Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezocht: wie wil er een Starbucks cap meenemen uit Las Vegas
Re: Gezocht: wie wil er een Starbucks cap meenemen uit Las V
Conny en anderen, bedankt voor het aanbod.
Wij hadden gisteren nog terug gebeld maar ze konden meteen niets vinden. Ze zouden het nog verder uitzoeken en ons dan emailen maar tot op de dag van vandaag niets terug gehoord. Ik vrees dus dat er een paar schoonmakers met starbucks petten (en een SF giants pet) op rondlopen, ofwel dat ze in de vuilbak beland zijn (met de rest wat we achtergelaten hebben in zakken)
Sorry Rick met CK
Wij hadden gisteren nog terug gebeld maar ze konden meteen niets vinden. Ze zouden het nog verder uitzoeken en ons dan emailen maar tot op de dag van vandaag niets terug gehoord. Ik vrees dus dat er een paar schoonmakers met starbucks petten (en een SF giants pet) op rondlopen, ofwel dat ze in de vuilbak beland zijn (met de rest wat we achtergelaten hebben in zakken)
Sorry Rick met CK
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Re: Gezocht: wie wil er een Starbucks cap meenemen uit Las V
No problem Dude.
Sowieso bedankt voor de moeite.
Spreken het zo af: voor onze volgende USA trip neem ik contact met je op.
Wie weet kan ik dan een cap voor je meenemen.
Sowieso bedankt voor de moeite.
Spreken het zo af: voor onze volgende USA trip neem ik contact met je op.
Wie weet kan ik dan een cap voor je meenemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht