Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezienswaardigheden in omgeving Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
stefanie r.
Amerika-newbie

Bezienswaardigheden in omgeving Los Angeles

Bericht door stefanie r. »

Goedemiddag,

Wij zijn van 18 t/m 25 september in Los Angeles, wat zijn nou echte aanraders in de omgeving (in een straal van ongeveer 200 km.)

Zelf zaten we te denken aan Santa Barbara, San Diego, Universal studios (Disneyland bezoeken we al tijdens onze rondreis)??

Graag nog wat tips, alvast kei bedankt!!

Groetjes, Stefanie en Gerwin
Makki
Amerikafan

Bericht door Makki »

Hoi Stefanie,

in en rond Los Angeles is er heel veel te zien en te beleven.
Ik zie dat je er een ganse week verblijft. Hopelijk heb je een huurwagen ter beschikking want de afstanden zijn er groot. Immers, Los Angeles heet ook The City on Wheels !

Een opsomming geven is (bijna) onbegonnen werk. Maar ik stuur je hierna een URL door waar je reeds een idee zult krijgen over wat en waar te bezoeken. Als je nog meer (specifieke) vragen hebt, laat gerust maar komen.
De URL is http://www.world66.com/world/northameri ... losangeles
Succes
Makki

*Note mod
Heb die punt even weggehaald.
tip: je kan dit ook zelf doen door op de (Wijzig)knop te klikken en dan je bericht aan te passen.
Rob
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Maar dan zonder punt. :wink:
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik vond de Universal Studios geweldig en Santa Barbara ook zeker de moeite waard. Verder is Hollywood leuk om een keer gezien te hebben.
Makki
Amerikafan

Bericht door Makki »

Maar dan zonder punt.
Inderdaad Emenem, de link werkte niet naar behoren met dit (eind)punt.
Bedankt om mij erop te wijzen, zodat de link nu toch werkt.
Groetjes
Makki
stefanie r.
Amerika-newbie

Bericht door stefanie r. »

Bedankt voor de reacties, ik was namelijk vrij laat met het plaatsen van deze vraag, aangezien we morgenvroeg al vertrekken.

Groetjes, Stefanie
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hoi Stefanie,

Universal is erg leuk, maar wij vonden Warner Bros helemaal geweldig. Hier maak je een studiotour (reserveren is denk ik aan te bevelen). Veel persoonlijker dan de tramtour bij Universal. Je kunt ook regelmatig uitstappen en foto's maken.
Bij ons vroeg de gids wat onze favoriete series waren, en vervolgens werden we tot groot enthousiasme van onze dochters, overstelpt met alles wat met Friends en de Gilmore Girls te maken had. Je kunt op de bank van Friends zitten, en de sets van de gilmore Girls van dichtbij bekijken. En je loopt daar straten heen die voor allerlei films gebruikt zijn, met telkens een iets andere aankleding, en je rijdt door de jungle waar Jurrasic Park is opgenomen.
De VIP tour duurt ongeveer twee uur, maar er zijn ook andere -langere - tours.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer