Deze zomer ga ik samen met een vriendin 3 dagen naar Las Vegas. Ik heb al veel gelezen over het stappen hier maar hoor toch graag nog wat ervaringen.
Want wij zitten te kijken om een nightclub pass te kopen waarbij je niet in de rij hoeft te staan en toegang hebt tot alle dag en nachtclubs. Is dit aan te raden?
Ik hoor om mij heen dat het voor twee jonge meiden (21 en 25) niet nodig zal zijn. Maar hoor graag de ervaringen van iemand die er al vaker is geweest
Ja, dacht meteen ook aan Scam City. BLijf vooral af van die nachtclub VIP-passen die op straat verkocht worden. Bij Scam City bleek de rij van de VIP's langer te zijn dan deze via de kassa.
Als je inderdaad er niet slecht uitziet zou ik proberen rechtstreeks binnen te komen via de portier, ahead of the line. Beste is steeds dat 1 man zich laat vergezellen door meerdere vrouwen, want dat is dan een "patser" die met groot geld gaat smijten voor zijn entourage, en die komt er meteen in!
Blijf weg van de straatverkopers zou ik zeggen. En van tickets die VIP vermelden waar je moet voor betalen en waar iedereen aan kan komen; bij mijn weten krijg je een VIP ticket nog steeds gratis, wanneer je per definitie een Very Important Person bent, of toch Important Enough.
Haha de scam city is toch een flop man. Nou nou 10 dollar voor een vip pas, paar dollar omdat de taxi omrijdt(nooit taxi genomen in amsterdam zeker). Zoals ik al zei, in Orlando idem dito.
Heeft er iemand in Las Vegas ervaring met een party crawl (kroegentocht)?
Je wordt onder begeleiding meegenomen naar een aantal kroegen/clubs, aantal gratis drankjes en je hoeft niet in de rij te staan. Ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen lijkt me.
Kwam deze op Groupon tegen voor 40 Dollar pp.
Ik ben niet echt een club-gaander, maar vorige keren zijn enkele van mijn vrienden wel een paar van de beter/grotere clubs gaan opzoeken. Zoals hier al vermeld, meisjes die er leuk uit zien komen meestal wel binnen... Afhankelijk hoe bont jullie het willen maken, kan je altijd bottle service ofzo nemen ook. Neem eens een kijkje op jackcolton.com (de forums meer bepaald), daar zal je alle info vinden die je wil omtrent clubs en dergelijke.
Hartstikke bedankt voor de reacties!
Ik denk dat we dan indd die passen laten voor wat het is. Op straat was ik sowieso niet van plan zulke dingen te kopen/aan nemen.
Dan nog 1 vraagje, wat is de gemiddelde entree van de grotere/betere clubs? En zit er veel verschil in de prijzen voor dayclubs (poolpartys) en nightclubs?
Houdt ook de agenda van de Marquee Nightclub & Dayclub @ The Cosmopolitan in de gaten. Staan erg goede DJ's tussen (o.a. Avicci, Armin van Buuren, Sunnery James, Cosmic Gate, Chuckie, Benny Benassi en Kaskade). Tickets voor events kun je ook meteen online reserveren.
Laatst gewijzigd door Edman! op 11 apr 2013, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Volgens mij heb je geen gratis toegang als hotelgast voor de big events, wel is er een speciale rij voor hotelgasten (niet op zaterdagavond). Bron 1 & 2.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Mijn ervaring is dat de mensen die voor de club werken, zelf naar je toestappen overdag, je een VIP-polsband aanbieden en je verder gratis naar binnen kunt tot een bepaald tijdstip en gratis kunt drinken. Althans zo ben ik in de meeste clubs binnen gekomen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.