Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mustang huren Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
PaulH
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Mustang huren Las Vegas

Bericht door PaulH »

Voor dat iedereen me begint te 'flamen' hier, ja ik heb de zoekfunctie gebruikt! :mrgreen:
Ik wil dus een mustang huren in Vegas, liefst een cabrio natuurlijk, maar zoals in eerdere topics aangegeven werd is Hertz volgens mij de enige die je een Mustang garandeert. Nu wil ik graag weten of iemand dit recent (topic wat ik gevonden had is inmiddels al weer paar jaar oud) gedaan heeft en waar, via de site van Hertz kom ik voor 9 dagen op dik 1700 dollar uit wat belachelijk is natuurlijk! En wie een mustang of similar gereserveerd heeft en hem ook gewoon gekregen heeft, heb het gevoel dat je bij die sites nl 8 van de 10 keer eerder similar krijgt als daadwerkelijk een Mustang!

Alvast bedankt
DejaVu
Amerika-expert

Re: Mustang huren Las Vegas

Bericht door DejaVu »

Bij Dollar in Las Vegas maak je een grote kans.
frederick1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door frederick1984 »

Als ze met similar een Camaro, Charger of Challenger bedoelen zou ik minstens even tevreden zijn hoor :wink:
tevredener zelf want Mustangs rijden er teveel rond :mrgreen:
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
tetouani
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tetouani »

Als je 100% een Mustang wilt, dan moet je een cabrio klasse huren bij Dollar in Las Vegas.

Daar hebben ze alleen maar Mustangs. Het enige waar je dan nog uit kan kiezen is de kleur.

Over 6 dagen ben ik bij Dollar in Vegas te vinden :D

Als je een fullsize bij Dollar neemt, dan maak je een grote kans op een Mustang of een Charger. Ze hebben er ook Camaro's maar heel erg schaars.
jan de korte
Amerikafan

Bericht door jan de korte »

Wat is er bijzonder aan een charger? Dat is gewoon een fullsize auto. Een challenger is wel een erg leuke dikke auto om te rijden. Ik had vorig jaar bij National een cabrio gehuurd, stonden op dat moment alleen maar sebrings maar ik kon wel een camaro of challenger meenemen. Wij kozen voor de challenger dichte auto en konden de volgende dag terugkomen om de auto om te ruilen voor een andere als we dat wouden. Volgende dag teruggereden en toen stond er een nieuwe zwarte mustang cabrio op me te wachten:)
tetouani
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tetouani »

Nou, ik vind de nieuwe Dodge Charger best mooi, vooral de achterkant in de avond, wauwie. Hij is in mijn ogen van hetzelfde kaliber als een Mustang of een Camaro, alleen wat volwassener en minder ruig.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Zij had ook een cabrio in Las Vegas gehuurd

Afbeelding
jan de korte
Amerikafan

Bericht door jan de korte »

tetouani schreef:Nou, ik vind de nieuwe Dodge Charger best mooi, vooral de achterkant in de avond, wauwie. Hij is in mijn ogen van hetzelfde kaliber als een Mustang of een Camaro, alleen wat volwassener en minder ruig.
Het is een mooie auto dat wel:) rijd ook erg goed, lekkere reiswagen.
PaulH
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door PaulH »

Een Mustang of vergelijkbaar wil ik gewoon, maar dat ze maar niet met een Sebring aan komen zetten, wat een afschuwelijke bak is dat zeg! Leuke foto eddepet ;-) zal idd de zonnebrand en petje ophebben!

Thanks allemaal voor de tips!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer