Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel boeken met camper
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hotel boeken met camper
Beste,
Is het mogelijk/toegestaan om met een 25ft camper binnen het yosemite NP te parkeren mocht je een hotel/motel boeken? Ik vraag dit omdat ,wanneer we naar de USA gaan, we misschien geen plek hebben om te staan met de camper op een van de campings. Daarom zou ik eventueel daar een andere accomodatie huren. Wat zijn jullie meningen/ervaringen.
Michael112
Is het mogelijk/toegestaan om met een 25ft camper binnen het yosemite NP te parkeren mocht je een hotel/motel boeken? Ik vraag dit omdat ,wanneer we naar de USA gaan, we misschien geen plek hebben om te staan met de camper op een van de campings. Daarom zou ik eventueel daar een andere accomodatie huren. Wat zijn jullie meningen/ervaringen.
Michael112
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotel boeken met camper
Er zijn twee grote parkeerterreinen in de vallei waar je ook met de camper kunt staan. Je mag daar niet in de camper overnachten, maar ik denk dat je er wel mag parkeren als je ergens in de vallei overnacht. Je zou natuurlijk voor de zekerheid even kunnen bellen.
Wanneer ben je in Yosemite? Nog op tijd voor de reserveringen van de campgrounds? Ook de andere accommodatie is vaak snel volgeboekt.
Marianne
Wanneer ben je in Yosemite? Nog op tijd voor de reserveringen van de campgrounds? Ook de andere accommodatie is vaak snel volgeboekt.
Marianne
ik zou het jammer vinden om in een hotel te gaan zitten maar misschien hen je een speciale reden hiervoor !
maar juist in een park is het fijn in je rv
maar juist in een park is het fijn in je rv

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
We gaan pas begin 2014 april /mei naar de usa. De reden is dat ,mocht ik naast een plek pakken in yosemite ik wel graag in of aan het park zou verblijven. Liefst in de camper natuurlijk. Wil vooral een zonsopgang en ondergang zien/fotograferen/filmen. Als ik dan eerst een uur moet rijden is dat een gans gedoe. De dochter zal dan pas 3 zijn en dan nog willen slapen natuurlijk. Zijn er andere suggesties van rv parken in de nabijheid? Full hook up is niet nodig.
Michael
Michael
het zou daar in april mei nog wel eens heel koud kunnen zijn! en zonder hookup te koud ..zeker voor een klein meiske
maar het lijkt me voor het boeken voor een rv plaats niet een drukke tijd, maar goed er zijn hier op het forum vast mensen die er meer bekend mee zijn
maar het lijkt me voor het boeken voor een rv plaats niet een drukke tijd, maar goed er zijn hier op het forum vast mensen die er meer bekend mee zijn
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had niet begrepen dat het voor volgend jaar zou zijn. Het zal dan wel minder druk zijn dan in de zomer, maar er zijn ook minder campings open. Het duurt nog even, maar zorg dat je weet hoe het werkt met de reserveringen en oefen een maand van te voren. De kou lijkt me niet zo'n probleem, daar kun je je op kleden, maar het is wel fijn om zo laat mogelijk te gaan omdat er dan meer wegen open zijn.
Voor een zonsopgang/ondergang is Yosemite niet zo heel bijzonder, de zon staat lang achter de bergen. Het licht in de vroege ochtend en tegen zonsondergang is natuurlijk wel prachtig. Maar daarvoor hoef je niet in de vallei te staan. Een camping in de vallei is vooral mooi omdat je dan de meeste bezienswaardigheden daar lopend, fietsend of met de shuttlebus kunt bezoeken.
Marianne
Voor een zonsopgang/ondergang is Yosemite niet zo heel bijzonder, de zon staat lang achter de bergen. Het licht in de vroege ochtend en tegen zonsondergang is natuurlijk wel prachtig. Maar daarvoor hoef je niet in de vallei te staan. Een camping in de vallei is vooral mooi omdat je dan de meeste bezienswaardigheden daar lopend, fietsend of met de shuttlebus kunt bezoeken.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2907 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-