ik voor onze trip in September een pda met de laatste tomtom en de kaarten kunnen lenen, dit scheelt ons dus mooi wat centen
Vraagje, de pda sluiten we aan op de sigaretenaansteker van onze huurauto, dit zal toch wel gewoon passen neem ik aan, geen rare andere aansluitingen dan die in nederland toch???
mikey schreef:Vraagje, de pda sluiten we aan op de sigaretenaansteker van onze huurauto, dit zal toch wel gewoon passen neem ik aan, geen rare andere aansluitingen dan die in nederland toch???
Mikey,
je kunt je PDA zonder problemen aansluiten op de sigarettenaansteker in je huurauto. Vaak heb je zelfs meerdere aansluitingen in de Amerikaanse auto's.
Roland (die zelf inmiddels al 3x zijn PDA in Amerika gebruikt heeft).
In onze auto zaten drie aansluitingen, is heel handig bijvoorbeeld want de accu-oplader voor een filmcamera kan er ook op worden aangesloten.
Wel even op letten als je de auto ophaalt, in de auto die we in eerste instantie hadden waren namelijk geen aanstekers te vinden en dan heb je wel een probleempje...
In de camper die wij gehuurd hebben, hebben we ook Tom de route laten vertellen. Het was voor mij als bijrijder veel relaxter want Tom heeft het super gedaan, ik ben heel blij dat we hem bij ons hadden, want de knooppunten zijn hier enorm groot en Tom liet ons precies zien welke weg we moesten hebben.
Hulde aan Tom!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.