Volgend jaar begin mei wil van Grand canyon naar Page of Kanab. Of tripadvisor lees ik nog wel eens dat het zwembad bij het hotel gesloten is. Terwijl de temperaturen soms wel 29 graden zijn.
De kinderen zouden graag even een duik willen nemen met die temperaturen (ben er zelf ook niet vies van ).
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Wellicht maak je bij een bepaald hotel een betere kans, of een keuze voor kanab zou in dit geval wat uit kunnen maken.
Ik ga juist sedona skippen voor wat warmere temperaturen. Als dan het zwembad dicht is met 29 graden zou dat jammer zijn.
Het is vast niet de regel, maar veel zwembaden bij hotels zijn inderdaad nog dicht in mei.
Verschilt per hotel, ik zou eerst informeren als je zekerheid wilt.
Veel zwembaden zijn open van memorial day (laatste maandag in mei) tot labor day (eerste maandag in september). Ik zou het idd even navragen bij het hotel voordat je boekt.
Wij hebben in mei 2009 geslapen in het Holiday Inn & Suites hotel in Kanab en daar hebben ze een ruim binnenzwembad. We zijn twee keer in de periode april/mei in het Zuidwesten geweest en nergens zijn we gesloten zwembaden tegengekomen bij de hotels waar we verbleven.
Het zwembad waar ik over had gelezen was days inn. Ik heb Days inn een mail gestuurd maar nog geen reactie. Wel een reactie van Parry lodge deze doen inderdaad het zwembad open aan de hand van het weer.
Ik heb het idee dat veel hotels het zwembad alleen in het hoogseizoen in gebruik hebben. Ik heb geen ervaring met mei, wel met september en alle buitenzwembaden in het Zuidwesten stonden toen leeg (terwijl het prachtig weer was).
Binnenzwembaden zijn meestal wel het hele jaar open, maar ja, dat vind ik persoonlijk een stuk minder dan een buitenzwembad.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
annet2009 schreef:Binnenzwembaden zijn meestal wel het hele jaar open, maar ja, dat vind ik persoonlijk een stuk minder dan een buitenzwembad.
Holiday inn in kanab ziet er goed uit maar dan weer geen buiten zwembad(mocht die open kunnen). Binnen zwemmen met 30 graden buiten is ook verre van ideaal.
Wij hebben drie weken geleden in het treasure trail motel in Kanab geslapen.
Dat zwembad was open en als ik me niet vergis hing uit dat het tot oktober open was. Maar voor de zekerheid kan je misschien een email sturen met die vraag?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.