Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Oud&nieuw Los Angeles
-
- Amerika-ontdekker
Oud&nieuw Los Angeles
Hoi,
Wij zitten met oud & nieuw dit jaar in Los Angeles, waarschijnlijk Venice Beach. Heeft iemand tips waar je dit het beste kunt vieren en zijn er plekken in de stad met mooi vuurwerk?
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben!!
Grt Arjan & Mirjam
Wij zitten met oud & nieuw dit jaar in Los Angeles, waarschijnlijk Venice Beach. Heeft iemand tips waar je dit het beste kunt vieren en zijn er plekken in de stad met mooi vuurwerk?
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben!!
Grt Arjan & Mirjam
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Re: Oud&nieuw Los Angeles
Ik ben verschillende keren in Californië,( gebied tussen Santa Barbara en L.A,) geweest rond oud en nieuw.
Vuurwerk heb ik niet gezien, vanwege brandgevaar. Er wordt dan veel op kleine toetertjes geblazen en met slingers gegooid.
Dus heel anders als in Nederland
Vuurwerk heb ik niet gezien, vanwege brandgevaar. Er wordt dan veel op kleine toetertjes geblazen en met slingers gegooid.
Dus heel anders als in Nederland

Re: Oud&nieuw Los Angeles
Wat leuk om daar te zijn met oud & nieuw! Door oudejaarsavond zijn we in 2009/2010 compleet heengeslapen (ons excuus was onze net 1 jaar oude baby), maar ik geloof niet dat we iets gemist hebben. Wel heerlijk weer kan ik me herinneren, op nieuwjaarsdag hebben we op de pier ontbeten
Als er vuurwerk is, zou dat onder meer op de volgende plekken kunnen zijn:
- in de haven van Marina del Rey
- bij Disney (in het pretpark zelf)
- op Universals City Walk
- vanaf de Queen Mary (=schip) bij Long Beach (het feest op het schip is dúúr, maar vanaf downtown Long Beach moet je het ook aardig kunnen zien)
Er zijn weinig openbare feesten. Veel zijn alleen met een (prijzig) voorgekocht ticket toegankelijk, of zelfs helemaal private. Veel plezier!

Als er vuurwerk is, zou dat onder meer op de volgende plekken kunnen zijn:
- in de haven van Marina del Rey
- bij Disney (in het pretpark zelf)
- op Universals City Walk
- vanaf de Queen Mary (=schip) bij Long Beach (het feest op het schip is dúúr, maar vanaf downtown Long Beach moet je het ook aardig kunnen zien)
Er zijn weinig openbare feesten. Veel zijn alleen met een (prijzig) voorgekocht ticket toegankelijk, of zelfs helemaal private. Veel plezier!
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3860 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties