Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
camping Los Angeles
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
camping Los Angeles
Goedemiddag,
Voor onze camperrondreis ben ik op zoek naar een camp site waar ik terecht kan met een 30ft rv in/bij Los Angeles.
Bij het onderdeel Hotels & Campings vind ik maar 1 recensie. Heeft iemand van jullie een goede tip?
Welke juist wel/niet?
Dank!
Marijn
Voor onze camperrondreis ben ik op zoek naar een camp site waar ik terecht kan met een 30ft rv in/bij Los Angeles.
Bij het onderdeel Hotels & Campings vind ik maar 1 recensie. Heeft iemand van jullie een goede tip?
Welke juist wel/niet?
Dank!
Marijn
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: camping Los Angeles
Goedemiddag Marijn,
Ik heb in Anaheim vlak boven Disney World LA voor zo een zelfde camper een reservering kunnen plaatsen, voor iets van $60 p/nacht.
(200 W. Midway Drive Anaheim, CA 92805)
Ik hoop u hiermee een beetje op weg geholpen te hebben.
Mvg
Mark
Ik heb in Anaheim vlak boven Disney World LA voor zo een zelfde camper een reservering kunnen plaatsen, voor iets van $60 p/nacht.
(200 W. Midway Drive Anaheim, CA 92805)
Ik hoop u hiermee een beetje op weg geholpen te hebben.
Mvg
Mark
We hebben vanuit de verslagen hier de volgende campings op het oog (gaan in 2014):
Walnutrvpark http://www.walnutrvpark.com daar is Walnic geweest, die waren er wel tevreden over, niet ver weg van Universalstudio's en Hollywood.
La Bolsa chica statepark, aan het strand, http://www.parks.ca.gov/?page_id=642 daar zijn ook mensen van het forum geweest, of langsgereden
Ik weet mensen met kleine kinderen,geen full-hook-up maar wel aan het strand.
Walnutrvpark http://www.walnutrvpark.com daar is Walnic geweest, die waren er wel tevreden over, niet ver weg van Universalstudio's en Hollywood.
La Bolsa chica statepark, aan het strand, http://www.parks.ca.gov/?page_id=642 daar zijn ook mensen van het forum geweest, of langsgereden
Ik weet mensen met kleine kinderen,geen full-hook-up maar wel aan het strand.
Laatst gewijzigd door toetjero op 01 mar 2013, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
Wij hebben in 2009 met een 30ft camper op Walnut RV Park gestaan. Kleine campground, maar met grote plekken en een mooi zwembad. Goede uitvalsbasis voor LA en Six Flags en niet ver van de Universal Studio's. Zie ons verslag van 2009, 23/8 t/m 25/9 http://kauffeld.net63.net/index.html
Volgens mij kun je op de meeste Campgrounds in Los angeles wel terecht met een 30 ft Rv, het hangt vooral van jezelf af .... daarmee bedoel ik wat je in de omgeving wilt doen en waar je wilt zitten in de stad. en natuurlijk wat je eraan uit wilt geven.
Gewoon even googlen op campgrounds Los angeles zou ik zeggen
Succes
groetjes Karin
Gewoon even googlen op campgrounds Los angeles zou ik zeggen
Succes

groetjes Karin
@Karin49 en @Laguna62..Ik denk dat Marijn niks aan jullie antwoorden heeft. Men wil ervaring van de forumleden lezen! En daar is dit forum voor.
Jammer dat jij van mening bent dat alleen jou ervaring telt! Maar ik deelde hier mijn ervaring en dat is namelijk dat je met zoeken op google veel campings kunt vinden.toetjero schreef:@Karin49 en @Laguna62..Ik denk dat Marijn niks aan jullie antwoorden heeft. Men wil ervaring van de forumleden lezen! En daar is dit forum voor.
Ik lees veel hier op het forum maar moet toch eerlijk wezen dat ik daarna eerst zelf ga zoeken op het net naar wat er allemaal mogelijk is, want wat de een als prettig ervaart kan voor een ander heel vervelend zijn.
Ik hoop dat Marijn een leuke camping vind en dat hij toch wat aan mijn opmerking heeft en dat laatste is eigenlijk aan hem zelf.
Sorry hoor maar dit moest ik even kwijt.
Ik heb ontdekt dat je bij Tiogatours je route kunt maken en wanneer die klaar is kun je campings toevoegen.
Ze geven dan een lijst met campings en daar staan kun je dan weer reviews op aanklikken. Succes!
Ze geven dan een lijst met campings en daar staan kun je dan weer reviews op aanklikken. Succes!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Bij de reviews van Tiogatours staan niet alle campgrounds. Die is een selectie van campgrounds. Ik heb er vorig jaar nog een aantal aan toegevoegd. Toevallig ook twee in de buurt van LA. Onder andere Dockweiler beach (direct aan het strand) en Point Mugu State beach, ook direct aan het strand. Dockweiler ligt iets onder Venice beach. Point Mugu ligt iets boven Malibu.
Voordeel van beide campgrounds is dat je uit je camper stapt en op het strand staat.
Voordeel van beide campgrounds is dat je uit je camper stapt en op het strand staat.
-
- Amerika-ontdekker
Dank voor al jullie reacties!
Uiteraard heb ik zelf via Google (Maps) gezocht en ook geprobeerd om wat recensies te vinden. Maar dat vond ik toch best lastig. Je ziet al snel door de bomen het bos niet meer.
Op dit forum zitten mensen die zelf hebben ervaren hoe het op bepaalde plekken is, vandaar mijn specifieke oproep.
Walnut RV en Dockweiler had ik zelf ook op het lijstje staan, dus die ga ik nog maar 'ns verder bekijken.
Ik wil in LA graag wat dingen bekijken, maar heb nog niks 'vast' op mijn lijst staan. Ons zoontje is nog maar een jaar, dus ik zie ons geen hele dag in Disney o.i.d. lopen.
Een plek bij het strand zou wel leuk zijn voor de afwisseling.
@Marenko; kon je van daaruit ook met OV naar de meer centrale delen van de stad of moest je dan de camper pakken? Parkeren lijkt me daar nog niet echt een makkie...
Uiteraard heb ik zelf via Google (Maps) gezocht en ook geprobeerd om wat recensies te vinden. Maar dat vond ik toch best lastig. Je ziet al snel door de bomen het bos niet meer.
Op dit forum zitten mensen die zelf hebben ervaren hoe het op bepaalde plekken is, vandaar mijn specifieke oproep.
Walnut RV en Dockweiler had ik zelf ook op het lijstje staan, dus die ga ik nog maar 'ns verder bekijken.
Ik wil in LA graag wat dingen bekijken, maar heb nog niks 'vast' op mijn lijst staan. Ons zoontje is nog maar een jaar, dus ik zie ons geen hele dag in Disney o.i.d. lopen.
Een plek bij het strand zou wel leuk zijn voor de afwisseling.
@Marenko; kon je van daaruit ook met OV naar de meer centrale delen van de stad of moest je dan de camper pakken? Parkeren lijkt me daar nog niet echt een makkie...
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij zijn naar Santa Monica gereden. Daar heb je naast de pier een heel groot parkeer terrein. Parkeren koste ons toen 15 dollar pd. Wij zijn daar op de hop on hop off gestapt en hebben zo LA verkend.
Op 800 meter van Dockweiler zit ook een fiets verhuur. Maar ik weet niet of dat wat is met jullie zoontje.
Op 800 meter van Dockweiler zit ook een fiets verhuur. Maar ik weet niet of dat wat is met jullie zoontje.
-
- Amerika-ontdekker
Dank voor jullie reacties!
Inmiddels heb ik gereserveerd op Dockweiler. Een mooie plek aan het strand.
Vandaar uit dan met het OV 'de stad' in.
Inmiddels heb ik gereserveerd op Dockweiler. Een mooie plek aan het strand.
Vandaar uit dan met het OV 'de stad' in.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1378 Weergaves
-
Laatste bericht door ReinierB
-
- 2 Reacties