Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
kurann
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hotel San Francisco

Bericht door kurann »

We zijn op zoek naar een hotel in SF met parking. Vooral parking niet te duur. Ik vond hotels waar een parking 39 dollar\dag kost. Dat is ons toch een beetje te veel :-)

Qua ligging: ideale uitvalsbasis voor de toeristische trekplijsters te doen.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Hotel San Francisco

Bericht door markro »

Kijk eens bij de door forumleden gegeven beoordelingen. Een link staat bovenaan het forum en voor het gemak ook even hier:
http://beoordelingen.allesamerika.com/
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Sofie12
Amerika-newbie

Bericht door Sofie12 »

Hoi!

Ik heb een tijdje in Silicon Valley gewoond en ging regelmatig met de auto naar SFO, voor de HELE dag parkeren in een parkeergarage op marketstreet
of een andere hotspot (Bij fishermanswharf in de buurt oid) ongeveer 10 a 15 dollar per dag, bewaakt en wel! echt ongelooflijk!
zelfs tijdens een groot festival zoals Fleetweek is er over in de stad ruim voldoende plek (nog ongelooflijker) en we hebben echt nooit meer dan 15dollar betaald
voor de hele dag parkeren!!

xx
bennov
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door bennov »

Hoi,

Wij verbleven 2,5 jaar geleden in het Crescent Hotel in SF. Wat ik nu terug vind heet dat hotel tegenwoordig Mystic Hotel by Charlie Parker, maar op de foto's te zien is het hetzelfde hotel. Heerlijke kamers en een ideale ligging (deze ligt vlakbij o.a. Union Square). Geen idee wat parkeren koste, wij verbleven daar nog zonder auto. Wel weet ik dat er recht tegenover een parking zat. Wij hebben ook vanuit het hotel alles te voet gedaan en dat was zeer goed te doen.

groetjes,
Benno
le-nnart
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door le-nnart »

Parkeren is SF is schreeuwend duur. 25$ per dag is eerder regel dan uitzondering rondom Fishermans's Warf.
Als je een hotel met gratis parkeren kunt vinden is dat wel een aanrader. Of je auto pas afhalen in SF.
Vanaf de airport ben je met een half uur per BART in het centrum. Daar zijn meerdere auto afhaalpunten.
2009: NYC
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
Cees A
Amerikakenner

Bericht door Cees A »

le-nnart schreef:Parkeren is SF is schreeuwend duur. 25$ per dag is eerder regel dan uitzondering rondom Fishermans's Warf.
Zie berichtje van Sofie. Ik heb dezelfde ervaring als Sofie.
le-nnart schreef:Vanaf de airport ben je met een half uur per BART in het centrum.
En die BART kost niks ? Volgens de farecalculator van BART kost een retourtje Airport - Embarcadero 16,50 $ pp. Da's voor 2 personen ook 33$
annick&erwin
Amerikafan

Bericht door annick&erwin »

Wij verbleven vorige zomer in de Comfort in by the bay, parking: $26 + tax. Heel goede ligging om alles te bekijken.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Travellodge by the sea, parking $10 per dag en het ligt ideaal
le-nnart
Amerikafan

Bericht door le-nnart »

Cees A schreef:
le-nnart schreef:Parkeren is SF is schreeuwend duur. 25$ per dag is eerder regel dan uitzondering rondom Fishermans's Warf.
Zie berichtje van Sofie. Ik heb dezelfde ervaring als Sofie.
le-nnart schreef:Vanaf de airport ben je met een half uur per BART in het centrum.
En die BART kost niks ? Volgens de farecalculator van BART kost een retourtje Airport - Embarcadero 16,50 $ pp. Da's voor 2 personen ook 33$
Parkeren bij Fishermans red je echt niet voor 15 dollar hoor. Wij bleven 4 dagen in SF dus zou ik $100,- kwijt geweest zijn aan parkeren plus 4 dagen autohuur voor niks.

Ons hotel lag tegenover Macys en dat was met de BART ong. 8 dollar PP. Enkel dus 32 heen&weer.
2009: NYC
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
lovely_laura
Amerikakenner

Bericht door lovely_laura »

Wij logeerde tijdens onze reis in het coventry motor inn in lombard street. Hier is een parkeer garage waar je gratis kan parkeren en je zit redelijk centraal.
De bus naar fishermans warf stopt op nog geen 5 minuten lopen maar op de terugweg hebben we rustig terug gelopen en dit was ook goed te doen.
De kamer was simpel maar wel schoon en er stonden 2 queens in dus nog best wel ruim.

Gr. Laura
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Op de kruising van Bay Street en Embarcadero als je vroeg bent is het $10 voor een dag parkeren!

Dit is tegenover de pier 33 waar je opstapt als je naar Alcatraz gaat en 5 min lopen naar de Fishermans Wharf, dat kan toch niet te ver zijn voor dat geld.
Maar je moet er wel vroeg bij zijn iig.
Bijlagen
bay1.jpg
Cees A
Amerikakenner

Bericht door Cees A »

PSVwally schreef:Op de kruising van Bay Street en Embarcadero als je vroeg bent is het $10 voor een dag parkeren!
Klopt. En er zijn meer parkings die zo'n "early bird deal" aanbieden. Ik heb tarieven gezien van 8, 10, 12 en 15 $ (voor die 15 $ zat je op 1 block van Pier 39)
Maar net zoals je zegt, je moet er een beetje vroeg bij zijn, (voor 9.00 uur of zoiets)
Angel1710
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Angel1710 »

Wij zaten met ons hotel buiten SF. Wij zaten in Oakland en dan met de BART naar SF zelf. Kosten vielen wel mee.
Ik dacht dat wij in een Best Western Plus zaten. Gratis Parkeren bij het hotel en bij de BART parkeren was ook gratis.
assendelft80
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door assendelft80 »

Wij gaan ook in juni/juli een rondreis maken. Dan willen we 3 nachten verblijven in San Francisco.
De hotels in het centrum vind ik vrij prijzig en ook hoge kosten om te parkeren.

Nu zit ik te kijken voor een hotel buiten het centrum. Bijvoorbeeld in de buurt van het vliegveld.
Heeft één van jullie daar ervaring mee? Of een andere plek net buiten SF?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Groetjes,
Wendy
Cees A
Amerikakenner

Bericht door Cees A »

Ik pak, vanwege de betere prijs/kwaliteitverhouding altijd een airport hotel in San Francisco.
Als je de afbeelding van de kaart bekijkt zie je dat de hotels bij het vliegveld op 2 plaatsen zijn geconcentreerd.
Er zijn een aantal hotels bij Milbrea - Burlingame zuidwestelijk van het vliegveld en er is een "kluitje" hotels in South San Francisco, noordelijk van het vliegveld.
Vanaf dat vliegveld rij je in ongeveer 15 min. naar het centrum. Over parkeren in public parkings is hierboven al genoeg gezegd, maar let vooral op "early bird" aanbiedingen.
Afbeelding
Rodg
Amerika-ontdekker

Bericht door Rodg »

Begin je je reis in SF? Wij hebben ervoor gekozen om de auto te huren als we uit SF vertrekken, in het centrum genoeg plekken om je auto dan op te halen, het scheelt geld in huren en in parkeren. Dat geld gebruik ik dan liever voor een iets beter hotel in het centrum van SF.
dolfijn71
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door dolfijn71 »

Buena Vista Motor Inn. Ik ga over 2 weken naar dit hotel. Schijnt eenvoudig maar redelijk goed te zijn. Op loopafstand van pier 39. Gratis parkeren en gratis ontbijt en Wifi. Ik heb voor 2 nachten voor de suite dus 2 kamers 329,- dollar betaald. Als je het prettig vind laat ik je achteraf weten of dit idd een goede zet is geweest. Hij krijgt redelijk goede beoordelingen op de grote sites.
MariondeBode
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MariondeBode »

Wij zaten afgelopen zomer in het Holiday Inn Golden Gate hotel.
Prachtig hotel, maar de parkeerkosten waren $40 per dag.
Omdat dit een georganiseerde reis was hebben dit hotel niet zelf uitgezocht.
Het was dan ook even schrikken toen we de rekening kregen hahaha.
Ik heb zelf geen openbare parking gezien waarbij de prijzen lager waren dan $35 per dag.
Onze auto stond wel droog en bewaakt.
Dus als je een hotel zoekt met lage parkeerplek dan is dit hotel GEEN aanrader.

Groetjes
Marion
tine1961
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door tine1961 »

In juni 2011 hebben wij 2 nachten gelogeerd in ''Royal Pacific Motor Inn''. Gelegen aan Broadway, Chinatown-wijk.
Niets op aan te merken.
Goede prijs, goed gelegen, gratis parking!
Hebben daar auto 2 dagen kunnen laten staan en zijn er te voet en met Hop On, Hop Off Bus op uit getrokken.
Afbeelding
fieke85
Amerikafan

Bericht door fieke85 »

dolfijn71 schreef:Buena Vista Motor Inn. Ik ga over 2 weken naar dit hotel. Schijnt eenvoudig maar redelijk goed te zijn. Op loopafstand van pier 39. Gratis parkeren en gratis ontbijt en Wifi. Ik heb voor 2 nachten voor de suite dus 2 kamers 329,- dollar betaald. Als je het prettig vind laat ik je achteraf weten of dit idd een goede zet is geweest. Hij krijgt redelijk goede beoordelingen op de grote sites.
Wij hebben dit hotel ook geboekt voor onze reis in mei. Krijgt inderdaad vrij goeie reviews en de parking is gratis. Wij betaalden 370$ + tax voor drie nachten.
Afbeelding

http://bartensofie.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer