Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke overnachting in het weekend??
- BaconPopper
- Amerikafan
Welke overnachting in het weekend??
Hi all,
als ik onze route samenstel, probeer ik zoveel mogelijk de steden te vermijden in de weekends. Dit is eigenlijk vrij goed gelukt. Ik zie enkel dat ons bezoek aan Yosemite (enkele dagen camperen) volledig over het weekend zal lopen (met de huidige planning).
Ik neem aan dat het dan uiteraard veel drukker is dan in de week. Ik vraag me nu af, of het zóveel drukker is, dat ik alles beter wat opschuif of niet??
Ons bezoek aan Yosemite zal ongeveer van 31 mei tot 3 juni zijn.
Als ik Yosemite uit het weekend wil, dan resulteerd dit ofwel in 2x LA in het weekend, ofwel in SF in het weekend en LV van zondag op maandag.
Laat ik het best zoals het is? Of neem ik misschien toch beter een stad in het weekend?
Ik denk hierbij vooral aan de meerprijs van de hotels in het weekend...
greetz
als ik onze route samenstel, probeer ik zoveel mogelijk de steden te vermijden in de weekends. Dit is eigenlijk vrij goed gelukt. Ik zie enkel dat ons bezoek aan Yosemite (enkele dagen camperen) volledig over het weekend zal lopen (met de huidige planning).
Ik neem aan dat het dan uiteraard veel drukker is dan in de week. Ik vraag me nu af, of het zóveel drukker is, dat ik alles beter wat opschuif of niet??
Als ik Yosemite uit het weekend wil, dan resulteerd dit ofwel in 2x LA in het weekend, ofwel in SF in het weekend en LV van zondag op maandag.
Laat ik het best zoals het is? Of neem ik misschien toch beter een stad in het weekend?
Ik denk hierbij vooral aan de meerprijs van de hotels in het weekend...
greetz
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Welke overnachting in het weekend??
Als het gaat om het laatste weekend van mei 2007, dan zou ik zeker NIET naar Yosemite gaan. Het is dan nl Memorial Day Weekend van zaterdag 26 t/m maandag 28 mei. Het is dan overal smoor druk in de parken en ook in Las Vegas.BaconPopper schreef:Ik neem aan dat het dan uiteraard veel drukker is dan in de week. Ik vraag me nu af, of het zóveel drukker is, dat ik alles beter wat opschuif of niet??
Beter is dan nog naar San Francisco of LA.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- tiggerific
- Amerika-ontdekker
Ik ben zelf op doordeweekse dagen in mei in Yosemite geweest en toen was het al behoorlijk druk!! Wij hadden 's morgens al moeite om een parkeerplek te vinden. Yosemite is in mei geweldig mooi door de watervallen die enorm veel smeltwater te verwerken krijgen.
Las Vegas van zondag op maandag lijkt mij niet zo'n probleem omdat veel weekendbezoekers waarschijnlijk in de loop van zondag al vertrekken. San Francisco hebben wij zelf ook in het weekend bezocht en ik vond het gezellig druk. We moesten alleen wel in de rij staan voor de Cable Cars.
LA in het weekend hoeft ook geen probleem te zijn. Het ligt eraan wat je gaat doen. De pretparken zijn in het weekend natuurlijk veel drukker dan door de week, maar vaak ook langer open. Venice Beach of andere stranden zijn in het weekend juist ook veel leuker omdat er veel meer te beleven valt.
Ik zou ervoor kiezen om het bezoek aan Yosemite te verschuiven. Het is een veel te mooi park om te laten verpesten door een teveel aan mensen.
Marike
Las Vegas van zondag op maandag lijkt mij niet zo'n probleem omdat veel weekendbezoekers waarschijnlijk in de loop van zondag al vertrekken. San Francisco hebben wij zelf ook in het weekend bezocht en ik vond het gezellig druk. We moesten alleen wel in de rij staan voor de Cable Cars.
LA in het weekend hoeft ook geen probleem te zijn. Het ligt eraan wat je gaat doen. De pretparken zijn in het weekend natuurlijk veel drukker dan door de week, maar vaak ook langer open. Venice Beach of andere stranden zijn in het weekend juist ook veel leuker omdat er veel meer te beleven valt.
Ik zou ervoor kiezen om het bezoek aan Yosemite te verschuiven. Het is een veel te mooi park om te laten verpesten door een teveel aan mensen.
Marike
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3352 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-