Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route Sedona - Palm Springs

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Golliwog
Amerika-ontdekker

Route Sedona - Palm Springs

Bericht door Golliwog »

Hallo allemaal,

Voor onze reis over 14 dagen :lol: hebben we in de planning een dag om te rijden van Sedona naar Palm Springs.

Heeft iemand tips, DO's & DON'Ts bezienswaardigheden, ervaringen, leukste route voor dit traject?

Het is natuurlijk een aardige rit qua km's, dus volgens mij kun je niet heel veel afwijken van de route. Om zoveel mogelijk I10 te nemen via Phoenix lijkt me ook niet echt tactisch.

Senks!!!
Martijn.
Afbeelding
PeterH3108
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Route Sedona - Palm Springs

Bericht door PeterH3108 »

Golliwog schreef:Hallo allemaal,

Voor onze reis over 14 dagen :lol: hebben we in de planning een dag om te rijden van Sedona naar Palm Springs.

Heeft iemand tips, DO's & DON'Ts bezienswaardigheden, ervaringen, leukste route voor dit traject?

Het is natuurlijk een aardige rit qua km's, dus volgens mij kun je niet heel veel afwijken van de route. Om zoveel mogelijk I10 te nemen via Phoenix lijkt me ook niet echt tactisch.

Senks!!!
Martijn.
Zoals je zelf al zegt is dit een behoorlijke rit (± 550 km). Wij zijn dan ook al vroeg uit Sedona vertrokken, via de I-17 in de richting van Phoenix gereden om vervolgens via de I-10 richting Californië te gaan. Dit is niet echt een mooie route, maar het rijdt wel lekker door. Aankomst bij het Joshua Tree National Park was zo rond twee uur 's middags, we zijn het park op ons gemak door gereden, hebben het via één van de noordelijke ingangen verlaten en zijn toen via Highway 62 naar Palm Springs gereden. Let op, ik meen mij te herinneren dat dit ook nog wel een uurtje rijden was.

Peter
Yeehaw
Amerika-expert

Sedona-PS

Bericht door Yeehaw »

Hi
Peter gaf je de beste route, in ieder geval de snelste. Rechtstreeks naar PS is ongeveer 6 uur, tel daar 3 uur bij voor een bezoek (a must!) aan Joshua Tree NP. Tel geen km of miles maar uren. Je kunt je route veraangenamen (iets langer maar korter in M.) door van Sedona naar Jerome (mijnwerkersstadje) over 89A (heel mooi) naar Prescott en az 89 en az 71 en 60 naar I 10. Als je via Phx rijdt neem dan vanaf Sedona I 17 south, exit 214C, 101 loop west en I 10 west.
Yeehaw{:o)-
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Wij zijn van Flagstaff naar Joshua Tree NP (wat mij betreft niet echt een must, sorry) gereden, voor een deel via de Route 66. Je komt dan langs leuke plaatsjes maar bent wat langer onderweg (ong. 8 uur vertrokken, 's avonds rond half zeven aankomst). Wel leuker dan alleen maar zo hard mogelijk doorrijden.
Je kan eventueel even naar mijn weblog kijken voor een indruk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer