Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Heeft iemand adressen van Wellness op onze route
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Johan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Heeft iemand adressen van Wellness op onze route
Wij willen graag wat links voor of adressen van Wellnes adressen,
We rijden met camper vanaf LA richting Yellowstone park,
vandaar uit gaan we richting Salt Lake City en richting Las Vegas en dan richting Los Angelas ,
dan verder weer naar San Francisco .
al vast bedankt ,
Groet Chara
We rijden met camper vanaf LA richting Yellowstone park,
vandaar uit gaan we richting Salt Lake City en richting Las Vegas en dan richting Los Angelas ,
dan verder weer naar San Francisco .
al vast bedankt ,
Groet Chara
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Heeft iemand adressen van Wellness op onze route
Hallo Chara,
Misschien kun je uitleggen wat je precies zoekt? Ik heb eens gegoogled op wellness center california, maar ik neem aan dat jij dat ook al gedaan hebt. Ik zie bijvoorbeeld deze site: http://www.visitcalifornia.com/Things-T ... -Wellness/ , misschien heb je daar iets aan, bijvoorbeeld om er wat zoektermen uit te halen zodat je wat gerichter kunt googelen.
Ik had in je andere topic al aangegeven dat het goed is om eens je route uit te schrijven. Dan kun je beter zien waar je langs rijdt en hoeveel tijd je overal hebt. Je zult je denk ik wel af moeten vragen of je tijd (en wellicht extra kilometers) uit wilt en kunt trekken voor de wellness.
Marianne
Misschien kun je uitleggen wat je precies zoekt? Ik heb eens gegoogled op wellness center california, maar ik neem aan dat jij dat ook al gedaan hebt. Ik zie bijvoorbeeld deze site: http://www.visitcalifornia.com/Things-T ... -Wellness/ , misschien heb je daar iets aan, bijvoorbeeld om er wat zoektermen uit te halen zodat je wat gerichter kunt googelen.
Ik had in je andere topic al aangegeven dat het goed is om eens je route uit te schrijven. Dan kun je beter zien waar je langs rijdt en hoeveel tijd je overal hebt. Je zult je denk ik wel af moeten vragen of je tijd (en wellicht extra kilometers) uit wilt en kunt trekken voor de wellness.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoitjes ja we moeten maar eens kijken we hebben onbeperkt kilometers met camper,
Maar hebben 21 dagen met camper en blijven eerste 4 nachten in SF om daar van alles te bekijken.
met Wellness bedoelen we dat we graag naar Sauna gaan en ja lekker eens bubbelen en badderen.
gr Mariet
Maar hebben 21 dagen met camper en blijven eerste 4 nachten in SF om daar van alles te bekijken.
met Wellness bedoelen we dat we graag naar Sauna gaan en ja lekker eens bubbelen en badderen.
gr Mariet
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Ik ben eigenlijk nog nooit een sauna tegengekomen hier in de US die vergelijkbaar is met wat je in Nederland hebt. Hier is het vaak een spa en dan maak je een afspraak voor een schoonheidsbehandeling en soms heb je dan wel de mogelijkheid dat er een zwembad, bubbelbad en/of sauna cabine bij zit. Ik heb ook nog nooit iets gevonden waar je dan, zoals in Nederland, gemengd in mag. Er is dus een kant voor mannen en een kant voor vrouwen. En ik heb ook nog nooit iets gevonden wat zoals in Nederland verschillende sauna's heeft.
Maar ik zou eens gaan zoeken op "spa". Ik denk dat je dan misschien meer vindt dan wanneer je zoekt op "welness".
Maar ik zou eens gaan zoeken op "spa". Ik denk dat je dan misschien meer vindt dan wanneer je zoekt op "welness".
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als jullie naar SF gaan, wat ik niet af kon leiden uit je eerste post (hoe verwacht je anders goede tips te krijgen?), kun je een bezoek brengen aan Osmosis: http://www.osmosis.com/
Zij bieden het bijzondere Enzymen Bath, een Japanse behandeling op basis van fermenterende hout snippers. HEERLIJK!!! Wij zijn met z'n vieren gegaan, twee mannetjes en twee vrouwtjes. Was geen probleem. We kregen eerst een kop Japanse thee, werden vervolgens in de baden gelegd en bedekt met de enzymen. Naderhand wasten we ons schoon in een buitendouche en mochten we een half uurtje rusten in een kamertje met rustige muziek. Ze bieden ook nog andere behandelingen aan.
Osmosis ligt prachtig, in Freestone in Sonoma County, zo'n 1,5 uur rijden van San Francisco.
Zij bieden het bijzondere Enzymen Bath, een Japanse behandeling op basis van fermenterende hout snippers. HEERLIJK!!! Wij zijn met z'n vieren gegaan, twee mannetjes en twee vrouwtjes. Was geen probleem. We kregen eerst een kop Japanse thee, werden vervolgens in de baden gelegd en bedekt met de enzymen. Naderhand wasten we ons schoon in een buitendouche en mochten we een half uurtje rusten in een kamertje met rustige muziek. Ze bieden ook nog andere behandelingen aan.
Osmosis ligt prachtig, in Freestone in Sonoma County, zo'n 1,5 uur rijden van San Francisco.
Als je op weg naar Yellowstone een stop maakt bij het stadje Lava Hot Springs kun je gaan zwemmen in de thermale baden.
Voor meer info: http://www.lavahotsprings.com
Voor meer info: http://www.lavahotsprings.com
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
bedankt voor tips wellness en spa vanaf SF naar Yellowstone
JA WE BEGINNEN IN SF
FF verkeerd getikt kan ook gebeuren he???
en vandaar uit richting Yellowstone,en dan zien we wel wat op onze weg komt.
We maken eerst maar eens een lijst met namen van plaatsen en rijden de eerste dagen maar wat extra.
met vr gr Mariet
en vandaar uit richting Yellowstone,en dan zien we wel wat op onze weg komt.
We maken eerst maar eens een lijst met namen van plaatsen en rijden de eerste dagen maar wat extra.
met vr gr Mariet
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
In Grand teton, Snake river lodges &spa.
Via Google op hun site gekomen en lijkt me wel wellness. Wel erg prijzig, maar dat vind ik in nl. Ook.
Misschien is het wat voor jullie?
Groetjes Saskia
Via Google op hun site gekomen en lijkt me wel wellness. Wel erg prijzig, maar dat vind ik in nl. Ook.
Misschien is het wat voor jullie?
Groetjes Saskia
In 2010 voor het eerst naar de VS geweest, en in 2014 gaan we weer. We hebben er zin in!
- RiverCola
- Amerika-expert
Re: bedankt voor tips wellness en spa vanaf SF naar Yellows
chara schreef:JA WE BEGINNEN IN SF

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
spa en of sauna
Wij gaan 5 sept 2013 een rondreis maken vann 21 dagen.
Het zou fijn zijn als we op onze route een spa en of sauna tegen tekomen
Wie heeft tips en of adressen,
Met vr groet,
Chara
Het zou fijn zijn als we op onze route een spa en of sauna tegen tekomen
Wie heeft tips en of adressen,
Met vr groet,
Chara
- RiverCola
- Amerika-expert
Uhm.... even hierboven kijken? 

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
In Las Vegas heeft bijna elk hotel een Wellness center.
Wat zoek je precies qua wellness? De saunalandschappen met ruim aanbod aan behandelingen en therapieeën zoals je die in Nederland/Europa tegen komt, dat heb je hier (bij mijn weten) niet. Daarom gelas ik dat ook altijd in als ik een weekje in Nederland ben
Je zult dus heel specifiek moeten zoeken naar bijvoorbeeld een hot spring, of een massagesalon, of een sauna (in de meest enge zin van het woord).
Edit: typo's

Je zult dus heel specifiek moeten zoeken naar bijvoorbeeld een hot spring, of een massagesalon, of een sauna (in de meest enge zin van het woord).
Edit: typo's
Laatst gewijzigd door dimona op 24 aug 2013, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
In Ojai is er wel iets te vinden.
- RiverCola
- Amerika-expert
Ik had al een hele leuke als tip gegeven, maar helemaal geen reactie op gekregen (wel een heel geirriteerde reactie). Er stonden wel meer tips in dit topic. En dan nu precies dezelfde vraag weer, alsof niemand ooit reageerde. Vandaar de
van mijn kant...

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, altijd jammer als je geen reactie krijgt. Je kunt wel eens een antwoord krijgen waar je niets mee kunt maar ook dan is het prettig om wel te reageren en aan te geven waarom je er niets mee kunt.
Mariet, kun je aangeven of de tip van RIverCola past bij wat je zoekt en zo nee, wat je dan wel precies zoekt?
Ik ben ook wel benieuwd naar de precieze route, zijn jullie daar al een beetje uit?
Marianne
Mariet, kun je aangeven of de tip van RIverCola past bij wat je zoekt en zo nee, wat je dan wel precies zoekt?
Ik ben ook wel benieuwd naar de precieze route, zijn jullie daar al een beetje uit?
Marianne
- RiverCola
- Amerika-expert
Ik neem het niet persoonlijk. Heb zojuist ontdekt dat deze forummer er een handje van heeft dezelfde vraag meerdere keren op het forum te posten, ondanks alle antwoorden van mede-forummers.
Ik kan eigenlijk nog maar 1 antwoord geven, gebruik deze eens: http://www.giyf.com/
Ik kan eigenlijk nog maar 1 antwoord geven, gebruik deze eens: http://www.giyf.com/
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
SORRY SORRY was niet bedoeld BEDANKT
HET WAS ZEKER NIET BEDOELD OM IEMAND TE BELEDIGEN?
ALSNOG BEDANKT VOOR ALLE TIPS
ER KAN WEL EENS IETS GEBEUREN ALS JE IETS NIET GOED HEB GEZIEN,
Daar zijn we toch mensen voor, maar ik weet nu wel genoeg en we zien en ervaren het wel
MET VRIENDELIJKE GROET!
CHARA
ALSNOG BEDANKT VOOR ALLE TIPS
ER KAN WEL EENS IETS GEBEUREN ALS JE IETS NIET GOED HEB GEZIEN,
Daar zijn we toch mensen voor, maar ik weet nu wel genoeg en we zien en ervaren het wel
MET VRIENDELIJKE GROET!
CHARA
Waarom gebruik je zoveel caps-lock/shift?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Chara,
Ik geloof dat je niet begrijpt dat we je graag willen helpen. Maar daarvoor is het wel belangrijk dat je wat meer terugkoppeling geeft en niet alleen maar (dezelfde) vragen stelt.
Afgezien van de welness denk ik dat je ook wel hulp kunt gebruiken bij de route, want in 3 weken vanuit SF zowel naar Yellowstone als naar LA zal betekenen dat je flink moet doorrijden. Je kunt natuurlijk alles ter plekke bekijken en alles zien en ervaren maar ik denk dat je meer plezier beleeft aan je reis als je een globale planning maakt zodat je een beeld hebt van wat wel en niet mogelijk is.
Marianne
Ik geloof dat je niet begrijpt dat we je graag willen helpen. Maar daarvoor is het wel belangrijk dat je wat meer terugkoppeling geeft en niet alleen maar (dezelfde) vragen stelt.
Afgezien van de welness denk ik dat je ook wel hulp kunt gebruiken bij de route, want in 3 weken vanuit SF zowel naar Yellowstone als naar LA zal betekenen dat je flink moet doorrijden. Je kunt natuurlijk alles ter plekke bekijken en alles zien en ervaren maar ik denk dat je meer plezier beleeft aan je reis als je een globale planning maakt zodat je een beeld hebt van wat wel en niet mogelijk is.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 80 Reacties
- 15650 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-