Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Diego Zoo of toch Seaworld??
San Diego Zoo of toch Seaworld??
Hallo! We zijn nog een beetje aan het twijfelen of we een dagje Seaworld of toch de San Diego Zoo moeten doen... Iemand ervaringen / aanbevelingen?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: San Diego Zoo of toch Seaworld??
Ik heb ze vorig jaar allebei op 1 dag gedaan. En ik moet heel eerlijk zeggen, als ik zou moeten kiezen tussen de 2... zou het niet kunnen. De Zoo is heel mooi en bijzondere dieren, maar Sea World is toch ook wel heel gaaf met shows, attracties, en een basin waar je de dolfijnen gewoon aan kan raken!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
De zoo is één van de mooiste die wijzelf ooit hebben bezocht. Is een heel grote zoo!! Seaworld zou ik persoonlijk niet aanraden, de shows van Seaworld zijn misschien wel de moeite om te zien maar gezien de omstandigheden waarin Seaworld hun dieren houden is dit misschien al voldoende om het park te vermijden.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
De San Diego Zoo is echt erg mooi, prachtige tuin, waar veel zorg is besteed aan de totale omgeving en de inpassing van de verblijven in die omgeving. En natuurlijk Panda's......
Sea World is absoluut leuk, maar als ik moest kiezen, absoluut de Zoo.

Sea World is absoluut leuk, maar als ik moest kiezen, absoluut de Zoo.
-
- Amerikakenner
Nog een stem voor de zoo. Echt prachtig, groot!
En voor mij ook heel belangrijk: wat Neil ook al zei over de beesten!
En voor mij ook heel belangrijk: wat Neil ook al zei over de beesten!
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Ik vond beiden heel leuk, maar een dierentuin bezoek je misschien in Nederland al wat vaker en sneller, dan is Sea World toch unieker en meer Amerikaans... Dus als je er nog nooit geweest bent geweest, zou ik Sea World zeggen. Je hebt daar ook aardig wat attracties, terwijl de zoo echt alleen dieren kijken is. (Ik vond het prachtig hoor!). Het ligt een beetje aan je smaak... Hou je van dierentuinen, dan zou ik maar de zoo gaan, hou je meer van dierenshows en attracties, ga voor Sea World.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben ook voor Seaworld. Dat komt ook omdat het aardig warm was toen wij er waren en dan is Seaworld echt een stuk prettiger dan in de hitte rondsjokken in een dierentuin.
Marianne
Marianne
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Seaworld is trouwens al meermaals in het nieuws geweest met berichten over het verwaarlozen van de dieren om toch maar de show te kunnen laten doorgaan. De financiële stimulans heeft bij Seaworld de overhand op dierenwelzijn. Zie http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren/ar ... nauw.dhtml. En zo kan je wel effe doorgaan. Als je tijdens je reis nog een (halve) dag zou overhebben kan je misschien gaan whalewatching.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht