Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: MyVegas deel II

Bericht door US-fanboy »

Kan niet.
Wat je zou kunnen doen is een 1-nacht reward via myVEGAS aanschaffen en de andere nacht gewoon via de
website boeken.
Als de kamers van gelijke categorie zijn kun je de boekingen koppelen en hoef je niet te verkassen. Als de kamers niet
van dezelfde categoeie zijn heb je zelfs de kans dat je in het hotel zelf moet verkassen na de eerste nacht.

Yes..... Gratis heeft een prijs 8)
caroladerond
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door caroladerond »

Dank voor je snelle en duidelijke reactie. We zullen even bedenken what to do... Wellicht toch verkassen als hetzelfdehotel en roomtype op vrijdag te prijzig wordt en dan hopelijk niet te veel tijd kwijt zijn met uit- en weer inchecken :)
sanmarco84
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door sanmarco84 »

Ik bel inderdaad met 001 ervoor naar dit nummer:855-881-6074. Vandaag wederom geen verbinding. Gisteren avond 23:00 ook nog niet. Ik probeer het vannacht nog even anders probeer ik het hotel zelf (mirage).
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Heel vreemd vind ik dat...
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Probeer eens :

001 702730 7000
vraag naar connectienummer 54080 met naam Susan.
Ik zou wel pas maandagavond bellen, of vanavond nog. We hebben haar steeds op een weekdag gebeld. Wat uiteraard niets hoeft te betekenen, maar je weet nooit.
Laat me weten of het gelukt is.
Bij ons en Dexter werkte het alvast.
Groetjes,
Carine
sanmarco84
Amerika-ontdekker

Thanks, dat ga ik dan maar even proberen want ik kom er niet door heen. Wordt toch wel eens tijd vind ik.
Brutus
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Brutus »

Gisterenavond 2 nachten Mirage Towersuite geboekt! Eerst het nummer in de mail gebeld, maar deze was bezet of niet in gebruik. Daarna
het nummer gebeld wat vermeld staat in het kopje 'my purchases' in MyVegas. Hier kregen we 2 keuzemenu's. De eerste was wat voor reward
je wilde redeemen en de tweede in welk hotel. Zo goed als direct hadden we een aardige meneer aan de lijn en verliep heel de boeking vlotjes.
De kamer was nog beschikbaar en hij vroeg ook of we een kamer wilde met Stripview en uitzicht op de vulkaan. Ja natuurlijk!
Telefonisch kregen we de confirmationcode door, waar we ook vroegen voor een bevestigingsmail. Geen probleem en binnen 30 sec was ie binnen.
Hij zei dat er wel de kamerprijzen op zouden staan, maar dat deze niet van toepassing zijn.

De informatie die we hebben moeten doorgeven waren: Redemption Code, M-life nummer, adres, telefoonnummer en creditcard gegevens.

Gr,

Brutus
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Hoi ik ben met mijn fake-account Berend Botje, kwam in deze topic voorbij en aangezien ik volgend jaar met de kids naar Las Vegas wil/ga, een erg leuke gelegenheid om eens te kijken of ik daar ook wat voordeel bij kan opdoen. Maaar moet me nog door al die info worstelen, Mlife account is ondertussen aangemaakt, maar die optie om ineens een hoop vrienden te add-en heb ik nog niet gevonden, en ook nog niet waarom dat nodig is , dom?? :oops: mssn maar ben nog niet zo ver met lezen, komt goed en ik heb nog de tijd, maar in voor alle tips en bedankt maar weer :wink:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat is denk ik maar goed ook, want als je ineens een hoop vrienden aan gaat melden heb je grote kans dat je geblokkeerd wordt. Er zou een soort sticky 1e post gemaakt worden, maar dat is er tot op heden helaas nog niet van gekomen, dus ik raad je aan om deel 1 van de topic ook door te spitten, je ziet snel wat wel en niet relevant is. Volgens mij heeft US-Fanboy ook nog een lijst met vele facebooknamen van mensen die hier op het forum meedoen. Verder heb je wel een beetje de pech dat je nu pas begint en het spel even ten onder aan het gaan is aan zn eigen succes, al krijg jij daar niets van mee. Maar het punten sprokkelen voor velen hier gaat zeg maar een stuk langzamer dan pakweg een maand of 1.5 geleden. En aangezien je nog een jaar hebt om te sparen (in de hoop dat het spel dan nog bestaat, want de locals roeren zich ook al inmiddels) heb je nog flink de tijd.
sanmarco84
Amerika-ontdekker

Redeemen is eindelijk gelukt via het nummer wat er staat bij My purchases. in 1x raak en binnen 10 minuten klaar. Fantastisch!
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

PSVwally schreef:.... Er zou een soort sticky 1e post gemaakt worden, maar dat is er tot op heden helaas nog niet van gekomen,....
:oops:
Door vakantie, werk en vergeten helemaal niet meer van gekomen.
K zal d'r eens aan beginnen.

PlayStudios en MGM laten steeds weten dat ze nog steeds 100% achter het concept van myVEGAS staan en dat er absoluut geen plannen zijn om er mee te stoppen, dus daar moeten we maar van uit gaan :thumbup:

De lijst met facebook accounts van spelers van dit forum vind je HIER en verder.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Zijn er hier ook al mensen die een showticket (CdS) hebben geïnd, Marcel toevallig? Wat ik me namelijk af vroeg is welke rang de tickets zijn van bijv. Zarkana / O. :)
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Mijn reactie moet je niet als kritiek lezen Marcel, mocht het zo over komen. Alle tijd ;) Sommige topics zijn zo groot en dan moet je elke pagina onderhand terug lezen omdat er her en der info staat, zelfs de vorige delen. En dan zie je door de bomen het bos niet meer 8) overigens denk ik ook niet dat ze er zomaar mee stoppen, maar het is nu allemaal wat moeilijker om in korte tijd zoveel LP's te halen en er zijn wat rewards al dan niet tijdelijk eruit. Maar als je nog 6 maanden hebt om te spelen kun je nog heel veel dingen winnen en redeemen.

Blij dat het gelukt is SanMarco.
Laatst gewijzigd door PSVwally op 17 feb 2013, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ik had een paar weken geleden inderdaad aan Marcel gevraagd om een beginpost te maken met alle waardevolle informatie in samengevat. Aangezien dit allemaal vrijblijvend is én er een vakantie tussen zat van Marcel heeft dat dus wat vertraging opgelopen.
Neem je tijd Marcel en als het klaar is geef je maar een seintje, dan pas ik de openingspost wel aan met het stukje dat jij geschreven hebt.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Ik ben benieuwd naar welke level mensen zijn en hoeveel loyalty points ze op dat moment hebben. Dan kan ik een beetje kijken hoe lang ik nog bezig ben en of ik een beetje geluk heb.

Ik ben level 47 en heb 46.750 LP.
Brutus
Amerikafan

Bericht door Brutus »

NenE schreef:Ik ben benieuwd naar welke level mensen zijn en hoeveel loyalty points ze op dat moment hebben. Dan kan ik een beetje kijken hoe lang ik nog bezig ben en of ik een beetje geluk heb.

Ik ben level 47 en heb 46.750 LP.
Bij deze:

Level 81 en 57030 LP's.
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

Brutus schreef:Level 81 en 57030 LP's.
Ik neem aan dat je dan al wel wat aangeschaft hebt met je punten?

Mijn 'status'
Level 90: 125,000 LP's
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Halster
Amerikafan

Bericht door Halster »

Ben er ook maar eens mee gestart! Level 17 met 6000 LP's. Ik kan echter regelamtig niet spelen omdat ik geen "fiches"heb.
Is hier iets aan te doen. Heb overigens al eenwaarschuwing van Facebook dat ik teveel vrienden maak met mensen die ik niet ken. Mag nu 7 dagen
niemand toevoegen.......

Marion
Brutus
Amerikafan

Bericht door Brutus »

@KimDaanUSA.

Ja heb voor 90000 LP's de Towersuite in The Mirage voor 2 nachten.

Dus in totaal heb ik dan 147030 LP's.
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Ik ben er de afgelopen dagen op gaan letten en het blijkt dat ik via de freinds gifts nooit het aantal chips binnenhaal dat bovenaan in de pop up staat vermeld.

Nu ook weer: "Help from friends - 200 chips from 4 friends"
En na collect all krijg ik er op mijn chip count maar 50 bij...!

Hebben jullie dat ook?
Memories...
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer