Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

zwembaden in hotels Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Caroline60
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

zwembaden in hotels Las Vegas

Bericht door Caroline60 »

In Las Vegas is het heel normaal om de diverse hotels binnen te lopen. Hoe zit dat met de zwembaden in die hotels? Mag je daar gebruik van maken/is het mogelijk om er tegen betaling gebruik van te maken?
2009 (sept/okt) New York, San Francisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Bryce, Grand Canyon, Los Angeles
2011 (sept/okt) New York, New Orleans, Memphis, Nashville, Atlanta
2012 (aug/sept) Las Vegas
martijn76
Amerika-expert

Re: zwembaden in hotels Las Vegas

Bericht door martijn76 »

Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de zwembaden van hotels waar je niet verblijft. Naar mijn weten ook niet tegen betaling.
Een uitzondering daarop is als je naar een pool party toe gaat, zoals Rehab in de Hard Rock Hotel, maar dan betaal je ook de hoofdprijs.
Ook is het zo dat als je in Bills Gambling Hall logeert, je bij Flamingo van het zwemabd gebruik mag maken, omdat ze onderdeel zijn van dezelfde keten en Bills geen zwembad heeft.
Caroline60
Amerika-ontdekker

Hartelijk dank voor je reactie.
2009 (sept/okt) New York, San Francisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Bryce, Grand Canyon, Los Angeles
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

vraag is al vaak gesteld, met de zoekfunctie vind je al dadelijk deze topics:

http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... el#p681047

http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... st#p593945
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Caroline60
Amerika-ontdekker

Dan is dit DE kans om toch eens een ander zwembad te kunnen bezoeken:

Ga naar http://www.groupon.com/las-vegas en je vindt daar de volgende aanbieding voor het zwembad van Paris

Choose from Three Options
$15 for a food and pool outing package (a $30 value)

•$30 worth of French cuisine from Cafe Du Parc, whose menu includes a croque-monsieur sandwich with parisian ham, emmental cheese, and mornay sauce ($12)
•Complimentary, Groupon-exclusive entry to Soleil Pool for four nonhotel guests

$149 for a weekday villa rental at Soleil Pool for up to eight people (a $299 value)

•Air-conditioned room and a separate courtyard for sunbathing
•One bottle of Ketel One Vodka
•One fruit platter

$160 for a cabana rental at Soleil Pool for up to eight people (a $324 total value)

•$25 food and beverage credit for Cafe Du Parc
•One bottle of Skyy Vodka
•One fruit platter

Deze aanbieding is vandaag en misschien de komende dagen geldig. De coupon loopt tot 30 september 2012. Geen idee of het zwembad de moeite waard is maar wij gaan het gewoon proberen
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik weet niet of ik dit zulke deals vind, eerlijk gezegd.

Waarom zou je per se de pool van Paris willen bezoeken? Deze staat niet echt als heel erg bijzonder bekend, en je betaalt dus eigenlijk voor zwaar overgeprijsd eten en drinken en het recht om dit in een air conditioned tentje te verorberen. In welk hotel verblijven jullie nu?

Het zou het mij nooit waard zijn (ook niet inclusief de korting). 149 dollar en wat krijg je daar voor? Een keer een fruit platter twv 10 dollar max en een fles Ketel Een vodka twv 15 euro. Uiteraard ook nog de 18% fooi meerekenen.

Ieder zijn ding hoor, maar ik heb dat hele cabana gebeuren nooit zo begrepen. Misschien leuk als je een klein poolside feestje met een groep wilt vieren, maar ik zie er de meerwaarde niet van in. Voor dat geld ga ik liever naar een show of goed uit eten.

Nu ben ik ook niet echt een zwembad mens hoor, zeker niet in Las Vegas. Veel te veel andere dingen te doen. :lol: :lol:

Ben wel benieuwd of er andere AA leden zijn die ooit een cabana hebben gehuurd?
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Cabana...nooit gehad en ook geen interesse in eerlijk gezegd. Een soort van kamperen naast een zwembad...en je zit vaak aan een minimum bedrag dat je moet uitgeven.
Caroline60
Amerika-ontdekker

Even goed lezen! Voor $ 15 kun je met 4 personen gebruik maken van het zwembad ook al zit je niet in dit hotel. Daarbij kun je ook nog tot een max. van $ 30,00 iets eten in het bijbehorende Café Du Parc. Wellicht slechts een croque-monsieur sandwich with parisian ham, emmental cheese, and mornay sauce "but who cares?"

Dit berichtje was overigens bestemd voor mensen die WEL tussen alle andere bezigheden door een frisse duik willen nemen of in het zonnetje willen relaxen. Wellicht geen mensen die slechts een paar nachten in Las Vegas verblijven maar wel zij die er 2 weken zijn
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ook dat heb ik goed gelezen, maar dan nog zie ik er de waarde niet van in. Tenzij ik in een regulier hotel off-strip zou zitten of in een camper, dan zou het voor mij misschien enigszins interessant zijn. Maar dat zal ik in Las Vegas nooit doen.

Dat is alleen maar mijn mening, doe ermee wat je wilt. Da's toch een beetje het idee van zo'n forum, meningen delen?

Laat weten of je het hebt gedaan en of het het waard was, ik ben erg benieuwd.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Mijn broer heeft volgens mij ooit een cabana gehuurd aan de Wynn of Bellagio, zal eens naar zijn ervaringen vragen.
elkur
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door elkur »

Zijn alle zwembaden overigens gewoon open in de herfst/winter?
Groetjes, elke
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Nee, de meeste zwembaden zijn in de winter gesloten, het is dan normaal gesproken ook echt te koud om te zwemmen.
elkur
Amerikafan

Bericht door elkur »

Oh jammer, heb je een idee rond welke periode ze gesloten worden?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Het is erg wisselend hoor, er blijven ook een aantal zwembaden gewoon open (Bellagio heeft in ieder geval 1 bad open bv.) alhoewel er dan meestal geen service is in de winter (geen handdoeken, geen drink service, enz) als ze dichtgaan is dat in december en ze gaan dan begin maart weer open.
elkur
Amerikafan

Bericht door elkur »

ok, bedankt :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer