Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Prijs gemiddelde hotelovernachting ZW

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
s_janssen
Amerika-ontdekker

Re: Prijs gemiddelde hotelovernachting ZW

Bericht door s_janssen »

Hi,

zou toch in juni wel moeten lukken. Had pas in AUG wel wat duurdere hotels, maar 120 tot 140 $ was het gemiddelde. Duurder waren de plaatsen Page (echt duurder dan de rest van het zuidwesten), en Las Vegas.
Maar kijk vooral goed op http://www.hotels.com. Voorbeeld: Best Western ZIon. Even duur als bij BW zelf boeken, maar nu wel met luxe ontbijt voor 4 personen.
Orchards Inn in Sedona: rechtstreeks boeken was even duur als hotels.com, maar bij rechtsreeks zat juist weer ontbijt.

Verder sites gebruiken als getaroom.com

En las Vegas: smartvegas en diverse andere sites met mooie deals. Niet te snel boeken, ik zat in het 5star VDARA voor 160 dollar.
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Mijn laatste reis van afgelopen lente in mijn eentje was gemiddeld iets meer dan $52 inclusief tax.
Met regelmatig Motel6, America's Best Value Inn en af en toe een cabin. Het gaat tenslotte maar om een bed en douche. Soms was er een simpel ontbijt inbegrepen. Regelmatig een kamer met magnetron en koelkast.
Het was een route van 65 nachten en ik heb er ook wel een sport van gemaakt om de prijs laag te houden (dat had nog lager gekund wanneer ik meer oudere ketenloze motels had gekozen).
Moet er wel bij melden dat Yosemite en Grand Canyon dit keer niet in de route zaten.

Wanneer je buiten het weekend in Las Vegas zit, dan moet rond $60 of zelfs lager wel lukken.
De hoge prijs van San Francisco heb ik opgelost door de Days Inn in Hayward te kiezen ($47,74). Ritjes door de stad, over de Golden Gate en naar Twin Peaks had ik bij eerdere reizen al gedaan, dus was een auto in SF geen must meer. Vanuit Hayward gaat de BART voor een paar dollar naar het hart van San Francisco.
In Page is Red Rock Motel één van de betere budget opties.
Bij mijn laatste verblijf in Moab was Inca Inn een redelijke budget optie, inclusief ontbijtje.
Motel6 in Jackson is in verhouding al duur, maar dat komt door de ligging.
Bij Yellowstone waren een paar jaar geleden in West-Yellowstone en Gardiner motels voor circa $70.
Alles in en rond Yosemite, van El Portal of Oakhurst tot Bishop vind ik prijzig. Maar bij Yosemite is er geen ontkomen aan.
Rond Death Valley zijn in Lone Pine en Beatty budget opties, maar ik heb ook in Stovepipe Wells en Furnace Creek Ranch overnacht en had daar voor geen goud willen missen.
Soms gaan de prijzen vanaf vanaf het Memorial Weekend of halverwege juni omhoog.

Johan
(liever in dollars om te boordelen of het een goede prijs is)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

johan1973 schreef:(liever in dollars om te boordelen of het een goede prijs is)
Ik zie dat ik €'s gebruikt heb in mijn post. Dat hadden $ moeten zijn. :D

Ik zoek ook altijd de couponboekjes op bij Restarea's, tankstations of Denny's/IHOP. Daar staan vaak leuke aanbiedingen in.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

Vito schreef:Maar om nog even een voorbeeldje te noemen: wij zaten in de BW Canyonlands Inn in Moab 12 jaar geleden voor $270,- totaal voor 3 nachten. Nu kost 1 nacht in hetzelfde hotel maar liefst $210,-. Dat is bijna het 3-voudige t.o.v. 12 jaar geleden. Dat vind ik toch best wel een behoorlijke prijsstijging.
Maar welke prijzen kun je nu nog vergelijken met 12 jaar geleden ? Het gemiddelde loon is ook niet meer te vergelijken met toen.

Met motels kan het best veel goedkoper, en armzalig slapen is het er ook niet. Je hebt niet die sterren of de beste TripAdvisor rating, maar je kunt wel ter plekke kijken of het leuk is, en kiezen of je het neemt. Je hoeft niet op voorhand te boeken.
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

M Kactus schreef:Je hoeft niet op voorhand te boeken.
Maar dat is dan weer vrij subjectief, niet iedereen doet daar graag aan mee. Zelf hou ik er ook niet van om ter plaatse nog een overnachting te gaan zoeken.
Reisblog: thisisfraa.be
num1987
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door num1987 »

wij hebben de afgelopen 2 weken een aantal hotels geboekt:

1 nacht bright angel lodge (grand canyon) = 40 euro p.p.
1 nacht the vieuw (monument valley) = 50 euro p.p.
3 nachten bellgaio tower deluxe room ( las vegas) = 85 euro p.p. / per nacht
1 furnace creek ranch ( death valley ) = 60 euro p.p.
2 nachten housekeeping camp (yosemite park) = 30 euro p.p. / per nacht

vind 100 euro per nacht dan ook zeer prijzig.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het heeft geen zin om prijzen in euro's te vergelijken. Hierboven gaat het bovendien om prijzen per kamer, niet per persoon. Als je prijzen per peroson vermeldt is het goed om erbij te zeggen met hoeveel personen je bent, de kamerprijs blijft namelijk (vrijwel) gelijk, ongeacht het aantal personen per kamer.

Marianne
num1987
Amerika-ontdekker

Bericht door num1987 »

Wij hebben de afgelopen 2 weken een aantal hotel gereserveerd.

bright angel hotel ( grand canyon ) = 40 euro p.p.
the vieuw (monument valley) = 50 euro p.p.
bellagio tower deluxe room ( las vegas ) = 85 euro p.p. / per nacht
furnace creek ranch (deatch valley) = 60 euro p.p.
housekeep camp ( yosemite park ) = 30 euro p.p. / per nacht.

weet niet waar je die 100 euro per nacht vandaan haalt. 1 of 2 personen? voor 1 persoon vind het ik het hoop geld.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Vito schreef:Maar om nog even een voorbeeldje te noemen: wij zaten in de BW Canyonlands Inn in Moab 12 jaar geleden voor $270,- totaal voor 3 nachten. Nu kost 1 nacht in hetzelfde hotel maar liefst $210,-. Dat is bijna het 3-voudige t.o.v. 12 jaar geleden. Dat vind ik toch best wel een behoorlijke prijsstijging.
12 jaar geleden kon je ook nog tanken voor minder dan $ 1,50 per gallon nu ben je tegen of zelfs ruim door de $ 4,00 kwijt.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Num1987, zet aub gewoon de prijzen die hotelketen vragen hier neer,dan is het wat duidelijker. Ik vraag me wel af waar je de hotels geboekt hebt, want furnace creek en the view zijn erg goedkoop.

Doch, de meeste van jullie hotels zijn ook meer dan €100 als je alleen zou gaan? Je betaald voor een kamer alleen meestal niet veel minder dan dat je de kamer met iemand deelt.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ik denk dat Num met 4 personen gaat? The View was bij ons $ 260, - voor een premium star view room. Brengt de gemiddelde prijs ook weer aardig omhoog.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Geheel tegen mijn gewoonte in heb ik deze keer een aantal overnachtingen van te voren gereserveerd, vooral op plekken waar anders alles vol is:

- Oakhurst,59 euro betaald voor een nacht in de Comfort Inn
- Panamint Springs resort, 74 euro voor een kamer voor een nacht (zal niet iedereen leuk vinden,maar de locatie! En ik ken de uitbaters en veel vaste gasten via internet,dus altijd leuk om even bij te praten in het echt)
- Jacobs lake, 82 euro voor een cabin (zelfde verhaal, erg basic, maar de locatie maakt alles goed)

Alles dus per nacht en met 2 personen.

Alle andere overnachtingen zie ik wel, maar ik reken met 80 euro per nacht, en dat haal ik meestal wel.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ons gemiddelte ligt al jaren op $ 125,-- per nacht. En daar zit van alles bij.
num1987
Amerika-ontdekker

Bericht door num1987 »

vito,

wij gaan inderdaad met 4 personen. hebben overal op Grand canyon na een kamer die we met ze vieren bezetten
leka6669
Amerika-ontdekker

Bericht door leka6669 »

heb tot nu toe voor volgend jaar juni alleen hotel in Page geboekt 32 dollar voor een kamer. voor de rest zal het zo tussen de 60 en 80 dollar per kamer worden. wij verblijven meestal in een super 8 of vergelijkbaar, we slapen er alleen maar dus hebben geen luxe nodig. enigste wat duurder word is het huis wat we in moab gaan huren maar we zijn met 2 stellen dus dat is ook nog wel te betalen. wij zitten dan ook niet in de parken zelf maar er een half tot heel uur er buiten.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

num1987 schreef:vito,

wij gaan inderdaad met 4 personen. hebben overal op Grand canyon na een kamer die we met ze vieren bezetten
Maar dan betaal je dus 85 x 4 = 340 euro per nacht voor de Belaggio :shock: :shock: ? Ik vind dat een zwaar hoge prijs. Is dit in het weekend?
ReizenDoorAmerika
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door ReizenDoorAmerika »

Als je ergens meerdere nachten verblijft dan is AirBNB ook een optie. Dit jaar hebben we oa. 3 eilanden van Hawaii bezocht en we dachten dat dit de duurste overnachtingen zouden worden. Op Big Island betaalden we $ 40,- per nacht en op Maui hadden we zelfs een complete woning, met ontbijt, fruit, flesjes water etc. voor $ 77,- per nacht.

Priceline is idd. ook een goeie optie, prettige ervaringen mee.

Het klinkt misschien gek, maar bekijk je de hotelsites met een nieuwe of een oude computer en met een Mac of Windows?
Dit kan nl. verschillende resultaten opleveren! Niet helemaal wat ik precies bedoel, maar bekijk dit bericht maar eens: http://www.telegraaf.nl/reiskrant/12429 ... ers__.html

Bij hotels.com kun je trouwens ook voor een gratis overnachting sparen. Denk er wel even om dat je de gratis overnachting pas krijgt, als de tiende overnachting is geweest.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

martijn76 schreef:
num1987 schreef:vito,

Maar dan betaal je dus 85 x 4 = 340 euro per nacht voor de Belaggio :shock: :shock: ? Ik vind dat een zwaar hoge prijs. Is dit in het weekend?
Als je dat soort bedragen voor een reis alleen moet ophoesten moet je idd flink sparen ja.....
Geheel tegen mijn gewoonte in heb ik deze keer een aantal overnachtingen van te voren gereserveerd, vooral op plekken waar anders alles vol is:

Qua kamers basic, zeker niet slecht, maar weinig speciaal. Voor amerikaanse begrippen goed ontbijt, zelf om 9u nog, maar om 9.05 heeft de schoonmaakster alles al opgeruimd :D
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

martijn76 schreef:Maar dan betaal je dus 85 x 4 = 340 euro per nacht voor de Belaggio :shock: :shock: ? Ik vind dat een zwaar hoge prijs. Is dit in het weekend?
Ik moest voor een dinsdag nacht in het Bellagio 323€ betalen dacht ik, wel voor een deluxe room met lake view, dus dit zal inderdaad wel in het weekend zijn. Met 4 personen is het nog wel te doen denk ik, maar alleen vond ik dat ook teveel uiteindelijk. Nu heb ik voor dat geld 2 overnachtingen, eentje in't Encore (nogmaals dank ;)) & eentje in de Cosmo met Fountain view.

Tenzij er dus ook ooit een mega aanbieding zou ik dus ook niet meer zo snel in het Bellagio een kamer boeken, zowel voor het uitzicht als de luxe op zich zijn er betere & goedkopere alternatieven.
Reisblog: thisisfraa.be
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

PSVwally schreef:

Qua kamers basic, zeker niet slecht, maar weinig speciaal. Voor amerikaanse begrippen goed ontbijt, zelf om 9u nog, maar om 9.05 heeft de schoonmaakster alles al opgeruimd :D
Precies wat ik zoek, niks speciaals maar een slaapplaats, perfect dus.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer