Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Advies voor Kings Canyon/ Sequoia met camper 25 ft

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
AnnaH
Amerika-ontdekker

Advies voor Kings Canyon/ Sequoia met camper 25 ft

Bericht door AnnaH »

Hoi,

Volgende week vertrekken wij naar Amerika voor 4 weken :) We hebben een camper 25 ft gehuurd en reizen van San Francisco naar Denver.
De route is uitgestippeld, alleen bij Sequoia /Kings Canyon komen we er niet helemaal uit....
We hebben 2 nachten daar gepland, maar gezien de restricties voor de weg 198 vragen we ons af wat we het beste kunnen doen.

We komen vanaf Yosemite (Hodgdon Meadow Campground) en gaan na Sequia door naar Bakersfield of Lone Pine/ Death Valley.

We willen graag naar Sequaoia/Kings canyon omdat het minder toeristisch schijnt te zijn. We houden van mooie uitzichtpunten en het maken van een niet te lange wandeling. Nu vraag ik me af of het een must is om zowel Kings Canyon en Sequoia beiden te bezoeken, of dat 1 van beide plekken ook de moeite waard is? Welk zouden jullie dan aanraden met de camper? En hoe zou de dag er uit kunnen zien?

Ik hoor het graag!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer