Al maanden ben ik aan het kijken welk hotel we willen voor LA, vandaag is mijn vraag beantwoord!
We slapen 2 nachten in The Hotel Wilshire **** (niet te verwarren met The Wilshire Hotel ***)
Dit hotel is gelegen aan de Wilshire Boulevard en was vandaag verkrijgbaar met 50% korting, ik reserveerde de laatst beschikbare kamer voor dit tarief (lucky me ).
Zijn er forumleden die ook in deze omgeving gelogeerd hebben en hier wellicht wat ervaringen willen delen?
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Wij hebben hier afgelopen zomer 2 nachten gelogeerd! Prachtig hotel, modern, nieuwe kamers, rooftop pool etc. Je kunt je auto voor 26 dollar per nacht valet laten parkeren. Dit hebben wij gedaan, maar volgens mij had je in de buurt ook genoeg mogelijkheden tegen een lager tarief.
Op het hotel is echt weinig negatiefs aan te merken, dus ik zou vooral zeggen dat je moet gaan genieten Stel je wilt nog meer weten, let me know!
Oahu schreef:Wij hebben hier afgelopen zomer 2 nachten gelogeerd! ..
..
Op het hotel is echt weinig negatiefs aan te merken, dus ik zou vooral zeggen dat je moet gaan genieten Stel je wilt nog meer weten, let me know!
Leuk wat te lezen! Genieten gaan we zeker Ik heb er al helemaal zin in!
Wellicht heb je nog tips van leuke dingen in de buurt van het hotel? We willen sowieso naar de bekende dingen zoals Hollywood (Walk of Fame), Hollywood sign, Rodeo Drive, Venice Beach etc. maar wellicht zijn er dichtbij het hotel ook leuke dingen te doen?! Ik denk dat we ons op dat prachtige dakterras ook wel vermaken
2025: Las Vegas - The Sphere The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Wat echt op loopafstand is: La Brea Tar Pits, een teerput midden in de stad, apart om te zien en doordat het zo dichtbij is zou ik zeker even gaan kijken. Daarnaast zit het Los Angeles County Museum of Art. We zijn daar niet geweest, maar als je van musea houdt is het volgens mij een aanrader. Winkelcentrum "The Grove" (openlucht mall met oa een Cheesecake Factory) ligt ook op loopafstand. Je wandelt er in ongeveer 20 minuten naartoe en het heeft een leuke sfeer. Er tegenover zit een Whole Foods en daar kan je heerlijk lunchen. Verder hebben wij de rest van de dingen die we hebben gedaan met de auto bezocht. Wat voor ons wel een leuke ervaring was, was een tour die we hadden geboekt. We hadden via Groupon bij http://anothersideoflosangelestours.com "The Stars Home Tours" geboekt en dit bleek een privé tour te zijn. Was een hele leuke ervaring met een toffe gids en we zijn echt in straten/plekken geweest waar we anders niet geweest waren. Dus dat is misschien ook nog een tip!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.