Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Antelope Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Antelope Canyon

Bericht door Frederique »

In september willen wij o.a. graag Antelope Canyon bezoeken. Kan iemand mij vertellen of ik de rondleiding van te voren moet boeken (waar kunnen we dit het beste doen?) of dat ik het ter plaatse kan regelen. Wij rijden die dag van Kayenta naar Page.

Bedankt alvast.

Groet,

Frédérique
HannyUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door HannyUSA »

Wij hadden de photographic tour (2 1/2 uur) bij Chief Tsosie vooraf geboekt. We waren midden op de dag in de Canyon en dan schijnt het licht echt heel mooi naar binnen. Wij waren er 3 weken geleden en toen was de photographic tour helemaal vol geboekt. Hoe dat nu zal zijn weet ik niet.
Als je voor de korte tour gaat, dan liggen hier bij de chief voor de toonbank folders over Page met daarin een kortingsbon voor de korte tour. In een ander topic schreef ik zojuist dat dit een van de hoogtepunten van onze vakantie was.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Frédérique,

Van Kayente naar Page is maar 95 mile een kleine 2 uur rijden.
Als je over de AZ98 naar Page rijdt kom je langs Antelope Canyon (aan je linker kant heb je upper canyon) je kan daar ter plaatse een trip boeken dat is een stuk goedkoper als in Page zelf (weet niet hoe de gidsen zijn want wij hadden in Page geboekt via internet) aan de rechter kant heb je ook nog lower canyon.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Hoi Frederique,

Wij zijn gewoon rechtstreeks naar Antelope Canyon gegaan. Dit is bij Hwy 98 milemarker 299. Je moet eerst entree betalen om op Navajoland te komen ($6 pp). Dan kom je bij de kassa en kun je een tour boeken. Wij waren $65 met z'n vijven hiervoor kwijt (3 kinderen). Je gaat dan met een grote jeep naar de ingang van de Canyon. Een gids vertelt het een en ander op de heen weg door de canyon. Op de terug weg kun je op je gemak foto's maken. Door een misverstand waren wij later terug bij de jeep dan de bedoeling was en moesten we wachten tot we weer terug gebracht zouden worden. Maar dit was echt geen straf want de lichtval werd alsmaar mooier :wink:

Groetjes Elly
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Allemaal bedankt voor de tips! Ons plan is nu om onderweg van Kayenta naar Page de tour te boeken. Jullie reacties bevestigen dat we dit stukje natuur moeten zien :P

Groet,

Frédérique
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Hoi Frederique,

waar ga je allemaal nog meer naar toe?
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

Vraag je dat nou aan jezelf Frederique :D ?
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Ja, dit is heel erg grappig :hilarious: :hilarious:
16x USA / 30 staten
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Geen idee hoe dit kan :? Was vandaag op mijn werk ingelogd, wellicht een collega die een geintje heeft uitgehaald........ :shock:
Ik heb in ieder geval deze vraag NIET aan mezelf gesteld :lol:
Maar moet er zelf ook wel om lachen....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer