vandaag eens een eerste timelapse gemaakt met de Timelapse Controller voor de Canon 600D en zoals op elke zonnige zondag wil de helft van Vlaanderen richting kust...
niet veel aangetrokken van camera-instellingen en ook gefotografeerd van achter glas (vandaar de reflectie), maar het was gewoon om eens snel te zien of alles werkte
Na lang aandringen door mijn madam (sachasenne) ben ik dan uiteindelijk toch maar begonnen met sorteren van het filmmateriaal van onze laatste reis. De eerste 3 filmpjes vind je op youtube : " onclick="window.open(this.href);return false; " onclick="window.open(this.href);return false; " onclick="window.open(this.href);return false;
Hopelijk vind ik de rest ook terug, blijkbaar is er toch iets misgelopen bij het nemen van een backup ...
Ik ben al maanden niet meer op dit forum geweest. En een spijt, spijt ik heb gewoon echt zitten slapen om niet op de juiste button te klikken
Ik ga zeker dit topic meevolgen want jemig wat een leuke uitdaging is dat maken van een timelapse filmpje
Cis, heb je die links gecontroleerd? Ik krijg hier enkel maar volgende melding "Firefox weet niet hoe het dit adres moet openen, omdat het protocol (rtsp) met geen enkel programma is verbonden. ". Ik zie wel het beginscherm van de video staan, maar zodra ik er op klik krijg ik die melding. En de Factory Butte staat al in onze route van komend april, dus ik wel het wel eens zien . Ik moet er wel bij zeggen dat ik momenteel in Tunesië ben. Werden de video's wereldwijd vrijgegeven door Youtube?
Bij mij lukt het ook niet Kalaman. Je bent dus niet alleen
Hij is er mee bezig nu, met zijn laptop gaat het blijkbaar wel. Maar verder hou ik me er maar tussenuit
Hoi Kalaman,
Heb net geprobeerd via laptop van het werk en daar lukt het perfekt.
Ook via ipad geen probleem.
Bij Carine lukt het ook niet.
Probeer je eens via zoeken in youtube naar"syce2001" ?
klopt het, Cis, dat de max resolutie maar 360p is? Nog een vraag : is het eigenlijk wel "time-laps"? Of heb je de tijd zo kort gezet dat het precies video is?
In elk geval ziet Factory Butte er vrij gelijkaardig uit als Smoky Mt Road, dus "we like it"
Ja kalaman, en het stuk aan de river Ford staat er niet op. Spijtig.
Je bent precies op de maan. Ik vind m echt wel de moeite.
Had ik je al niet doorgegeven hoe je voor de little arches moest rijden?
kalaman schreef:klopt het, Cis, dat de max resolutie maar 360p is? Nog een vraag : is het eigenlijk wel "time-laps"? Of heb je de tijd zo kort gezet dat het precies video is?
In elk geval ziet Factory Butte er vrij gelijkaardig uit als Smoky Mt Road, dus "we like it"
Klopt idd, zijn nogal lange filmpjes en ik had schrik dat ik er dan over zou zitten. Joshua Tree Road zit trouwens maar net binnen de limiet, heb er uiteindelijk nog een stuk moeten afknippen want hij werd geweigerd wegens te lang.
Dit zijn idd geen time-laps maar gewoon video. Ik weet zelfs niet welk type, wordt ineens vanuit imovie op youtube gezet
hoe bedoel je "geweigerd wegens te lang"? De 2 laatste die wij gepost hebben (Burr Trail en Capitol Reef) duren meer dan 20 minuten en zijn in full HD. De bestanden waren meer dan 1,5Gb, maar werden zonder probleem aanvaard door Youtube.
Heb ondertussen gevonden dat de limiet nu op 15 min ligt, tenzij je speciaal aanvraagt om langere films te sturen. Ik werk nog met een oudere versie van imovie, en daarin stond nog 10 minuten...
Alle gebruikers hebben de mogelijkheid video's te uploaden met een lengte van maximaal 15 minuten. Je krijgt de mogelijkheid tot het uploaden van video's van langere duur als:
Je account goed bekend staat, zoals is omschreven in de Communityrichtlijnen van YouTube.
Je je account verifieert met een mobiele telefoon.
Er geen wereldwijde blokkeringen in Content ID zijn ingesteld voor inhoud in je account.
Klik op de uploadpagina op de link Je limiet verhogen om te worden gevraagd je account te verifiëren.
De links zijn speciaal voor mobiele apparaten. Gewoon de m.youtube.com veranderen in http://www.youtube.com en dan lukt het voor gewone gebruikers ook.
ah bedankt Stan, nu begrijp ik het. Toen ik de links online zette heb ik dat idd met de ipad gedaan, en die heeft natuurlijk de mobiele links gegeven.
Dus als alles goed gaat zou de volgende link wel normaal moeten werken : de comb wash trail, als ik het goed herinner stond die ook nog op je lijstje, Kalaman ?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.