Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shopping outlets La-Sf-Lv-La

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Andys
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Shopping outlets La-Sf-Lv-La

Bericht door Andys »

Hallo kenners,

Ik kom niet uitgekeken op dit forum, en wil voor we vertrekken in september op zo veel mogelijk voorbereid zijn en zo min mogelijk had ik maar..... Voor het geval ik nooit meer terug ga naar de westkust.
We maken globaal een rondje la-Sf-Lv-la
Waar zijn de meest interessante outlet centra waar je tegen de meest aantrekkelijke prijzen merkkleding kunt kopen. Zullen hier maar een middag een paar uurtjes 2-3 voor uittrekken
2013; westkust USA
2015; Florida
wookie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Shopping outlets La-Sf-Lv-La

Bericht door wookie »

Wij vertrekken 29 juni naar Las Vegas, en daar vind je er 2, aan elk uiteinde van de strip ééntje, gewoon googlen naar Las Vegas premium outlet ( je hebt north en south), je moet wel beide websites effe vergelijken wat winkels betreft, omdat bepaalde winkels maar in één van de 2 te vinden zijn, hangt ervan af welke merken je zoekt, zo gaan wij naar de south outlet omdat daar de Dickies outlet ligt, die vind ik niet terug in de lijst van de North outlet!

Voor de rest heb ik nog niet echt gezocht waar er nog zijn, we gaan ook richting SF, LA, San Diego en een hoop ertussen, we doen de trip van SF tot San Diego via highway 1, dus ik hoop hier nog wat tips te vinden, bedankt dus voor deze topic, hahaha.
Afbeelding
marloesss
Amerika-ontdekker

Bericht door marloesss »

De outlets in Las Vegas zijn prima, maar ook in Palm Springs (kom je daar langs???) is een hele grote.
In San francisco iets buiten de stad.
Wat zoek je precies in de outlets, juist ook in de 'gewone' malls vind je veel goede deals, bijv. in de Sears of in de Macy's.
Voor merkkleding is Ross Dress for Less een heel goede optie: allerlei opgekochte restpartijen, bijv. Hilfiger of Gucci riemen voor 5 dollar, sportkleding voor weinig, enzenz.
Shop ze!
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

In Gilroy zit ook een grote, vanuit SF te doen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Andys
Amerikafan

Bericht door Andys »

marloesss schreef:De outlets in Las Vegas zijn prima, maar ook in Palm Springs (kom je daar langs???) is een hele grote.
In San francisco iets buiten de stad.
Wat zoek je precies in de outlets, juist ook in de 'gewone' malls vind je veel goede deals, bijv. in de Sears of in de Macy's.
Voor merkkleding is Ross Dress for Less een heel goede optie: allerlei opgekochte restpartijen, bijv. Hilfiger of Gucci riemen voor 5 dollar, sportkleding voor weinig, enzenz.
Shop ze!
Palm springs komen we ook langs, yes :thumbup:
Die van Vegas wist ik, maar ben bang dat we het hier te druk hebben met andere zaken als shoppen, Ross' dress voor less ken ik niet?? Waar vind ik die? Ook bij de outlets?
2013; westkust USA
2015; Florida
Andys
Amerikafan

Bericht door Andys »

Voor de rest heb ik nog niet echt gezocht waar er nog zijn, we gaan ook richting SF, LA, San Diego en een hoop ertussen, we doen de trip van SF tot San Diego via highway 1, dus ik hoop hier nog wat tips te vinden, bedankt dus voor deze topic, hahaha.
Graag gedaan, ik wil iig van tevoren georiënteerd hebben waar ik paar uurtjes ga shoppen, dan is het vrouwtje ook blij, ipv ter plaatste te gaan bekijken waar wel/niet te gaan
2013; westkust USA
2015; Florida
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Tussen LA en Santa Barbara in het plaatsje Camarillo ligt een hele grote http://www.premiumoutlets.com/centers/index.asp

Wij zijn overigens in Las Vegas North outlet geweest en hebben daar ook enkele uren doorgebracht...als mannelijke niet echt shoppers toch ons best gedaan :D
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Hier vind je een overzicht van alle Outlet malls in Californië:
http://www.factoryoutletstores.info/all ... ornia.html
(je kan ook Nevada selecteren).

Voor mijn vakantie afgelopen jaar heb ik een POI bestand gemaakt voor m'n Tomtom met alle shopping mogelijkheden.
Ik heb alle niet-outlets eruit gehaald. Je kan het bestand met Tyre of Poi Edit bewerken:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/496 ... -LA-LV.ov2
Outlet Malls.jpg
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Andys
Amerikafan

Bericht door Andys »

Frasi schreef:Hier vind je een overzicht van alle Outlet malls in Californië:
http://www.factoryoutletstores.info/all ... ornia.html
(je kan ook Nevada selecteren).

Voor mijn vakantie afgelopen jaar heb ik een POI bestand gemaakt voor m'n Tomtom met alle shopping mogelijkheden.
Ik heb alle niet-outlets eruit gehaald. Je kan het bestand met Tyre of Poi Edit bewerken:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/496 ... -LA-LV.ov2
Outlet Malls.jpg
Zoooo Thx frasi, dat is nog eens handig :offtopic:

Dank je
2013; westkust USA
2015; Florida
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

In Palm Springs ligt geen outlet centre.
Ik denk dat iemand hier de outlet in Cabazon bedoelt. Deze ligt langs de I-10 tussen Palm Springs en LA.
Dit is wel een mooie outlet :thumbup:
http://www.cabazonoutlets.com
leka6669
Amerika-ontdekker

Bericht door leka6669 »

http://www.outletbound.com/outlet-malls

hier kan je alle outlets door heel amerika op vinden
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

HennyCox schreef:In Palm Springs ligt geen outlet centre.
Ik denk dat iemand hier de outlet in Cabazon bedoelt. Deze ligt langs de I-10 tussen Palm Springs en LA.
Dit is wel een mooie outlet :thumbup:
http://www.cabazonoutlets.com
Ja hier zijn wij ook geweest, inderdaad een prachtige outlet. Ook in Vegas, begin van de south strip heb je een gigantische outlet.

Ik moet wel zeggen dat ik de kleding van Tommy Hilfiger heel matig vond in de outlets. Alsof daar wat het 2e graads spul verkocht wordt. Ik ben nog het best geslaagd op 5th Avenue in NY, wel wat duurder dan in de outlets maar nog steeds stukken goedkoper dan in NL. :thumbup:
wookie
Amerikafan

Bericht door wookie »

Goeie links, super dat je bij elke outlet de lijst met shops kon zien, heb buiten Vegas eeèn paar goeie outlets gevonden in SF, LA en SD. Die van Primm waar iedereen zo vol lof van is vind ik niet de moeite, niet echt mijn soort winkels.
Afbeelding
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Geweldige mall in LA. http://www.citadeloutlets.com
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie

Bericht door Radarlove »

marloesss schreef: (...)
Shop ze!
Kijk, ik ken niet de policies van ieder merk, maar ik ken die van Gucci wel en rechtstreeks van de bron. Een echte Gucci voor 5 dollar, kan niet, bestaat niet! Gucci vernietigt jaarlijks tonnen van hun peperdure goederen die niet verkocht werden in plaats van ze te liquideren om geen verliezen te lijden. Gucci mag enkel ook door hen of door erkende partners verkocht worden, er bestaat geen officieel circuit daarbuiten. Gucci staat voor kwaliteit maar ook exclusiviteit.

Enkele jaren terug was er een rapper die in zijn videoclip met een bepaald Gucci-petje op zijn ding stond te doen. Meteen een stormloop op dit hoedje bij de Gucci-winkels. Wat deed Gucci? Alle petjes onmiddellijk uit de rekken en terugsturen voor vernietiging, hun product liep namelijk het risico aan exclusiviteitswaarde in te boeten.

Dus, als je een Gucci tegenkomt voor een belachelijke prijs bij een winkel die niet het logo draagt of niet vermeld staat op hun website, vergeet het dan maar dat het een echte is. Enkel Gucci zelf doet solden, en enkel op seizoensartikelen, niet op de tijdloze collectie, en enkel aan 50%. Hun commerciële strakke regie werkt, zegt de lange rij Japanse toeristen die steevast in Antwerpen op de eerste dag van de solden al enkele uren van tevoren voor openingstijd staan aan te schuiven.

Dit gezegd zijnde, ik ben met de planning van mijn reis ruim twee jaar geleden begonnen, heb tonnen forums verslonden, en ben ergens tegengekomen dat de Outlet van Barstow werkelijk de moeite moet zijn, zeker qua prijzen. We volgen de Route 66 vanuit Flagstaff naar Barstow, waar we overnachten... In het hart van dit shoppingcenter. Madame moet ook haar dagje hebben, hé!
bazinga
Amerika-ontdekker

Bericht door bazinga »

Ross dress for less is wel een echte rotzooi winkel en ik heb er nog nooit dure merkkleding gezien.
Ik denk als je wat goedkopere merkkleding wilt hebben Nordstrom Rack een heel goed alternatief is. Nordstrom verkoopt zijn collectie van vorig seizoen via deze winkel en daar zitten soms leuke aanbiedingen tussen.
Ursula
Amerika-ontdekker

Bericht door Ursula »

Ooo, ik ga deze week nog even op de sites kijken. Interessant! :wink:
Afbeelding
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie

Bericht door Radarlove »

Ruud2004 schreef:Geweldige mall in LA. http://www.citadeloutlets.com
O, toevallig, overnachten twee nachten in de Doubletree die zijn parking deelt met de Citadel... Madame gaat zich kunnen amuseren, en dat slechts enkele dagen na Barstow. Ouch!!!

Leuk om weten dat Citadel top is.
jerommeke10
Amerikakenner

Bericht door jerommeke10 »

Ross dress for less is wel een echte rotzooi winkel en ik heb er nog nooit dure merkkleding gezien.
Ik vond deze winkel in SF juist leuk. Geen Versace e.d. maar wel nike, quicqsilver, adidas... voor geen geld. Wel rommelig, maar daar houden we van.
Kingair
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 51

Bericht door Kingair »

Ross vindt ik nu ook net niet de top winkel :lol:
Maar de Premium outlets daarentegen :thumbup:
Van zolang als ik naar de VS ga koop ik niet anders als RL
Waarom zou ik wel, een hemd kost ginder evenveel als hier eentje van de C&A :lol:

Groeten,

Kinagir
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer