. Iedere keer als de prijs daalt, herhaal je deze actie. Is in Vegas volledig normaal en ze zullen het zonder problemen of morren direct aanpassen.
3. Mocht je een fantastische deal bij een ander hotel vinden, annuleer dan je oorspronkelijke (daarom is het zo belangrijk om altijd hotels te boeken die volledig refundable zijn!) en boek dan opnieuw bij het nieuwe hotel. Wel eerst annuleren en dan pas boeken, het komt wel voor dat prijzen binnen 5 minuten weer omhoog schieten!
Herhaal deze stappen en je bent altijd gegarandeerd van de beste prijs. Blijf vooral rondshoppen! Soms kan je een veel mooier hotel krijgen voor (bijna) dezelfde prijs!
Je vraag over de MGM deal: dit is een mooie prijs, zeker omdat je twee buffetten erbij krijgt. Hij is inderdaad refundable tot 48 uur voor aankomst. Houd er wel rekening mee dat het MGM buffet niet een van de beteren is in Las Vegas, zeker niet slecht, maar gemiddeld ten opzichte van veel ander hotels.
Voor deze hotels zou voor mij een prijs van 75-95 dollar (exclusief resort fee) doordeweeks een normale prijs zijn, alles wat daaronder zit zou voor mij een mooie prijs zijn. Verder moet je er rekening mee houden dat de locatie erg belangrijk is in Vegas, zeker als je geen eigen vervoer hebt. In jouw selectie liggen Mirage en MGM veel centraler op de Strip dan Mandalay Bay. Als je veel te voet wil doen of niet teveel wilt uitgeven aan transport, dan is het raadzaam om een hotel te kiezen dat centraal gelegen ligt.
Mijn advies mbt het boeken zou zijn:
1. Als je een mooie prijs ziet voor een hotel dat je aanspreekt: meteen boeken! (mits volledig refundable, dus kijk goed naar de voorwaarden)
2. Houd deze geboekte prijs goed in de gaten door de hotelsite dagelijks in de gaten te houden. Mocht de prijs dalen, bel dan direct naar de afdeling reservations en laat de prijs aanpassen naar de nieuwe, lagere prijs. Iedere keer als de prijs daalt, herhaal je deze actie. Is in Vegas volledig normaal en ze zullen het zonder problemen of morren direct aanpassen.
3. Mocht je een fantastische deal bij een ander hotel vinden, annuleer dan je oorspronkelijke (daarom is het zo belangrijk om altijd hotels te boeken die volledig refundable zijn!) en boek dan opnieuw bij het nieuwe hotel. Wel eerst annuleren en dan pas boeken, het komt wel voor dat prijzen binnen 5 minuten weer omhoog schieten!
Herhaal deze stappen en je bent altijd gegarandeerd van de beste prijs. Blijf vooral rondshoppen! Soms kan je een veel mooier hotel krijgen voor (bijna) dezelfde prijs!
Je vraag over de MGM deal: dit is een mooie prijs, zeker omdat je twee buffetten erbij krijgt. Hij is inderdaad refundable tot 48 uur voor aankomst. Houd er wel rekening mee dat het MGM buffet niet een van de beteren is in Las Vegas, zeker niet slecht, maar gemiddeld ten opzichte van veel ander hotels.
Laatst gewijzigd door martijn76 op 15 jul 2012, 11:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Harry, wat zijn we het weer eens met elkaar!!

-
- Amerikafan
Dankjewel voor jullie reacties! Daar kan ik zeker al wel wat mee.
Martijn je schrijft:
Ik heb een auto tot mijn beschikking, maar ik weet niet of ik in de gekte van Vegas ook graag zal autorijden. Maar goed, dat kan ik daar pas beoordelen. Ik ga zeker blijven rondkijken
.
Martijn je schrijft:
Bedoel je niet eerst boeken dan annuleren?martijn76 schreef:... Wel eerst annuleren en dan pas boeken, het komt wel voor dat prijzen binnen 5 minuten weer omhoog schieten! ...
Ik heb een auto tot mijn beschikking, maar ik weet niet of ik in de gekte van Vegas ook graag zal autorijden. Maar goed, dat kan ik daar pas beoordelen. Ik ga zeker blijven rondkijken

Groet, Gerda
A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.
Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
Je natuurlijk! Ik spreek mijzelf een beetje tegen zo.
- richardbrand
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Valt goed te rijden hoor in Las Vegas vind de gekte wel meevallen met verkeer.
We zijn er 3 keer geweest en 3 keer met plezier gereden, vind het erger om hier in Rotterdam, Den Haag of Amsterdam te rijden daar heb je naast veel verkeer en voetgangers
ook nog eens fietsen en brommers die overal tussen doorglippen. Daar heb je in Las Vegas weinig last van. Het is druk maar gewoon goed te rijden
We zijn er 3 keer geweest en 3 keer met plezier gereden, vind het erger om hier in Rotterdam, Den Haag of Amsterdam te rijden daar heb je naast veel verkeer en voetgangers
ook nog eens fietsen en brommers die overal tussen doorglippen. Daar heb je in Las Vegas weinig last van. Het is druk maar gewoon goed te rijden

http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Misschien kan iemand mij adviseren? Ik heb nu 3 dagen geboekt in Treasure Island voor 165 euro totaal. komt natuurlijk nog 75 dollar resort fee bovenop. Nu kan ik Caesars Palace boeken voor 270 euro maar dat is inclusief resort fee....Het zou dan gaan om een "klassieke kamer" Neem aan dat ze daar een standaard kamer mee bedoelen...Iemand tips? Caesars Palace trekt mij eigenlijk meer....
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
Als Resort is Caesars Palace met zijn vele zeer goede restaurants en de Forum Shops een stuk aantrekkelijker dan TI. Maar ik denk dat de klassieke kamer van CP minder mooi is dan die van TI. Caesars Palace heeft mooie torens,maar ook minder mooie. Er is bijvoorbeeld een immens groot verschil tussen de Augustus Tower kamer en de klassieke kamer. Of je moet er op durven gokken dat je een upgrade krijgt, maar of dat daadwerkelijk gebeurt is natuurlijk de vraag.
Wij zijn nu bezig onze laatste accommodatie te boeken, Las Vegas. We've narrowed it down to: Treasure Island, MIrage en Paris Hotel.
Treasure Island staat goed aangeschreven op dit forum als ik het zo lees, maar daar komen dan nog wel resort kosten boven op (zo'n 25 dollar?? per nacht). Iemand enig idee hoeveel?
Mirage of Paris Hotel lijken ons ook wel wat. Hier zitten dacht ik geen extra kosten aan verbonden.
Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan en waarom?
Treasure Island staat goed aangeschreven op dit forum als ik het zo lees, maar daar komen dan nog wel resort kosten boven op (zo'n 25 dollar?? per nacht). Iemand enig idee hoeveel?
Mirage of Paris Hotel lijken ons ook wel wat. Hier zitten dacht ik geen extra kosten aan verbonden.
Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan en waarom?
-
- Amerikafan
Op deze site http://www.lasvegasdirect.com/las-vegas ... -fees.html kun je de resort fees vinden (naar beneden scrollen). Voor The Mirage is de fee $25,-, Paris heeft inderdaad geen fee.
Ik kan je verder geen tips geven, ik ben zelf ook nog enorm zoekende!
Ik kan je verder geen tips geven, ik ben zelf ook nog enorm zoekende!
Groet, Gerda
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
AlieNL schreef:Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan en waarom?
Het zijn alle 3 prima hotels, ik ben zelf een voorstander van de resort fee omdat je dan onbeperkt internet hebt op alle apparatuur (2 telefoons, I-pad, laptop) terwijl je bij het kopen van los internet het maar op één apparaat kunt gebruiken. (zo was het in ieder geval bij het Flamingo, een hotel van dezelfde groep waar ook Paris bijhoort)
De standaardkamers ven TI en het Mirage zijn een paar jaar geleden allemaal gerenoveerd en zijn helemaal up to date, de standaard kamers in Paris zijn al wat ouder en voor modernere kamers moet je een upgrade nemen naar een "Red" room.
Ik heb in alle 3 hotels al eens geslapen (TI 2 keer) en als ik nu zou moeten kiezen dan koos ik voor het Mirage.
Als je the Mirage boekt bij Priceline krijg je er 65 dollar dinning credit.
Als je bij Lasvegasdirect.com boekt zie ik dat niet staan, klopt het dat je het dan ook niet krijgt? Prijzen zijn bij Priceline ook ietsje hoger.
Zitten er bij de dure hotels in Vegas eigenlijk nooit ontbijt bij in klopt dat?
Als je bij Lasvegasdirect.com boekt zie ik dat niet staan, klopt het dat je het dan ook niet krijgt? Prijzen zijn bij Priceline ook ietsje hoger.
Zitten er bij de dure hotels in Vegas eigenlijk nooit ontbijt bij in klopt dat?
Er zit inderdaad nooit standaard ontbijt bij de grote Strip en Downtown hotels (zou ook voor sommige hotels wat lastig worden met 5.000-7.000 gasten per nacht). Af en toe heb je deals met dining credit of een gratis buffet, die zou je dan natuurlijk voor ontbijt kunnen gebruiken.
Er zijn honderden variaties op alle mogelijke deals in Las Vegas. Dus als het er bij Lasvegasdirect niet bij staat, dan zal dat wel een andere aanbieding zijn dan de Priceline aanbieding. Rondshoppen loont!
Er zijn honderden variaties op alle mogelijke deals in Las Vegas. Dus als het er bij Lasvegasdirect niet bij staat, dan zal dat wel een andere aanbieding zijn dan de Priceline aanbieding. Rondshoppen loont!
@ Martijn76
Thanks voor je uitleg. ik twijfelde inderdaad al over de "standaard" kamer. Via i4vegas.com kan ik voor 241 euro 3 nachten verblijven in een kamer in de Roman tower, zegt jou (of iemand anders) dat iets? Zijn die kamers beter/vergelijkbaar met Treasure Island kamers?
Thanks voor je uitleg. ik twijfelde inderdaad al over de "standaard" kamer. Via i4vegas.com kan ik voor 241 euro 3 nachten verblijven in een kamer in de Roman tower, zegt jou (of iemand anders) dat iets? Zijn die kamers beter/vergelijkbaar met Treasure Island kamers?
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De Roman tower is de oudste toren(tje) van het Caesars Palace met kamers uit de jaren 60, dit staat er ook gewoon bij op de website.
De andere 2 oudste torens zijn de Forum tower, die is pas geleden helemaal gerenoveerd en de Centurion tower die op dit moment omgebouwd wordt tot Nobu hotel. Als dat klaar is zal de Roman tower worden gerenoveerd.
Roman Tower rooms reflect the vision of Caesars Palace founder Jay Sarno when he created the legendary resort over 40 years ago.
De andere 2 oudste torens zijn de Forum tower, die is pas geleden helemaal gerenoveerd en de Centurion tower die op dit moment omgebouwd wordt tot Nobu hotel. Als dat klaar is zal de Roman tower worden gerenoveerd.
@Harry en anderen;
Kennen jullie Trump en Vdara?
Aan te raden of juist niet, liggen ze echt verder van centre strip of is het te lopen. Zijn ze beter dan bv the Mirage?
Zwembad en lekker eten is belangrijk.
Kennen jullie Trump en Vdara?
Aan te raden of juist niet, liggen ze echt verder van centre strip of is het te lopen. Zijn ze beter dan bv the Mirage?
Zwembad en lekker eten is belangrijk.
Van die twee zou ik zonder twijfel Vdara nemen: zeer nieuw, prachtige kamers en op loopafstand van Aria (met veel hele goede restaurants) en de rest van de Strip (waaronder Cosmopolitan met zeer goede restaurants en uitmuntend buffet). Trump is misschien iets luxer dan Vdara maar ligt niet direct aan de Strip. Beiden hebben mooiere kamers dan Mirage.
-
- Amerikafan
Even iets checken hoor. Ik zie bij Smatervegas een leuke unlisted deal. Als ik daarop doorlink naar de site van MGM krijg ik een soort van boekingsformulier te zien bestaande uit 4 stappen. Bij stap 1 zie ik heel mooi staan:
Enjoy GRANDer experiences and receive:
New Rooms from $75
Plus
$75 Food & Beverage Credit
Maar als ik dan datums invul en in stap 3 voor een kamer heb gekozen zie ik:
Promotion: Enjoy GRANDer experiences and receive:
Met niets erachter. Dit in combinatie met een kamerprijs van $52,- brengt me aan het twijfelen. Als ik dit boek, is dit dan wel met die promotie?
Ennuhhh een $75,- Food & Beverage Credit, moet ik dat zien als een soort van 'creditkaart' waarmee ik eten en drinken kan betalen? Dus dat ik 's ochtends ervan kan ontbijten en bijvoorbeeld de volgende dag weer?
Enjoy GRANDer experiences and receive:
New Rooms from $75
Plus
$75 Food & Beverage Credit
Maar als ik dan datums invul en in stap 3 voor een kamer heb gekozen zie ik:
Promotion: Enjoy GRANDer experiences and receive:
Met niets erachter. Dit in combinatie met een kamerprijs van $52,- brengt me aan het twijfelen. Als ik dit boek, is dit dan wel met die promotie?
Ennuhhh een $75,- Food & Beverage Credit, moet ik dat zien als een soort van 'creditkaart' waarmee ik eten en drinken kan betalen? Dus dat ik 's ochtends ervan kan ontbijten en bijvoorbeeld de volgende dag weer?
Groet, Gerda
Ik weet niet welk hotel jij hebt, maar wij hebben begin deze week the Mirage geboekt (via die site), ook met 75 dollar waard aan eten/drinken. Dit stond er net als bij jou in het begin wel bij, maar zodra je verder gaat, niet meer. We hebben geboekt en ook op onze reservering was het niet te vinden. Ik heb toen gewoon naar Amerika gebeld. Zij hebben het gecontroleerd en bij hun stond het gewoon wel genoteerd. Het was dus wel goedgegaan.
Ik heb de 'aanbieding' nog even naar mezelf gemaild, mocht het alsnog niet kloppen, maar daar ga ik niet vanuit.
Ik weet niet of je hier wat aan hebt of niet.
Ik heb de 'aanbieding' nog even naar mezelf gemaild, mocht het alsnog niet kloppen, maar daar ga ik niet vanuit.
Ik weet niet of je hier wat aan hebt of niet.
Bij het MGM buffet staan computers voor de ingang en dan heb je de keuze creditcard of charge on room(credit). Dan klik je room credit aan en dan heb je betaald.
Ik heb een keer ook zo een actie gehad bij de MGM Signature en toen mocht ik het niet gebruiken want was alleen geldig binnen de Signature maar daar hebben ze alleen 1 bistro...dus een beetje stennis gemaakt en toen kreeg ik ineens MGM Grand credit
Ik heb een keer ook zo een actie gehad bij de MGM Signature en toen mocht ik het niet gebruiken want was alleen geldig binnen de Signature maar daar hebben ze alleen 1 bistro...dus een beetje stennis gemaakt en toen kreeg ik ineens MGM Grand credit

-
- Amerikafan

2 nachten voor $125,44 (incl. tax), daar komt nog $50,- aan resort fee bij. En ik heb dus $75,- aan food and beverage credit.
Ik vind dit dus superspannend, want verder ligt er nog hélémaal niets vast... Maar goed, deze aanbieding is ook fully refundable, dus wat kan er mis gaan

@ AlieNL: Ik heb ook schermprintjes van de aanbieding gemaakt hoor

@ DejaVU: Natuurlijk heb ik ook proberen te googlen op zo'n food and beverage credit, maar dat is nog knap lastig. Klopt het dat ik ook eten en drinken van andere hotels hiermee zou kunnen betalen? Ik zag al dat de fooien hier niet onder vallen, dus die moet ik apart afrekenen. Dat kan ook bij uitchecken toch? Tja... ben een beetje een USA-n00b, dus alles is nieuw voor mij...
Groet, Gerda
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3647 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-