Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mayor's House B&B Moab

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Mayor's House B&B Moab

Bericht door vana »

wij hebben vorige keer in BW Canyonlands Inn overnacht. Dit hotel ligt midden in het centrum en aan de Main Street.
Lopend van de BW naar Mayor's House B&B is 0,6 mile.
Hieronder kun je het route kaartje zien. Als je zo loopt kom je midden in het centrum terecht.

Afbeelding

Marjon
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Wij liepen het net zo Marjon.
Op de E Center Street (net waar moab geschreven staat) ligt een footballveld waar bij elke dag wel iemand aan het trainen was. Ik heb een foto op mijn website staan daarvan.(op dag 12)
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

wij gaan ook even mailen over bevestiging van reservering, die hebben we nog niet ontvangen na het telefoontje.
Half december hebben we dus nogmaals gemaild en afgelopen weekend weer, maar we krijgen steeds geen reacties op onze mail.
We zouden toch wel graag een schriftelijke bevestiging krijgen op onze telefonische reservering, het is voor 4 nachten.
Hebben de anderen dit wel ontvangen destijds?
Blitz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Blitz »

Ook ik heb een maand geleden gereserveerd en geen bevestiging gehad, mij werd verteld dat er alleen telefonisch bevestigd zou worden.
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

maar werd je toen dan teruggebeld? Ons werd verteld dat David contact zou opnemen maar dat is opnieuw niet gebeurd.
Hoewel ik het een mooie B&B vind merk ik wel dat dit me gaat irriteren. Bij alle andere reserveringen was het onmiddellijk voor elkaar en nu zouden we voor de 3e keer moeten gaan bellen.
Blitz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Blitz »

Wat vreemd! Wij kregen binnen een dag een mail met de vraag of we contact wilden opnemen, zo hebben wij onze reservering telefonsich bevestigd. Snap dat je het vervelend vindt, nog maar eens bellen...?
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

tja zit niks anders op.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

IK had ook eerst wat op en neer gemaild maar uiteindelijk toch gebeld.
Na dat telefoontje heb ik ook geen mail meer terug gehad als bevestiging. Aan de telefoon toen ik reserveerde, moest ik mijn adres spellen en dat liep niet zo goed. Ik heb hem toen gezegd dat ik mijn adres gegevens zou doormailen.
Dat heb ik gedaan en heb daar ook geen bevestiging van terug gekregen. Maar alles is toch prima verlopen en hij wist ook meteen wie we waren toen we er aanbelden. Ik zou me niet te rap ongerust maken maar als je dat wel bent kan je natuurlijk altijd even bellen.
Grts, Bart

Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

nogmaals gebeld en ja hoor we staan keurig genoteerd voor 4 nachten en zo is het in orde werd ons verteld :D
dus inderdaad niet te snel zorgen maken!!
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Dacht het wel Thuul :wink:
Dat gaat dik in orde komen, ge gaat u daar goed amuseren in Moab en in de B&B, net zoals Marjon :D
Grts, Bart

Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

beetje neurotisch noemt liefhebbende echtgenoot me :( :? dus ik kan die 4 dagen wel gebruiken :wink:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij hebben wel een bevestiging per E-mail ontvangen.
(ik wil je niet ongerust maken hoor :twisted: )

Marjon
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :twisted:

gaan jullie dat volgende week maar uitvechten met Peet, Bart en Marjon.

Ik bemoei me vanaf nu alleen nog maar met routes!! (en zelfs daar is nu een Tomtom voor) :wink:
fieke85
Amerikafan

Bericht door fieke85 »

Wij hebben hier ook proberen te reserveren via de site... Na een dikke week geen enkele reactie, hebben we eens een gewoon mailtje gestuurd en daarop ook geen reactie :evil:
Afbeelding

http://bartensofie.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik zou ze gewoon even bellen, ze zijn niet zo vlot met mailen volgens mij
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

Die reactie ga je ook niet krijgen denk ik. Even bellen werkt het beste. ;-) Wij hadden ook geprobeerd via de site, maar geen reactie. Dan uiteindelijk gebeld, en ze wisten daar precies niets van mails via de site. :lol:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Inderdaad gewoon even bellen.
NadineUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door NadineUSA »

Ik heb ook al meerdere malen gemaild maar deze week dan ook eindelijk een keertje gebeld. Helaas was de verbinding niet zo goed. Wat ik er wel van begrepen heb is dat de B&B op de dagen dat wij er zijn (21 tot 24 juli) gesloten is?! Zijn er meer mensen die dit weten? Het lijkt mij een beetje vreemd in het hoogseizoen maar misschien heb ik het verkeerd begrepen?

Ben benieuwd of er mensen zijn die ook geprobeerd hebben te reserveren in deze periode. Ik baal er behoorlijk van, want wilde hier erg graag verblijven!
Harriesch
Amerika-ontdekker

Bericht door Harriesch »

Misschien is dit een alternatief: Desert Hills Bed and Breakfast. Deze B&B heb ik voor 3 nachten gereserveerd voor onze komende reis (september 2013).
CyberThijs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CyberThijs »

Hier helaas ook dezelfde ervaring: 3 weken geleden een aanvraag gedaan via de site, nooit reactie op gehad. Begin deze week een mail gestuurd, maar ook toen bleef het stil.

Vanavond toch maar eens proberen bellen dus...

Weet er trouwens iemand waarom er zoveel hotels volgeboekt zijn op 6 sept. tem. 9 sept.? Als ik een week later kijk vind ik immers een stuk meer beschikbaarheid (maar helaas zitten we vast aan deze datums)
Het enige wat ik online kan vinden zijn het Moab Music Festival en een Native American Rug Auction. Is dat festival misschien een gigantisch groot evenement?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer