wij hebben vorige keer in BW Canyonlands Inn overnacht. Dit hotel ligt midden in het centrum en aan de Main Street.
Lopend van de BW naar Mayor's House B&B is 0,6 mile.
Hieronder kun je het route kaartje zien. Als je zo loopt kom je midden in het centrum terecht.
Wij liepen het net zo Marjon.
Op de E Center Street (net waar moab geschreven staat) ligt een footballveld waar bij elke dag wel iemand aan het trainen was. Ik heb een foto op mijn website staan daarvan.(op dag 12)
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
wij gaan ook even mailen over bevestiging van reservering, die hebben we nog niet ontvangen na het telefoontje.
Half december hebben we dus nogmaals gemaild en afgelopen weekend weer, maar we krijgen steeds geen reacties op onze mail.
We zouden toch wel graag een schriftelijke bevestiging krijgen op onze telefonische reservering, het is voor 4 nachten.
Hebben de anderen dit wel ontvangen destijds?
maar werd je toen dan teruggebeld? Ons werd verteld dat David contact zou opnemen maar dat is opnieuw niet gebeurd.
Hoewel ik het een mooie B&B vind merk ik wel dat dit me gaat irriteren. Bij alle andere reserveringen was het onmiddellijk voor elkaar en nu zouden we voor de 3e keer moeten gaan bellen.
Wat vreemd! Wij kregen binnen een dag een mail met de vraag of we contact wilden opnemen, zo hebben wij onze reservering telefonsich bevestigd. Snap dat je het vervelend vindt, nog maar eens bellen...?
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
IK had ook eerst wat op en neer gemaild maar uiteindelijk toch gebeld.
Na dat telefoontje heb ik ook geen mail meer terug gehad als bevestiging. Aan de telefoon toen ik reserveerde, moest ik mijn adres spellen en dat liep niet zo goed. Ik heb hem toen gezegd dat ik mijn adres gegevens zou doormailen.
Dat heb ik gedaan en heb daar ook geen bevestiging van terug gekregen. Maar alles is toch prima verlopen en hij wist ook meteen wie we waren toen we er aanbelden. Ik zou me niet te rap ongerust maken maar als je dat wel bent kan je natuurlijk altijd even bellen.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Wij hebben hier ook proberen te reserveren via de site... Na een dikke week geen enkele reactie, hebben we eens een gewoon mailtje gestuurd en daarop ook geen reactie
Die reactie ga je ook niet krijgen denk ik. Even bellen werkt het beste. Wij hadden ook geprobeerd via de site, maar geen reactie. Dan uiteindelijk gebeld, en ze wisten daar precies niets van mails via de site.
Ik heb ook al meerdere malen gemaild maar deze week dan ook eindelijk een keertje gebeld. Helaas was de verbinding niet zo goed. Wat ik er wel van begrepen heb is dat de B&B op de dagen dat wij er zijn (21 tot 24 juli) gesloten is?! Zijn er meer mensen die dit weten? Het lijkt mij een beetje vreemd in het hoogseizoen maar misschien heb ik het verkeerd begrepen?
Ben benieuwd of er mensen zijn die ook geprobeerd hebben te reserveren in deze periode. Ik baal er behoorlijk van, want wilde hier erg graag verblijven!
Hier helaas ook dezelfde ervaring: 3 weken geleden een aanvraag gedaan via de site, nooit reactie op gehad. Begin deze week een mail gestuurd, maar ook toen bleef het stil.
Vanavond toch maar eens proberen bellen dus...
Weet er trouwens iemand waarom er zoveel hotels volgeboekt zijn op 6 sept. tem. 9 sept.? Als ik een week later kijk vind ik immers een stuk meer beschikbaarheid (maar helaas zitten we vast aan deze datums)
Het enige wat ik online kan vinden zijn het Moab Music Festival en een Native American Rug Auction. Is dat festival misschien een gigantisch groot evenement?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.