Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SF - LA (Highway One)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: SF - LA (Highway One)
@vnvmouse: hoe hadden jullie de ritten ingedeeld tussen LA en SF of omgekeerd, want ik denk dat dat de route dan wel was natuurlijk? In één ruk met af en toe een stopje en dan niet hearst castle ofzo? Ik vind die route vanaf SF altijd een beetje moeilijk te bepalen, want vanaf SF naar Santa Barbara is weer te lang, maar de rit SF-Monterey is weer vrij kort.
- Jenneke1
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
@ petra annemarie Mag ik vragen hoe duur de Kon Tiki Inn was? Ik kon geen prijzen online vinden.
-
- Amerika-ontdekker
Jenneke1,
Wij hebben eind juli, ik geloof 26, 169 dollar betaald voor een kamer met 2 king bedden. We sliepen hier met zijn vieren, mijn man en 2 zoons van 18 en 21. Het was een ruime kamer maar wel een van de duurste in de vakantie. Maar de kamer was het echt waard, het was een prachtige kamer met een prachtig uitzicht. 2 kamers los boeken voor 4 personen was iets te veel van het goede, vandaar deze oplossing, meestal hadden de jongens namelijk wel aparte kamers. Succes!
Wij hebben eind juli, ik geloof 26, 169 dollar betaald voor een kamer met 2 king bedden. We sliepen hier met zijn vieren, mijn man en 2 zoons van 18 en 21. Het was een ruime kamer maar wel een van de duurste in de vakantie. Maar de kamer was het echt waard, het was een prachtige kamer met een prachtig uitzicht. 2 kamers los boeken voor 4 personen was iets te veel van het goede, vandaar deze oplossing, meestal hadden de jongens namelijk wel aparte kamers. Succes!
- Jenneke1
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dankje. Ik heb nu de gypsy sea motel gereserveerd, die zou dan wel wat goedkoper zijn en daar hebben we ook (als het goed is) een geweldig uitzicht maar de Kon Tiki Inn is wel een stuk mooier. Ik zal een mailtje naar ze sturen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1191 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 1 Reacties