Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
stratenplan steden
stratenplan steden
Beste amerika-reizigers,
Tijdens onze eerste amerika-reis deze zomer gaan wij ook enkele steden bezoeken (San Francisco, Monterey, LA, LAs Vegas)
We kunnen uitereaard via mappy delen van de stad afprinten om zo een plan in handen te hebben tijdens wandelingen, maar heeft iemand een beter idee.
Waar kan je overzichtelijke stratenplannen bekomen?
mvg
Tijdens onze eerste amerika-reis deze zomer gaan wij ook enkele steden bezoeken (San Francisco, Monterey, LA, LAs Vegas)
We kunnen uitereaard via mappy delen van de stad afprinten om zo een plan in handen te hebben tijdens wandelingen, maar heeft iemand een beter idee.
Waar kan je overzichtelijke stratenplannen bekomen?
mvg
Re: stratenplan steden
De meeste hotels bieden vaak wel een map van de omgeving / de stad aan? Maar ik weet niet of dat is waar je naar op zoek bent.. Wij nemen meestal wel zo'n kaart van het centrum mee als we ergens verblijven.
Heb jij die dan op voorhand gekocht?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Nee, zowat alle hotels hebben die kaarten bij de receptie liggen
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
De meeste hotels hebben wel gratis stadsplattegrondjes.
Wat ik nog wel eens doe: een printscreen van Google Maps opslaan als PDF en deze op m'n mobiel zetten. En ik heb een Tomtom die ik ook in de stad (lopend) kan gebruiken.
Wat ik nog wel eens doe: een printscreen van Google Maps opslaan als PDF en deze op m'n mobiel zetten. En ik heb een Tomtom die ik ook in de stad (lopend) kan gebruiken.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik gebruik ook gewoon een tomtom? Vroeger maakte ik een printje via http://www.viamichellin.com
De stadskaarten bij hotels in de grote steden gebruiken wel vaak alleen de grote straatnamen. Als je dan op een tussenstraat moet wezen, kan dat nig best lastig zijn.
Al hebben de meeste grote steden in de verticale lijn straatnamen en horizontaal nummers (dus 1st, 2nd etc)
De stadskaarten bij hotels in de grote steden gebruiken wel vaak alleen de grote straatnamen. Als je dan op een tussenstraat moet wezen, kan dat nig best lastig zijn.
Al hebben de meeste grote steden in de verticale lijn straatnamen en horizontaal nummers (dus 1st, 2nd etc)
Kijk ook eens bij het Visitor Center/Welcome Center van de stad (soort VVV).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht